• Naar het idee van & ooit eerder gestart door Melissa aka Beifong. Alle rechten gaan dan ook naar haar.




    Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.

    De rollen:

    De jongens:
    Louis William Tomlinson • Gereserveerd door Eighties
    Zayn Javadd Malik • Gereserveerd door KiliOfDurin
    Liam James Payne • Oceanus
    Niall James Horan
    Harry Edward Styles • Gereserveerd door Kanga

    De meiden:
    Jillian 'Jill' Hailey Summer • BeifongHarry
    Loënné Roselle Garcia • MalcolmLiam
    Sam Olivia Swift • PresIey
    Catelyn Kenway • DemonTeddy
    Elena Celia Hendricks • Gereserveerd door EIijah


    Lijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur partner:


    De regels:

    - Minimaal vier regels volschrijven
    - OOC tussen haakjes
    - Maximaal twee rollen, waarvan maximaal één meisje.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - 16+ is toegestaan
    - Geen Powerplay. Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping. Hier mogen ze zelden vanaf.
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 22:03 ]


    "Family don’t end in blood”

    FURST.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    FURST.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Toen deed het topic raar O.o


    "Family don’t end in blood”

    -Dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 21:07 ]


    "Family don’t end in blood”

    -Dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 21:07 ]


    "Family don’t end in blood”

    Miep, hij spaced 'm hard.


    Because I love him, do I need another reason?

    Mag ik een meisje reserveren?

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 21:14 ]


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Rol:
    Naam: Catelyn kenway
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Amerikaans,


    Karakter: Catelyn lijkt op het eerste gezicht een rustig meisje, dit is ze vaak ook. Ze is een echte kat uit de boom kijker. Maar ondanks dat is ze een vrolijke jonge dame. Ze heeft altijd een vrolijke glimlach op haar gezicht en weet haar ware emoties goed voor een ander te verbergen. Ze is dan ook een echte op kropper tot dat het te veel is en ze het niet meer in kan houden. Op zulke momenten moet je zeker uit haar buurt blijven. Ze kan dan agressief worden en reageert op alles af wat er maar om haar heen is. Na zo'n uitbarsting heeft ze vaak spijt en sluit zich dan ergens op om alleen te zijn en in de hoop dat mensen het kunnen vergeten wat er gebeurt is. Zodra ze zenuwachtig is begint ze veel te praten en struikelt dan vaak over haar woorden heen. Iemand zou haar dan echt moeten laten stoppen aangezien ze na een korte adem stop meteen weer door zou kunnen praten. Wat dat betreft is ze niet iemand die geheimen door verteld van een anders, ze is een goed persoon waar je je verhaal kwijt kan maar verwacht niet meteen de beste antwoorden terug. Als ze niet weet hoe ze moet reageren antwoord ze vaak kort zonder veel emotie. Catelyn is een zorgzaam type en wil vaak het beste voor een ander. Ze zou veel voor haar vrienden en familie doen. Ook kan ze best beschermd over komen vooral als het om de mensen gaat om wie ze geeft. Ze geeft niet vaak mensen een tweede kans en laat vaak haar mening horen zonder ook maar eerst na te denken of deze woorden misschien pijn kunnen doen. Na denken doet ze vaak pas nadat ze het gezegd heeft.

    Uiterlijk: Catelyn heeft van haar zelf donker blonde haren, maar heeft al sinds een aantal jaren de kleur licht blond er door heen, ze is 1,64 wat haar aan de kleine kant maakt. Ze is dan ook de kleinste in haar familie. Catelyn weegt 48 kg wat betekend dat ze wat te licht is voor haar lengte, echter heeft Catelyn het geluk (of eerder pech) dat ze niet snel aan komt wat ze ook eet. Waar door ze nooit echt op haar goeie gewicht zou kunnen komen. Ze is slank en heeft niet bepaald grote rondingen waardoor ze erg onzeker over haar zelf is.Catelyn heeft licht blauwe ogen maar in haar linker oog zit in de onder kant een bruine kleur door heen. Dit komt omdat er tijdens de zwangerschap een pigmentkleuring fout is geweest. Hier door lijkt het soms als of ze een aparte uitstraling heeft. Dit heet ook wel heterochromia iridum


    Extra:
    Voorkeur partner: Zayn, or Louis

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 11:24 ]


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Ik wil Louis. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Rol: Leeyum
    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: 20 jaartjes jong, geboren op 29 augustus 1993.
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Liam is over het algemeen een rustige jongen, maar bij zijn vrienden is hij ook altijd wel in voor een lolletje. Je kunt dus, ondanks dat hij vaak serieus is, ook veel lol met hem hebben. Hij is wel snel bezorgd en is als een soort 'vader' over de band. Hij wordt dan ook niet voor niets wel eens 'Daddy Direction' genoemd. Het is een lieve en bezorgde jongen. Hij staat altijd voor je klaar. Je kunt hem goed vertrouwen en altijd je hart bij hem luchten.
    Ook is Liam erg beleefd. Hij drinkt niet veel. Dit komt doordat hij bijna zijn hele leven met één nier heeft geleefd.
    Hij werd vroeger erg gepest, en heeft toen een tijdje op boksen gezeten. Dit kan hij nog steeds wel aardig.
    Verder is Liam een slimme jongen, soms een tikkeltje perfectionistisch. Liam is van zichzelf dus een lieve, goede jongen.
    Maar sinds een paar jaar is Liam erg veranderd en is de player in hem naar boven gekomen. Hij verslindt het ene meisje na het andere en niemand herkent hem meer terug. Diep van binnen is nog steeds wel de oude, gevoelige Liam, maar deze Liam is ver te zoeken en daar kan niemand meer bij. Althans, tot nu toe, want misschien komt daar verandering in als hij de ware tegenkomt en een vaste relatie krijgt, waardoor hij niet langer een player kán zijn.
    Uiterlijk:
    Liam heeft bruin haar in combinatie met bruine ogen, waardoor hij mensen vaak doet denken aan een puppy. Liam heeft een zeer gespierd lichaam met hierop meerdere tatoeages. Hij is niet geweldig groot, maar ook niet bepaald heel klein. Liam draagt graag casual tot stoere kleding. Zijn haar staat meestal omhoog in een kuif.
    Voorkeur: Loënné.
    Extra: Liam houdt van sport. Hij heeft twee zussen, Nicola en Ruth.

    Meh, sorry, flutrol, ik heb de oude gekopieerd.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 22:00 ]


    "Family don’t end in blood”

    DemonTeddy schreef:
    Rol:
    Naam: Catelyn kenway
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Amerikaans,


    Karakter: Catelyn lijkt op het eerste gezicht een rustig meisje, dit is ze vaak ook. Ze is een echte kat uit de boom kijker. Maar ondanks dat is ze een vrolijke jonge dame. Ze heeft altijd een vrolijke glimlach op haar gezicht en weet haar ware emoties goed voor een ander te verbergen. Ze is dan ook een echte op kropper tot dat het te veel is en ze het niet meer in kan houden. Op zulke momenten moet je zeker uit haar buurt blijven. Ze kan dan agressief worden en reageert op alles af wat er maar om haar heen is. Na zo'n uitbarsting heeft ze vaak spijt en sluit zich dan ergens op om alleen te zijn en in de hoop dat mensen het kunnen vergeten wat er gebeurt is. Zodra ze zenuwachtig is begint ze veel te praten en struikelt dan vaak over haar woorden heen. Iemand zou haar dan echt moeten laten stoppen aangezien ze na een korte adem stop meteen weer door zou kunnen praten. Wat dat betreft is ze niet iemand die geheimen door verteld van een anders, ze is een goed persoon waar je je verhaal kwijt kan maar verwacht niet meteen de beste antwoorden terug. Als ze niet weet hoe ze moet reageren antwoord ze vaak kort zonder veel emotie. Catelyn is een zorgzaam type en wil vaak het beste voor een ander. Ze zou veel voor haar vrienden en familie doen. Ook kan ze best beschermd over komen vooral als het om de mensen gaat om wie ze geeft. Ze geeft niet vaak mensen een tweede kans en laat vaak haar mening horen zonder ook maar eerst na te denken of deze woorden misschien pijn kunnen doen. Na denken doet ze vaak pas nadat ze het gezegd heeft.

    Uiterlijk: Catelyn heeft van haar zelf donker blonde haren, maar heeft al sinds een aantal jaren de kleur licht blond er door heen, ze is 1,64 wat haar aan de kleine kant maakt. Ze is dan ook de kleinste in haar familie. Catelyn weegt 48 kg wat betekend dat ze wat te licht is voor haar lengte, echter heeft Catelyn het geluk (of eerder pech) dat ze niet snel aan komt wat ze ook eet. Waar door ze nooit echt op haar goeie gewicht zou kunnen komen. Ze is slank en heeft niet bepaald grote rondingen waardoor ze erg onzeker over haar zelf is.Catelyn heeft licht blauwe ogen maar in haar linker oog zit in de onder kant een bruine kleur door heen. Dit komt omdat er tijdens de zwangerschap een pigmentkleuring fout is geweest. Hier door lijkt het soms als of ze een aparte uitstraling heeft. Dit heet ook wel heterochromia iridum


    Extra:
    Voorkeur partner: just give me someone



    ik denk dat ze af is xD


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Ik wil trouwens nog wel even melden dat het al ongeveer twee jaar geleden is dat ik voor het laatst heb grpgt en niet op een site zoals Q dus ik zou er nog even in moeten komen. Verwacht dan ook niet te veel meteen van mijn posten


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Mag ik een meisje?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [MT]


    How far is far

    Rol: A girl.
    Naam: Sam Olivia Swift.
    Leeftijd: 19, 1 Januari.
    Nationaliteit: Brits.
    Karakter: Sam is een lief, en een open meisje wat van lachen houd. Ze is totaal niet verlegen, en zegt gewoon wat ze denkt. Wat soms oplevert dat iemand gekwetst word, maar dat zou ze nooit zo bedoelen, en heeft er daar na ook ontzettend spijt. Ze heeft dan ook een hekel aan mensen die elkaar vooroordelen, volgens haar moet je iemand eerst leren kennen. Sam is iemand die met iedereen een praatje kan maken, en bijna iedereen als een vriend beschouwd, wat echter soms wel een valkuil voor haar is. Maar toch kan je haar gauw raken, en als ze echt link op je is kan je gerust voor haar uitkijken. Ook is ze, als ze echt ruzie heeft, om een klap uit te delen. Nee, met haar valt niet te spotten, ook al is ze soms iets te opvliegerig. Ook is ze heel druk, ook al heeft ze maar twee uur geslapen, en ze ziet, meestal, het leuke van alles in. Maar ook zij heeft zo haar dipjes. Ook kan je haar beter niet al te vroeg wakker maken, want dan is de kans groot dat je iets naar je hoofd gegooid word. Ondanks haar drukke karakter, is ze geen mensen mens, ze houd er meer van om in haar eentje in de tuin een boek te lezen.
    Uiterlijk: Sam heeft licht bruin haar, en heldere bruine ogen met een dun laagje mascara op haar wimpers. Ze is vrij bleek en is rond de 1.76 lang. Ze gebruikt niet veel make-up, maar als ze het gebruikt ziet het er natuurlijk uit. Ze heeft dan ook een hekel aan mensen met teveel make-up op. Ze heeft een vrij aparte kleding stijl, met veel stijlen door elkaar.


    Extra: Sam is dol op zingen, en gitaar spelen en dat doet ze dan ook het liefst de hele dag. Ook houd ze van schrijven en tekenen, en lezen vind ze ook nog wel eens leuk.
    Voorkeur partner: Zayn of Louis.

    Is Sam goed zo?


    How far is far