• hey,

    Ik ga binnekort voor het eerst op date. Heeft iemand misschien een leuk idee voor wat we kunnen gaan doen?


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Mijn vriend en ik gingen op onze eerste date uit eten en toen naar de film. Aanrader, ook al is het misschien cliché. (:

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 19:12 ]


    You are beautiful, you are love.

    Uit eten, naar de film.


    I live for the applause, you will die for it.

    avondje karten :Pdat was met mijn exvriend. hard gelachen ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Pretpark, zwembad, restaurant....


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn eerste date was de film (Romantische comedie) en daarna wat gaan eten in een leuk tentje. (:


    Miep

    Ik ging naar Epic in de bioscoop als eerste date.
    Dus de bioscoop is vast wel iets voor. ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik denk dat je met een avondje bioscoop altijd goed zit


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Op mijn eerste "date" ik noemde het nooit een date, maar gewoon wat afspreken haha;p ben ik gaan wandelen bij mij in de buurt (:
    Zijn er misschien dingen die jullie gemeen hebben, of allebei graag doen? Misschien dat je daar dan iets mee kan doen? (Als voorbeeld, ik ben met mijn vriend naar een fotografiecursus geweest, omdat we beide van fotograferen houden).
    Of anders... Uiteten, bioscoop, film thuis kijken met n warme chocomel en wat lekkers. Zo iets?

    Let me know wat je uiteindelijk gaat doen ^^ Nee ik ben niet nieuwsgierig haha (A)


    Inspiration can hit you any time

    Iets gaan drinken in een cafétje?


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    BULLSHIPPER schreef:
    Ik denk dat je met een avondje bioscoop altijd goed zit


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik zou juist niet naar de bioscoop gaan, want dan praat je niet met elkaar. Met wandelen of gewoon wat drinken zit je altijd wel goed. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Samen wat drinken. Dan kun je kletsen en elkaar beter leren kennen. Zoek een leuk restaurantje / Café op waar je kunt zitten. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Outdoor lasergamen. Haha, das echt lachen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ging met mijn eerste date naar de Mc Donalds en ging daarna wandklimmen :') Het beste was dat mijn date niet omhoog kwam en ik elke keer al bij de top kwam :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    nerveus schreef:
    Samen wat drinken. Dan kun je kletsen en elkaar beter leren kennen. Zoek een leuk restaurantje / Café op waar je kunt zitten. ;)


    Als jullie elkaar niet zo goed kennen zou ik dit aanraden boven een bioscoop, stil naast elkaar zitten kan ongemakkelijk worden (cat)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'