• BROMANCE RPG!

    CLUB 69




    Club 69 is de bekendste stripclub van Londen, waar iedereen het met iedereen doet. Ook de jongens van One Direction zoeken hun vertier in de club, of liever gezegd; verdienen daar wat centjes bij. Er gebeuren allemaal spannende dingen achter de gesloten deuren, dingen die niemand ooit wilt weten.


    Rollen:

    Harry Edward Styles - Eighties.
    Louis William Tomlinson - Oceanus.
    Liam James Payne - Malcolm.
    Niall James Horan - KiliOfDurin.
    Zayn Javadd Malik - quin98.
    Marcel Daniel Styles - SnowfIake.

    Regels:

    - Graag wat actieve rpg'ers, niet mensen die zich inschrijven en na een tijdje niet meer reageren!
    - Reserveringen blijven 72 uur staan aka 3 dagen.
    - Minimaal rond de 200 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - Alleen LuciIle, LucilIe en Eighties openen de nieuwe topics.


    Met dank aan mijn twee pervjes. Aka Noekerd en Esmee.


    Begin:
    Terwijl sommige al flink bezig zijn, komen andere net aan bij de club, of is het voor sommige zelfs nog de eerste keer dat ze de club betreden.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 16:14 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [FIRST, Mijn topics ^-^]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 22:38 ]


    "Family don’t end in blood”

    [mijn topics]

    [Third :D]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    Ik zat rustig met mijn pet over mijn vuilblond geverfde haren en mijn zonnebril over mijn ijsblauwe ogen in een hoekje van de backstage mijn gitaar te stemmen. Ik droeg zoals altijd een alles aan mijn lichaam verhullende sweater. Eronder had ik dan wel een strak gespannen glittershirtje met eronder een shirt wat meer leek op een netkous die gespannen was over mijn borst, maar goed. Hopelijk hoefde ik niet te strippen vandaag. Het betaalde dan wel goed, ik speelde liever in de hoek op een klein plateautje sexy nummers voor anderen om hun kleren op uit te trekken dan dat ik het zelf deed. Ook ging het me echt gewoon te ver als vreemden me wilde aanraken. Dat ik zo nu en dan moest strippen als het nodig was, ale, maar ik was geen sexverslaafde hoer zoals de meesten hier. Ja, ik har ook wel eens een uitspatting waarbij ofwel ik mijn sexuele frustraties afreageerde op een van mijn collega's of andersom. Dit gold niet als homoseksualiteit, toch, maar als friends with benefits. Dat hield ik mezelf in elk geval voor. Ik zette langzaam mijn pet en zonnebril af, controleerde of ik de toch tegenwoordig verrassend gemakkelijk zittende string onder mijn boxer aan had en trok toen ook mijn trui uit. In een van de spiegels fixte ik mijn haar zodat het speels rechtop stobd, waarna ik me naar mijn kruk op het kleine met rood verlichte plateautje in de hoek liep. Daar ging ik zitten en speelde wat random ophitsende muziek terwijl ik wachtte tot de volgende stripper het podium zou betreden terwijl de mensen binnen stroomden. Ik voelde me zeker niet compleet gemakkelijk in deze kleren, maar het was beter dan naakt rond al die grijpgrage handjes op het podium of in bed met een vreemdeling.

    [Hopelijk is het wat]


    Bowties were never Cooler

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Ik smeet de deur van de voorraadkast van de club met een klap achter ons dicht toen ik, al zoenend met de krullenbol, binnen was komen lopen. Ik kwam hier tegenwoordig bijna elke dag, waardoor ik de laatste tijd veel geld verdiende, maar dat was niet de voornaamste reden: Ik voldeed gewoon graag aan mijn behoeftes. Ik liet mijn handen onder het shirt van de jongen glijden en verkende zijn bovenlichaam, al kende ik het lichaam van deze jongen inmiddels wel. Met hem had ik het al meerdere keren gedaan en ik moest zeggen dat, dat mij ook wel beviel. Toch verbaasde ik mij er iedere keer opnieuw over hoe perfect zijn lichaam was.
    Sinds kort had ik ontdekt dat deze kast eigenlijk helemaal nooit op slot zat en dus makkelijk toegankelijk was. Hij was een beetje afgelegen, waardoor sommigen volgens mij niet eens wisten dat hij er was. Zo werd ik in ieder geval nooit gestoord als ik hier met iemand 'bezig' was.
    Eigenlijk was deze jongen ook de enige die ik hiermee naar toe nam. Hoe minder mensen van dit kamertje af wisten, hoe beter. Dit was om de reden die ik al eerder noemde, dat we zo ook bijna nooit gestoord konden worden.

    [Is dit goed?]


    "Family don’t end in blood”

    Zayn Malik

    Nog in mijn normale kleren liep ik de stripclub in en keek even om me heen, de tent zou weer aardig vol lopen vanavond, dat kwam mooi uit. Ik liep gelijk door naar achter zodat ik me kon gaan omkleden. De weinige kleding die ik nu aantrok zouden waarschijnlijk later op de avond toch weer allemaal uitgaan en daar had ik helemaal geen problemen mee. Ik trok al mijn kleding uit en trok mijn eigenlijk veel te kleine string aan met daarover een zwarte broek. Ik bevestigde daaraan mijn bretels wat het enige was wat mijn bovenlichaam zou bedekken deze avond. Ik keek even in de spiegel naar hoe ik eruit zag en was der best tevreden mee. Mijn lichaam was aardig gespierd maar daar trainde ik voor en de vele tatoeages over mijn lichaam maakte het voor mij helemaal af.ik pakte nog een een zwart hoedje wat ik zo zette dat die net boven mijn ogen kwam maar de schaduw wel tot over mijn ogen viel. Ik glimlachte tevreden in de spiegel om vervolgens weer de stiptent in te gaan opzoek naar mijn prooi voor vanavond. Er zaten al vele naar me te kijken merkte ik en hierdoor kreeg ik een grijns op mijn gezicht, ik hield wel van die aandacht.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 16:33 ]

    Marcel Daniel Styles
    'Moet jij niet backstage, om je voor te bereiden en iets anders aan te doen?' vroeg iemand waardoor ik me omdraaide op de barkruk met het glas drinken nog altijd in mijn handen. Mijn wenkbrauw ging de lucht in, om voor de paar seconde stil te blijven, maar toen één zucht over mijn lippen te laten rollen. Ik wist dat het inderdaad zou moeten, maar ik had net zoveel energie als tien die het niet hadden. Ze moesten blij zijn dat ik hier überhaupt al aanwezig was. 'Ik pas vandaag, denk ik,' rolde over mijn lippen, om het glas naar mijn mond te brengen en het laatste beetje cola op te drinken.
    De jongen hield zijn hoofd schuin, om daarna langzaam te knikken. 'Je weet wat dat betekend , toch?' vroeg hij waardoor ik langzaam knikte. 'Weet ik, maar het maak me niet uit. Het is maar een dagje,'
    Opnieuw alleen een knikje, als teken dat het deze keer geaccepteerd zou worden. Daarbij wist bijna iedereen dat ik straks toch wel backstage te vinden zou zijn, maar niet voor de manier die eigenlijk was bedoeld.
    De jongen boog zich voorover, om een zacht kusje op mijn wang te plaatsen en een brede grijns te laten zien. 'Geniet van de show en je weet wat ze zeggen,' Een lichte grijns verscheen rond mijn lippen, om te knikken. 'Komt goed,' zei ik, om te zien hoe de oudere jongen bij me vandaan liet, om daarna mijn blik naar podium en mijn collega's te laten glijden.

    (Hopelijk is het goed)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan
    Ik speelde wat terwijl ik mijn collega's rustig zag binnendruppelen. Louis en Harry zaten zoals vaker nu al met hun tongen achter in elkaars keel. Zqyn slenterde gewoon binnen om zich om te kunnen kleden en Marcel, de jongen die me het meest leek te snappen, zat aan de bar. Er waren nog maar enkele klanten. Ik zette de standaard muziekband weer aan en zette mijn gitaar even weg. Rustig slenterde ik naar Marcel en ik ging naast hem zitten. Ik bestelde een biertje en keek naar de verlegen jongen met de prachtige groene ogen. Ik pakte denkbaar het biertje aan en knikte toen hij zei dat gitaarspelen leuk was en wel wat verdiende, maar dat ik ook nog eens uit de kleren zou moeten vanavond wilde ik echt geld verdienen. Ik had het er niet zo op, maar het moest maar. "Ook zo'n zin om uit de kleren te gaan?" zuchtte ik sarcastisch. Zowel hij als ik vonden dit volgens mij niet erg fijn volgens mij. Ik dronk het biertje op en aaide zacht door Marcel zijn achterover gekamde haren. Ze plakten een beetje, maar ze voelden aan de andere kant best fijn. Ik was niet iemand die dingen deed met jongens, vaak ook niet met meisjes, maar goed. Ik werd gewoon niet zo makkelijk intiem met anderen. Met mijn collega's ging het opzich wel makkelijker, maar dat was gewoon om af en toe de frustratie eruit te laten. Maar dat telde niet. Ik deed het nooit met vreemden. Strippen tot die string, ale, maar verder niet. Ik glimlachte wat naar Marcel. "Je weet dat je broer alweer met Boo is de kast zit, of niet?" zuchtte ik en ik bestelde nog een biertje.


    Bowties were never Cooler

    Marcel Daniel Styles
    Ik draaide me voor een moment weer om, om mijn glas weer op de bar te plaatsen en te vragen naar wat sterkers. Een klein glimlachje speelde nog altijd rond mijn lippen waarna ik me doodleuk weer omdraaide, alsof de barkruk een speeltje was geworden en ik een klein kind, om mijn blik weer richting de mensen te laten gaan, die langzaam maar zeker binnen kwam druppelen. Langzaam gleed deze door naar opzij toen de blonde jongen, die de naam Niall droeg, naast me kwam zitten. De woordenwisseling tussen de barman en hem glipte volledig langs me heen en het enige wat ik meekreeg was een nieuw glas, wat ik ondertussen weer tussen mijn handen had geklemd. 'Het beste moment van de avond, toch? Zo goed dat ik vandaag pas,' mompelde ik zachtjes op dezelfde manier. Volgens mij zaten onze gedachten wel aardig op een lijn en was de jongen dan ook een van de weinige die me nog een beetje snapte. Ik liet me tegen de jongen aanvallen terwijl ik zijn hand door mijn haren voelde gaan. Een zachte zucht rolde over mijn lippen, om mijn blik weer naar het podium te laten glijden. De gedachten dat ik daar snel weer zou staan, bezorgde me de kriebels weer op een andere manier dan dat zou moeten. Dan had ik nog altijd liever de intimiteit met mijn collega's dan met een totale onbekende, maar iedereen wist ook dat ik me altijd eerst moed moest indrinken dan. Soms een beetje teveel. Niall kreeg dezelfde glimlach van mijn kant. 'Ik hou van mijn broer, maar dat is toch zijn eigen verantwoordelijkheid. Ik maak me er niet teveel zorgen om en beter me Boo dan een onbekende,' zei ik zachtjes, wetende dat ik er vrij weinig aan kon veranderen. Daarbij zat ik hier zelf ook. 'Maar hoe gaat het met onze Blondie?' vroeg ik, nadat ik een slok van mijn drinken had genomen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.

    De deur van de voorraadkast belandde met een klap terug in het slot, op het moment dat Louis en ik deze al zoenend betreden. Mijn handen klemde ik in zijn haren vast, om daarna mijn benen vast te klemmen om zijn middel. Een rilling gleed over mijn rug toen Louis' vingers over mijn boven lichaam heen gingen, hoe vaak we al met elkaar in het bed gedoken waren, altijd kreeg ik nog rillingen of kippenvel van de jongen, het was iedere keer nog altijd even verassend als de eerste keer. Ik wist niet hoe de jongen het voor elkaar kreeg, maar nooit had ik er een hekel aan om met hem het bed in te duiken. Natuurlijk had je met dit beroep wel eens van die dagen waar je geen zin had, maar over het algemeen vond ik het nooit zo erg. En al helemaal niet als het met Louis was. Ik mompelde een klein, genietend, geluidje tegen de jongen zijn lippen aan, waarna ik mijn handen een keer door zijn haren haalde, om ze vervolgens door te laten glijden, ik kriebelde heel eventjes in zijn nek, om een paar van mijn vingers aan de bovenkant van zijn shirt heel kort over zijn rug te laten gaan, om ze uiteindelijk weer bij mijn eerste bestemming te laten eindigen, in zijn perfecte haren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    Niall Horan
    Ik grinnikte bij Marcel zijn woorden en vond het fijn toen hij tegen me aan kwam zitten. Ik aaide zacht door zijn plakkerige zachte haren terwijl ik mijn brier dronk. Net als Marcel was ik iemand die moed in moest drinken voor hij het podium op dook. Nogsteeds zou ik nooit het podium afkruipen en met een klant het bed in duiken. Dat deed ik gewoon niet. Met mijn collega's had ik er alleen geen problemen mee. Ik had met elk van hen wel een keer het bed gedeeld. Ook met deze jongen. Met sommigen was het me te ruw, met anderen moest ik initiatief nemen, iets wat ik erg lastig vond. Met Marcel was het erg prettig geweest, maar ik durfte hem niet te vragen voor nog een keer. Dat zou de gemakkelijkheid waarmee dit ging erg kunnen schaden. Ik vertelde hem dat zijn broer weer in een kast lag met Boo. Bij zijn woorden knikte ik. "Dat is waar, als je ziet hoe beide grijnzend en een ervan mank lopend daarna weer rondbanjeren zit het vast goed." Ik nam mijn tweede biertje aan en dronk een grote slok. Zijn vraag deed me mijn schouders op halen. "Wel redelijk. Ik heb geen zin om straks het podium op te gaan, maar goed." Ik haalde een hand door mijn vaalblonde haren. Ik keek met mijn ijsblauwe kijkers in zijn prachtige groene ogen. "Misschien kunnen we het samen doen. Dan hoeven we erna tenminste niet het publiek in." stelde ik met een lichte zucht voor, voor ik het biertje achterover sloeg. "En hoe gaat het met onze lieve knuffelbeer?" Ja, ik vond Marcel echt een knuffelbeer. Echt voor sex ook wel, maar gewoon voor een vriendschappelijke knuffel was het gewoon ook heel erg fijn om je armen om deze jongen te slaan. Zijn broer vond ik dan toch heel anders, op een of andere manier.


    Bowties were never Cooler

    Marcel Daniel Styles.
    De oudere jongen in mijn buurt zorgde er altijd wel voor dat ik me alsnog op mijn gemak begon te voelen. Hij had hetzelfde effect als de drank die ik in mijn handen had en langzaam opdronk, maar ik moest zeggen dat ik liever Niall koos, om me rustiger te krijgen en op mijn gemak te laten voelen. Het duurde dan ook niet lang voor ik me tegen hem aan had laten vallen terwijl zijn handen door mijn haar ging. Mijn gedachten dwaalde ondertussen langzaam af naar waar we hiervoor waren en onbewust liep er al een rilling over mijn rug. Je wist nooit welke klanten je voor je neus kon krijgen en dat was de reden dat je mij het ook niet heel vaak zag doen. Ik had altijd het geluk dat er weer iets niet liep zoals je wilde. Mijn collega's waren dan een betere optie en mensen waar je me wel bij kon vinden, ondanks dat ook niet altijd een pretje was. Mijn gedachten werden verstoord door Niall, die over mijn broer begon, om mijn blik terug zijn kant op te laten glijden. 'Nog een reden waarom ik me er geen zorgen om maak. Het zit wel goed tussen die twee, dus laat ze maar lekker hun gang gaan,' zei ik met een kleine glimlach, om daarna naar zijn volgende woorden te luisteren. Het enige wat ik daarop kon doen was knikken, want ik snapte hem wel. Ik draaide mijn heel eventjes om, om mijn glas terug op de bar te zetten waarna mijn ogen al snel werden gevonden door de zijne. 'Kom hier, Blondie,' rolde over mijn lippen voor ik opstond en bij hem op schoot kroop, om mijn armen stevig om hem heen te slaan. Voorzichtig zodat we niet op de grond zaten en hij rustig door kon drinken. 'Wij gaan samen dan, want dan is het al een zorg minder. Verder moet je -je knappe koppie nog nergens over breken, want je zit hier nog en alles gaat goed komen,' stemde ik toe, nadat ik een zacht kusje op zijn voorhoofd had gedrukt. De woorden waren deels om ons beide een beetje gerust te stellen. 'En met mij gaat het over het algemeen goed. Helemaal als er straks nog wat meer drank naar binnen is gewerkt,' mompelde ik zachtjes.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan
    Ik glimlachte bij Marcel zijn woorden. Om Hazza en Boo hoefden we ons inderdaad nooit zorgen te maken. Als ze beiden kwijt waren lagen ze altijd samen wel ergens te rollebollen, al kon het laat op de avond ook nog wel eens met een klant zijn. Ach, mij kon het weinig schelen. Zoizo vond ik de twee jongens eigenlijk te ruw en zelf ging ik toch echt niet met klanten het bed in. Dat ze zichzelf plezierden terwijl ik op het podium stond, dat vond ik soms al wat minder, zeker als het oude mannen waren die hier alleen kwamen om jonge jongens zichzelf te zien uitkleden, maar goed. Ze raakten me dan ten minste nog niet aan. Met mijn collega's was het toch anders. Die kende ik namelijk en ik hield er met iedereen wel een friends with benefits relatie op na, al was die van sommigen beter gebruikt dan die met anderen. Marcel zette zijn glas even terug en toen keken we elkaar recht aan, groen in blauw en blauw in groen. Ik glimlachte toen ik hem bij zijn woorden zag opstaan en op mijn schoot neerplofte. Een arm sloeg ik stevig om hem heen, terwijl ik met mijn voeten de stang onder de barkruk vond zodat hij niet van mijn korte beentjes zou schuiven. Ik stelde toen toch maar voor om het samen te doen, dat zou makkelijker zijn voor ons beiden, had ik zo het gevoel. Na mijn voorstel dronk ik mijn glas in een teug leeg en zette het weg voor in die arm ook om de tengere jongen sloeg. Ik grijnsde bij zijn woorden en kreeg een licht blosje op mijn sneeuwwitte kaken bij het kusje op mijn voorhoofd. Ik boog naar hem toe en gaf hem een kusje op zijn neus. "Zullen we dan maar eens allebei een glas whiskey achterover slaan, dan kan jij je knappe koppie en lekkere lichaam gaan klaarmaken en zal ik eens even op het schema kijken hoe laat we onze show achter de rug kunnen krijgen." Ik had er echt geen zin in, maar als dit plezier en misschien een leuke avond en nacht met dit schatje kon opleveren was het al een stuk minder erg. Nee, ik viel niet op jongens, dat bleef ik mezelf en iedereen om me heen voorhouden, maar tegen een avontuurtje s nachts een in de zoveel tijd zei ik geen nee, zeker niet met iemand met zo'n knap koppie als Marcel.


    Bowties were never Cooler