• Dit vieze, benauwde, drukkende weer? Ik kan echt niet functioneren gewoon en ik moet even klagen. Hoe overleven jullie dit? D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja. Echt intens. Verschrikkelijk. En de aardrijkskunde docent had ook nog alle ramen dichtgedaan (behalve tochtstroken) 'omdat het buiten lawaaiig was'. Ik ging dood. Ik kan echt geen toets maken zonder zuurstof. Ugh ugh ugh.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ja echt verschrikkelijk. Ik kan er echt niet tegen en ik voel mij heel licht in het hoofd door dit weer.

    Ik vond het eigenlijk wel lekker....


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Op mijn kot is het lekker frisjes, en aangezien ik hier quasi heel de dag doorbreng al studerend, mag ik niet klagen. ^^ Alhoewel het deze middag in het studentenrestaurant ook wel echt te warm was. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als ik niets doe, aka achter de laptop zitten, vind ik het niet zo erg. Maar als ik in dit weer moet bewegen dan ja, dan is het vervelend. Maar toch heb ik liever dit weer dan dat het hard waait en regent (mits ik naar buiten moet).

    Ik heb eindexamens. Ik ga dood. Het lokaal waar ik mijn eindexamens heb is lang en smal met 1 glazen wand. Zo warm. Ik moest me bij natuurkunde echt inhouden om niet heel veel te gaan drinken .


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik word gek van de benauwdheid in de lucht. Ik kan echt niet tegen dit soort weersomstandigheden. Lekker zonnetje, oké. Maar het was verstikkend zonder ook maar één zonnestraaltje. 't Is de hele dag bewolkt geweest. Ik hoop dat het deze week nog gaat onweren, dan koelt 't tenminste af (hopelijk).
    Also, dit weer is ook niet erg comfortabel als je moet rennen voor je trein.


    oi, suzy

    Ik vind het heerlijk! Vooral als ik na mijn examens buiten kom en de volle zon in stap (:

    Vanmorgen (zo rond 06:00) toen ik naar werk moest, vond ik het nog niet benauwd of warm. Maar dat is omdat het vroeg was.

    Vanmiddag dat ik uit werk kwam, leek het wel als ik tegen een muur van warmte en benauwdheid aan liep. Hou ik dus echt niet van.


    Physics is awesome

    Nederland , het land waar we altijd zeuren.

    Maar ik als oer Nederlander vind wel dat je gelijk hebt , het klimaat is helemaal gek geworden en ik kan niet wachten op mijn vakantie naar Zweden waar het hopelijk wat minder benauwd is. Ik moet wel zeggen dat het kleurtje wat ik nu al heb opgedaan heel fijn vind :)


    Firm believer of all that is magic

    Oh my god! Eindelijk iemand die dat ook vindt. Of ja, eindelijk. Er zijn genoeg mensen, haha. Maar dan nog, vreselijk weer! En mind you, morgen heb ik excursie op zo'n zuid-gerichte helling in dit weer. Laten we even huilen als ik nog genoeg vocht over heb na leeg gezweten te zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Warm is heerlijk. De hoge luchtvochtigheid niet :')


    26 - 02 - '16

    Hoe moet ik nu gaan slapen? :X


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Dat is onmogelijk. Ik ben zo goed als naakt en nog veeel te warm D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bij mij was het niet echt bedompt, maar echt gewoon bloedheet met vlakke zon. En ikhad sportdag op school, dus ik heb de hele dag moeten volleyballen, badmintonnen enzovoort in de felle zon. Niet leuk. Ik heb echt drie liter water gedronken ofzo, en ik had nog meer gedronken als ik vaker had mogen bijvullen.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis