• Hello,

    Aangezien het hier vrijwel vaak stil is en ik soms toch wel wat tijd over heb, (vooral in t weekend) Vroeg ik me af of jullie nog leuke anime's weten om te kijken ;D

    Ik heb niet echt een genre waar ik van houd, maar momenteel kijk ik Naruto wat ik helemaal geweldig vind en heb ook even sword art online gekeken

    Dus leef je uit ;D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Heb twee afleveringen gekeken en ik vind het echt leuk haha. Helaas moet ik nu echt huiswerk maken dus kan niet verder kijken :c maar kan niet wachten tot ik wel verder kan kijken haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Heb twee afleveringen gekeken en ik vind het echt leuk haha. Helaas moet ik nu echt huiswerk maken dus kan niet verder kijken :c maar kan niet wachten tot ik wel verder kan kijken haha


    Yay! Ik ben blij dat ik je enthousiast heb gemaakt, hehe. :3 Heb je al een favoriet van de personages? ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Die Gray is best sexy haha!
    Natsu is grappig, beetje een naruto figuurtje. En Happy natuurlijk! valt wel op alle vrouwen hebben een flinke boezem.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Die Gray is best sexy haha!
    Natsu is grappig, beetje een naruto figuurtje. En Happy natuurlijk! valt wel op alle vrouwen hebben een flinke boezem.


    Hehe, he sure is. :Y)
    Mijn favoriet blijft toch Natsu, stiekem. Al ben ik ook helemaal weg van Jellal, maar die heb je als het goed is nog niet gezien... En Erza vind ik ook nice. ^^
    Oh, en ja, dat met die vrouwen is wel echt iets van de mangaka. (': Er zit vooral in de manga behoorlijk wat fanservice, in de anime valt het nog mee, maar wel aardig wat.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    DEATH NOTE <3


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    *Bumpt topic omhoog*

    Fairy Tail raad ik je echt aan, vooral omdat je Naruto ook leuk vindt. Volgende maand komen er nieuwe episodes! :'D One Piece is trouwens ook awesome. De tekenstijl is misschien niet geweldig (daar knapte ik eerst ook op af), maar als je één episode ziet, ben je verkocht. One Piece en Naruto zijn ook van hetzelfde genre. Als je de een leuk vindt, vind je de ander ook leuk.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    *Bumpt topic omhoog*

    Fairy Tail raad ik je echt aan, vooral omdat je Naruto ook leuk vindt. Volgende maand komen er nieuwe episodes! :'D One Piece is trouwens ook awesome. De tekenstijl is misschien niet geweldig (daar knapte ik eerst ook op af), maar als je één episode ziet, ben je verkocht. One Piece en Naruto zijn ook van hetzelfde genre. Als je de een leuk vindt, vind je de ander ook leuk.



    Hoho! :P
    Ik ben een enorm fan van naruto, neig naar Fairy tail te kijken, maar One Piece echt niet xd Die serie gaat nog wel tientallen jaren door xd, daar komt gewoon geen eind aan en ik heb gehoord dat die ook zo langzaam opgang komt en het is naar mijn mening ook wat goofy. Alhoewel ik moet toegeven dat ik heb gehoord dat het een hele goede verhaallijn heeft, maar het haalt mij niet bepaald over :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Yayde schreef:
    *Bumpt topic omhoog*

    Fairy Tail raad ik je echt aan, vooral omdat je Naruto ook leuk vindt. Volgende maand komen er nieuwe episodes! :'D One Piece is trouwens ook awesome. De tekenstijl is misschien niet geweldig (daar knapte ik eerst ook op af), maar als je één episode ziet, ben je verkocht. One Piece en Naruto zijn ook van hetzelfde genre. Als je de een leuk vindt, vind je de ander ook leuk.


    ik ben gék op naruto en fairy tail vind ik ook gaaf maar one piece vind ik echt verschrikkelijk. Vind daar zo geen reet aan.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 19:23 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als je van Naruto en Fairytail houd moet je misschien maar eens gewoon even op shounen zoeken (ik ben zelf te lui om lijstjes te gaan plaatsen).


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Sigil schreef:
    (...)

    ik ben gék op naruto en fairy tail vind ik ook gaaf maar one piece vind ik echt verschrikkelijk. Vind daar zo geen reet aan.


    One Piece is niet zo erg (in mijn ogen). Ik vind het persoonlijk beter dan Fairy Tail (Naruto is wel oké maar het heeft me nooit echt heel erg geinteresseert.)
    Bij One Piece is het zo dat je even door de zure appel moet heen bijten en na 300/400 episodes werd het echt één van mijn favoriete Anime, al snap ik dat sommige mensen dat er niet voor over hebben. Terwijl ik bij Fairy Tail het gevoel van te veel herhaling en slecht geplaatste timeskips ervaar en ook een tikkie onrealistisch plot (zelf in een anime, zelfs in een wereld vol magie).

    Oké ik moest heel even One Piece verdedigen, you can carry on now.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Quart schreef:
    (...)

    One Piece is niet zo erg (in mijn ogen). Ik vind het persoonlijk beter dan Fairy Tail (Naruto is wel oké maar het heeft me nooit echt heel erg geinteresseert.)
    Bij One Piece is het zo dat je even door de zure appel moet heen bijten en na 300/400 episodes werd het echt één van mijn favoriete Anime, al snap ik dat sommige mensen dat er niet voor over hebben. Terwijl ik bij Fairy Tail het gevoel van te veel herhaling en slecht geplaatste timeskips ervaar en ook een tikkie onrealistisch plot (zelf in een anime, zelfs in een wereld vol magie).

    Oké ik moest heel even One Piece verdedigen, you can carry on now.


    Jij hebt nooit de echte kwaliteiten van Naruto gezien :P
    In ieder geval van Sippuden niet.
    Ik geef toe dat het eerste seizoen wat lame is, maar Shippuden is echt geweldig.
    Naruto is ontzettend interessant, maar is ook ontzettend veel kijkwerk.
    Maar dat is totaal niet erg vind ik :) want ken het verhaal achter Itachi, Obito en Kakashi en je zal echt zien hoeveel kwaliteit de serie heeft :)
    Kishimoto is echt een genie, want naruto maakt idd heel veel fouten, maar de dingen die ze goed doee, doen ze ontzettend goed.
    Het is een soort van momenten-anime.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ryuuji schreef:
    (...)

    Jij hebt nooit de echte kwaliteiten van Naruto gezien :P
    In ieder geval van Sippuden niet.
    Ik geef toe dat het eerste seizoen wat lame is, maar Shippuden is echt geweldig.
    Naruto is ontzettend interessant, maar is ook ontzettend veel kijkwerk.
    Maar dat is totaal niet erg vind ik :) want ken het verhaal achter Itachi, Obito en Kakashi en je zal echt zien hoeveel kwaliteit de serie heeft :)
    Kishimoto is echt een genie, want naruto maakt idd heel veel fouten, maar de dingen die ze goed doee, doen ze ontzettend goed.
    Het is een soort van momenten-anime.


    Hmm.. Ja. Ik zeg ook zeker niet dat Naruto slecht is. Het is ook zelfs een goede anime als je het met andere vergelijkt en ook een stuk beter dan Fairy Tail in mijn ogen. En ik heb ook meer dan één seizoen gekeken. Ik vond/vind het hele idee achter Naruto ook wel leuk en er zaten zeker ook heel goed karakters bij. En over die momenten ben ik het helemaal eens. Maar ik heb gewoon een kleine One Piece fangirl obsession dus ^^.

    En laat ik nu maar ophouden voordat dit een otaku topic 2.0 word.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 19:47 ]


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Quart schreef:
    (...)

    Hmm.. Ja. Ik zeg ook zeker niet dat Naruto slecht is. Het is ook zelfs een goede anime als je het met andere vergelijkt en ook een stuk beter dan Fairy Tail in mijn ogen. En ik heb ook meer dan één seizoen gekeken. Ik vond/vind het hele idee achter Naruto ook wel leuk en er zaten zeker ook heel goed karakters bij. En over die momenten ben ik het helemaal eens. Maar ik heb gewoon een kleine One Piece fangirl obsession dus ^^.

    En laat ik nu maar ophouden voordat dit een otaku topic 2.0 word.


    Er zijn maar twee seizoenen xd
    Naruto & Naruto Shippuden, maar als je het verhaal achter Itachi kent, dan ga je echt vallen voor Naruto.
    Dat is echto zo prachtig, zo goed gedaan en ik ben ook helemaal fan van Obito en Kakashi Hatake! :)
    Daar zit echt een diep verhaal achter en daar kun je echt van geniten.
    Alleen tja, Naruto blijft een momenten-anime die de een keer zo ontzettend bovennatuurlijk goed kan zijn, maar ook net zo bovennatuurlijk slecht xd
    Maar ik kan genieten van die goede momenten en daar kijk ik het ook voor :)

    Maar bij One piece hoor ik gewoon dat die heel langzaam opgang komt en ik heb geen zin in die introductie, want ik vond Naruto al te lang eigenlijk qua introductie xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik wil wel effe wat voor je opzoeken, maar ik weet niet waar je zoal van houd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Beetje fantasy dingen. Met niet teveel realiteit. Zoals naruto enzo


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]