• [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 14:43 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ben iets te nuchter voor het geloof. Maar als ik wel zou geloven, zou ik dat niet gaan aanpassen voor een ander. Dan betekent dat geloof dus ook niet veel voor je.

    Uh, de Koran zegt dat een moslimman perfect mag trouwen met een vrouw uit een monotheïstische godsdienst. Als jij echt een gelovig christen bent, is er dus helemaal geen probleem. Ik zou opletten hiermee, want het klinkt echt raar dat hij zoiets zou zeggen, terwijl het helemaal niet zo is.

    Ik zou helemaal nooit zoiets doen, voor niemand. Ik heb mijn eigen (ontbrekende) geloof en niemand zal mij dwingen of chanteren om hiervan af te wijken.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Elvenking schreef:
    Ik ben iets te nuchter voor het geloof. Maar als ik wel zou geloven, zou ik dat niet gaan aanpassen voor een ander. Dan betekent dat geloof dus ook niet veel voor je.


    Precies dit^^

    Cresseyde schreef:
    Uh, de Koran zegt dat een moslimman perfect mag trouwen met een vrouw uit een monotheïstische godsdienst. Als jij echt een gelovig christen bent, is er dus helemaal geen probleem. Ik zou opletten hiermee, want het klinkt echt raar dat hij zoiets zou zeggen, terwijl het helemaal niet zo is.

    Ik zou helemaal nooit zoiets doen, voor niemand. Ik heb mijn eigen (ontbrekende) geloof en niemand zal mij dwingen of chanteren om hiervan af te wijken.


    Ik had dit dus ook gezien maar ik denk dat het liever bij zijn voorkeur ligt als zijn vrouw moslima is maar dat weet ik natuurlijk niet zeker dus ga het nog wel vragen op het goede moment :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb geen geloof en ik zou niet gaan geloven voor degene van wie ik hou. Omdat ik weet dat ik dan niet echt zou geloven en in mijn ogen heeft het dan geen zin om dan als het ware te doen alsof.


    Physics is awesome

    Ik prefereer rationeel nadenken boven geloof :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ryuuji schreef:
    Ik prefereer rationeel nadenken boven geloof.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    De beste vriendin van een vriendin van mij is getrouwd met iemand uit Pakistan en ze woont daar nu in een krottenwijk. Kan me niet voorstellen dat je dat zou willen eigenlijk...


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    De beste vriendin van een vriendin van mij is getrouwd met iemand uit Pakistan en ze woont daar nu in een krottenwijk. Kan me niet voorstellen dat je dat zou willen eigenlijk...


    Mmm.. Als je zoveel van elkaar houdt dat het niet uitmaakt waar je woont is op zich best mooi (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    CurIs schreef:
    (...)

    Ik had dit dus ook gezien maar ik denk dat het liever bij zijn voorkeur ligt als zijn vrouw moslima is maar dat weet ik natuurlijk niet zeker dus ga het nog wel vragen op het goede moment :')


    Ik denk niet dat het aan hem ligt, maar aan zijn familie. Die houden zich vaak bij hetzelfde geloof.

    Ikzelf zou er niet mee kunnen leven. Als iemand iets wilt geloven, mij best, zolang het mijn levenswijze maar niet beïnvloed. Ik vind boeken zoals de Bijbel heel interessant, maar de mensen zijn vaak vreselijk en hypocriet.


    Your make-up is terrible

    Ryuuji schreef:
    Ik prefereer rationeel nadenken boven geloof :X


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou zoiets als mijn geloof (niet dat ik die heb) of mijn meningen over bepaalde onderwerpen niet veranderen voor degene van wie ik houdt. Ik vind namelijk dat ik mijn eigen geloof mag hebben, of hij het er nou mee eens is of niet.


    From these ashes, I will rise

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat het aan hem ligt, maar aan zijn familie. Die houden zich vaak bij hetzelfde geloof.

    Ikzelf zou er niet mee kunnen leven. Als iemand iets wilt geloven, mij best, zolang het mijn levenswijze maar niet beïnvloed. Ik vind boeken zoals de Bijbel heel interessant, maar de mensen zijn vaak vreselijk en hypocriet.


    Dit klopt ^^
    Ik ben zelf ook moslim en mijn ouders willen ook liever dat ik met een moslim trouw later.

    Nee, nooit.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 11:26 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou nooit een gelovige worden voor iemand, want dan zou ik niet echt geloven en ik vind dat het geloof voor jezelf is en iets waar je echt achter moet staan. Bovendien heeft niemand het recht om mij te bekeren.


    Take risks and conquer your fears.