• http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/05/25/billkaulitzraucht9348633mfbhtemplat.jpg

    Zijn zware stembandoperatie heeft een kleine 2 maanden geleden plaatsgevonden, maar kennelijk heeft Tokio Hotel zanger Bill Kaulitz daar niets van geleerd. Recent werd hij zelfs al met een sigaret in de mond gespot! Rook de zanger dan nu zijn stem weg?

    Tijdens de COMET-uitreikingen van afgelopen vrijdag wist de Magdeburger Band vier prijzen tegelijk in de wacht te slepen. Reden genoeg voor een feestje mét sigaretten en alcoholische drankjes!

    BILD am Sonntag vroeg Bill gisteren in de middag of hij inziet dat zijn rookgedrag weleens problemen met zijn muziekcarrière zou kunnen opleveren.

    Antwoord van Bill K.: "De wonden aan mijn stembanden zijn al helemaal geheeld, en daarnaast rook ik vrij zelden. Ik let echt heel erg op mijn stem, maar na de afgelopen weken vol stress wilde ik me gisteren gewoon even laten gaan!"

    Het is een houding die artsen 'riskaant' en 'onverantwoordelijk' noemen. Professor Ralph Mösges, KNO-arts in de universiteitskliniek van Keulen zegt: "Na een operatie zijn de stembanden nog heel gevoelig, vooraal als er een polyp van is afgehaald - zoals dus bij Bill het geval is."

    Quelle

    Hmm... toegegeven: ik vind het ook niet heel erg slim dat Bill er 'een paar' heeft opgestoken op dat feestje, maar aan de andere kant; er zijn zat andere jongeren (zie Bro' Tom, om het dichtsbijzijnde voorbeeld maar te noemen) die hetzelfde zouden doen. Party-en und abgehen!

    ja echt he:S. hij zegt de hele tijd dat t tegen de stress is, maar bill en tom waren op de malediven ook gewoon aant roken. Zoveel stress hangt dr nou ook weer niet om je heen op een tropisch eiland-.-. en aan dat antwoord zie je ook dat hij er gewoon omheen draait. Hij vind het roken kennelijk belangrijker dan zn stem(sorry maar als ie op dit moment gaat roken terwijl hij net een operatie heeft gehad kun je dat toch echt niet ontkennen). Sorry maar dat is mijn mening.

    en hij rookt btw als een wijfx] maar dat vind ik dan nog wel schattigx]

    ja verslaving
    niemand kan hem zeggen dat ie moet stoppen want je verlangd er toch naar. ik hoop dat ie er zelf snel achter komt dat het slecht is voor zijn stem
    maar toch ik heb een afknap op jongens die roken ook al rookt tom xD maar goed het stinkt gewoon
    jakkus xD

    Ja echt slim is het niet.. zoizo niet als zanger zijnde, maar omdat hij al allemaal problemen heeft al helemaal niet..
    En tom zei een keer dat hij 'gelegenheidsroker' was ofzo.. dus alleen met feestjes.. Maar echt slim vind ik het niet..
    Zullen we met ze alle brieven gaan sturen? ^^

    Ocho ch.
    het zal toch allemaal wel meevallen (hoop ik).
    ik denk dat als hij zijn stem er echt heel erg mee in gevaar zo brengen, dat hij dat an niet zou doen.
    dat mag ik ten minste toch wel hopen?!


    Träume sind wirklich!!

    Ja echt slim is het niet.. zoizo niet als zanger zijnde, maar omdat hij al allemaal problemen heeft al helemaal niet..
    En tom zei een keer dat hij 'gelegenheidsroker' was ofzo.. dus alleen met feestjes.. Maar echt slim vind ik het niet..
    Zullen we met ze alle brieven gaan sturen? ^^


    je bedoelt gezelligsheidsroker lieve schatx]

    Jah, ik vind het aan de ene kant super erg, dattie zo zn stem kapot maakt...:(

    maar aan de andere kant vind ik Bill met een sigaret über sexy! x3 kan er niet aan doen, sorry.. :$ (wou bijna zelf beginne roke, omdat hij het doet, maar heb het tog maar nii gdaan, wnt das fake-gedrag)

    Ja echt slim is het niet.. zoizo niet als zanger zijnde, maar omdat hij al allemaal problemen heeft al helemaal niet..
    En tom zei een keer dat hij 'gelegenheidsroker' was ofzo.. dus alleen met feestjes.. Maar echt slim vind ik het niet..
    Zullen we met ze alle brieven gaan sturen? ^^


    je bedoelt gezelligsheidsroker lieve schatx]


    euh, bij ons zeggen ze tog ook gelegenheidsroker oor...


    Het is zijn eigen keuze.
    Laten we het erop houden dat hij weet wat hij doet..


    I recycle my thoughts.

    Ja echt slim is het niet.. zoizo niet als zanger zijnde, maar omdat hij al allemaal problemen heeft al helemaal niet..
    En tom zei een keer dat hij 'gelegenheidsroker' was ofzo.. dus alleen met feestjes.. Maar echt slim vind ik het niet..
    Zullen we met ze alle brieven gaan sturen? ^^


    je bedoelt gezelligsheidsroker lieve schatx]


    euh, bij ons zeggen ze tog ook gelegenheidsroker oor...


    ooh nou hier iig nietx]

    ik vind het zelf megaa dom.. Na zo'n zware operatie wat er ookal gezegt werd bovenaan. Dan zijn je stembanden der nog niet klaar voor, Dus ikzelf vind het megaaa dom.

    het is niet alleen slecht voor zijn stem jongens
    ook voor zijn gezondheid btw

    maaar buiten dat is het natuurlijk int geheel beter te stoppen!

    Kijk, ik denk niet dat het aan het roken ligt eigenlijk. Hoeveel zangers en zangeressen roken zich dood? Bill rookt niet zo veel als die anderen.
    Het ligt gewoon aan het te veel zingen ect.

    Kijk, ik denk niet dat het aan het roken ligt eigenlijk. Hoeveel zangers en zangeressen roken zich dood? Bill rookt niet zo veel als die anderen.
    Het ligt gewoon aan het te veel zingen ect.


    Bill kiest er zelf voor dat hij wil roken.. Moet hij zeker doen, Toppie! Natuurlijk hebben wij er niks over te zeggen, Maar alsnog hoeveel zangers en zangeressen zijn er die tot oudst aan toe zijn blijven zingen? best veel. DUS het heeft wel degelijk met het roken te maken!

    mja ik weet dat hij niet veel rookt ma je hbt glijk hij moet wel opassen strx ligt hij weer in het ZH :(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Jaa en dat willen we niet,, Strax moeten ze weer concerten aflassen :S