• Haai,

    Misschien ben ik gek dat ik het geloof, maar een vriendin van mij vertelde me dat Tokio Hotel in NY drugs hebben gebruikt!!!

    Ik weet niet of het gewoon een roddel is ofzo, en ja ze moeten het zelf weten, maar ik vind het toch een beetje weird, Jullie??

    XXX Karen


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Hoe weet je vriendin van jou dat dan?


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    ze hebben tom gecontroleerd op drugs in z'n koffers op de luchthave, maar er zaten enkel kleren in, dus het is gewoon de waarheid Die sterk veranderd werd XD

    (ze zitten niet aan de drugs)

    neejohx] ik had wel gehoord dat bill bij de paul de leeuw show stoned was, maar ik denk niet dat t waar is hoor zo dom zijn ze nou ook weer niet

    ze hebben tom gecontroleerd op drugs in z'n koffers op de luchthave, maar er zaten enkel kleren in, dus het is gewoon de waarheid Die sterk veranderd werd XD

    (ze zitten niet aan de drugs)


    Én voorraad comcooms :P


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    ma zelf zeggen ze 100x op de camera da ze tgn drugs zijn ze hebben zelfs een liedje tegen drugs->stich ins glück/ on the edge!
    en ze zggn zelf da ze het nooit zoudn gebruikn! dus het is een roddel ben ik zeker van(lol)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Eum...Duhhh!!Trl Is Da Een Roddel!!
    Omg!!Da Gij Zoiets Geloofd!!
    Das Wsl Weeral Via Een Hater Ofzo!!
    Kweeni Hoor Ma Die Zijn Bekend Hebben Geld Genoeg Voelen Zich Gelukkig xDxD
    Wrm Zoude Die In Godsnaam Drugs Gebruiken :s:s
    XXX


    A Shipwreck In The Sand

    Hoe weet je vriendin van jou dat dan?


    Ik weet het niet, hoe ze dat weet, heb haar toen straks een sms gestuurd maar ik weet nog niks, ik vertel het wel, als ik meer weet ;)

    X


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Misschien dat ze het tegen de stres zouden gebruiken,,maar dat denk ik niet want dan roken ze gwoon..

    Ik geloof het niet


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Ik denk dat jullie gelijk hebben, dat het niet waar is. Neem aan dat ze niet zo stom zijn.


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    ja hoor het is weer zo ver
    1 iemand verteld iets de ander gelooft het en METEEN word er weer een nieuwe roddel in de wereld geholpen !!!!!!!!

    dus alsjeblieft ga weg met deze onzin en ga eerst maar uitzoeken waar je vriendin het vandaan heeft



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: taalgebruik)

    HAHAHA


    I recycle my thoughts.

    oeps xD
    ik was iets te grof (A)(A)
    sorry ik vind gewoon 1 iemand iets verzind dat er dan een heel drama om heen word gemaakt

    Ik heb wel Gehoort dat Tom drugs gebruikt heeft maar hij moet het zelf weten,,, van de rest heb ik geen idee...

    ahh plies waar haal je die onzin vandaan xD

    Oke tell me more
    als het echt zo
    is ..
    !
    X