• Als je een reactie hebt op een quiz van je, dan krijg je een PB (als je dat zo hebt ingesteld natuurlijk), met het bericht dat je een reactie hebt op een creatie van je, en dan moet je op de link klikken, naar de quiz. Nu, als je op je mobiel op Quizlet zit, kan dat nog wel vervelend zijn. Zeker als je maar 4 tabbladen open kan hebben, en dan moet je die weer weg halen en zo. Ook op de computer kan het vervelend en onoverzichtelijk zijn. Nu is dus mijn suggestie, dat je de reactie al meteen ziet ín de PB. Dat is sneller, en makkelijker. De link kan er evengoed bij staan, want dat kan handig zijn, als je meerdere reacties hebt op één hoofdstuk of zo.
    Ik hoop dat ik een beetje duidelijk was.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Voor, maar het zou fijn zijn als dit ook gebeurt met story reacties.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben voor, dat zou inderdaad een stuk handiger zijn, dan weet je waar het over gaat en krijg je niet onnodig een PB. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Voor.


    Because I love him, do I need another reason?

    Litch schreef:
    Voor, maar het zou fijn zijn als dit ook gebeurt met story reacties.


    Ja ik bedoel ook met elke creatie, ook met polls en gedichten.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nee, want als je er dan toch niet op wilt reageren of iets in die richting en het verwijderd, is het mailtje toch gestuurd met je reactie erin, terwijl je reactie er niet meer staat. Het is onhandig.


    Your make-up is terrible

    Oneens.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dat extra klikje vind ik eerlijk gezegd nog niet zo erg. Ik snap dat je het onhandig vindt, maar ik ben al blij dat we via pb die meldingen krijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Dat extra klikje vind ik eerlijk gezegd nog niet zo erg. Ik snap dat je het onhandig vindt, maar ik ben al blij dat we via pb die meldingen krijgen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Niet nodig. Je krijgt ewoon netjes een linkje. Als je meer reacties heb zul je het alsnog moeten openen. Daarbij vind ik het fijner om gelijk te zien bij waar. Als ik een hoofdsruk van vorig jaar een reactie krijg lees ik het en weet ik waar et over ging


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Horizons schreef:
    Dat extra klikje vind ik eerlijk gezegd nog niet zo erg. Ik snap dat je het onhandig vindt, maar ik ben al blij dat we via pb die meldingen krijgen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zoals IrishNialler zegt vind ik het juist heel handig dat je een linkje krijgt in plaats van de reactie zelf, want dan zie je de creatie waar de reactie bij is geplaatst ook weer terug en is het soms wat duidelijker waar het om gaat. Bovendien worden er soms heel lange reacties geplaatst en het lijkt me niet heel handig die in hun geheel in een pb of mailtje te zetten. Dus sorry, maar ik ben tegen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meh, voor-en nadelen. Ik denk dat ik het systeem zoals het nu is toch liever houd.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 22:42 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Meh, voor-en nadelen. Ik denk dat ik het systeem zoals het nu is toch liever houd.


    26 - 02 - '16

    Afgewezen. Dit kan bepaalde zaken achter de schermen in de war sturen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury