• Harry Potter and the Order of the Phoenix || RPG


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar. Maar net als de voorheen gaande jaren, gebeuren er ook dit jaar verschrikkelijke dingen. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd om een oogje te houden op Albus Dumbledore. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Kort om: Harry Potter en zijn vrienden zullen het dit schooljaar nog zwaarder krijgen dan het jaar daarvoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.






    || INVULLEN ||



    Bestaande rollen die al bezet zijn (kijk eerst hier als je kiest om een bestaande rol te nemen):

    - Luna Lovegood | RingKeeper
    - Dolores Umbridge | KiliGirl
    - Fred Weasley | RAB
    - George Weasley | Obliviate7
    - Albus Dumbledore | Silvanaa
    - Nigel Worpert | RingKeeper
    - Severus Snape | RAB
    - Harry Potter | Silvanaa
    - Hermione Granger | Nightingalex
    - Draco Malfoy | Silvanaa
    - Ginny Weasley | Leora
    - Rubeus Hagrid | LyraPhoenix
    -Ron Weasley | RAB


    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Harry Potter, Ron Weasley, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - bloedstatus
    - afdeling
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor (alleen zevende jaars kunnen aangewezen worden als hoofdmonitor)


    Invullijstje leraar, afdelingshoofd, schoolhoofd, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Dumbledore, Severus Snape, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - bloedstatus
    - geschiedenis
    - vakken
    - innerlijk
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingshoofd (ja of nee)






    || ROLLEN ||



    Reserveringen:

    - Ravenclaw | Zesde jaar | BarnOwl
    - Professor | Fabeldieren | LyraPhoenix
    - Gryffindor | Hoofdmonitor | Leora


    Leerlingen:

    Ravenclaw:
    - Finnick Dave Williams | Zesde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Amy Lynn Winchester | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Luna Lovegood | Vijfde jaar | RingKeeper | 1.2
    - Holliday Grainger | Zevende jaar | Leora | 1.8
    - Campbell Saunders | Zesde jaar | Leora | 1.16

    Slytherin:
    - Aurorea Millenia Malfoy | Zesde jaar | Pwettyness 1.2
    - Raven Juliette Smith | Zesde jaar | Elijah | 1.9
    - Lucy-Amy Crowley | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Morrison Andrew Melrose | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Draco Lucius Malfoy | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.12
    - Michelle Helia McMahon | Vijfde jaar | CrazyGirlxx | 1.17
    - Bryan Blackwood | Zevende jaar | LyraPhoenix | 1.18
    - Serena Rossini | Zesde jaar | BarnOwl | 1.19

    Gryffindor:
    - Brooke Jane Eatside | Zesde jaar | CrazyGirlxx | 1.1
    - Autumn Sophia Miller | Zesde jaar | Elvithien | 1.1
    - Fred Weasley | Zesde jaar | RAB | 1.4
    - George Weasley | Zesde jaar | Obliviate7 | 1.4
    - Gianni Zari Melrose | Zesde jaar | Nightingalex | 1.9
    - Harry James Potter | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.10
    - Ginny Weasley | Vierde jaar | Leora | 1.14
    - Nigel Wolpert | Tweede jaar | RingKeeper | 1.19
    - Hermione Jean Granger | Vijfde jaar | Nightingalex | 1.19
    - Ronald Bilius Weasley | Vijfde jaar | RAB | 1.20

    Hufflepuff:
    - Lucka McKinnon | Vierde jaar | LyraPhoenix | 1.9
    - Ralf Auron | Vierde jaar | Obliviate7 | 1.11
    - Moreno Quallius Flint Belladonna | Zevende jaar | Pwettyness | 1.17


    Leraren:

    Astronomie :
    Toverdranken : Severus Snape | RAB | 1.19
    Verzorging van Fabeldieren : Rubeus Hagrid | LyraPhoenix | 1.16
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Regina Joanna Morrison | MissMills | 1.4
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Dolores Umbridge | KiliGirl | 1.20
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde :
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9



    || SPECIALE FUNCTIES ||



    Klassenoudsten:

    Gryffindor :
    Meisje : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Jongen : Ronald Bilius Weasley | RAB | 1.20

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Lynn Winchester | Silvanaa | 1.1
    Jongen : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1

    Slytherin :
    Meisje : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Jongen : Gereserveerd


    Zwerkbalteams:

    Slytherin
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 : Bryan Blackwood | Pwettyness | 1.18
    Keeper : Michelle Helia McMahon CrazyGirlxx | 1.17
    Beater 1 : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12
    Beater 2 : Gereserveerd
    Seeker : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Aanvoerder : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker : Ralf Auron | Obliviate7 | 1.11
    Aanvoerder : Moreno Quallius Flint Belladonna | Pwettyness | 1.17

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Chaser 2 : Campbell Saunders | Leora | 1.16
    Chaser 3 :
    Keeper : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    Aanvoerder : Campbell Saunders | Leora | 1.16

    Gryffindor
    Chaser 1 : George Weasley | Obliviate7 | 1.4
    Chaser 2 : Ginny Weasley | Leora | 1.14
    Chaser 3 : Gianni Zari Melrose | Nightingalex | 1.9
    Keeper : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Beater 1 : Autumn Sophia Miller | Elvithien | 1.1
    Beater 2 : Fred Weasley | RAB | 1.4
    Seeker : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10
    Aanvoerder : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9
    Slytherin: Severus Snape | RAB
    Ravenclaw:
    Hufflepuff:


    Schoolhoofd:

    Naam: Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
    Leeftijd: 114
    Bloedstatus Halfbloed
    Geschiedenis: Albus heeft één jongere zus, die op jonge leeftijd is gestorven, en één jongere broer, die tevens nog leeft. Hij heeft echter geen goede band met zijn broer omdat die Albus de schuld geeft van de dood van hun zusje. Albus zat in Gryffindor toen hij naar Hogwarts ging, en heeft daarna nog ruim 17 jaar Transfiguratie gegeven, totdat hij zelf tot schoolhoofd werd benoemd.
    Vakken: Albus geeft geen lessen
    Innerlijk: Albus is een dromerige man die een apart gevoel voor humor heeft. Hij is vaak heel kalm en geeft de leerlingen veel advies. Hij is eerlijk en direct en probeert iedereen altijd op zijn gemak te stellen. Hij is een man van zijn woord en houd er niet van om te liegen.
    Uiterlijk: Albus heeft een gerimpeld gezicht. Zijn haren zijn lang en zilver, net als zijn baard. Hij draagt soms een ronde bril op het puntje van zijn neus. Albus heeft helder blauwe ogen. In zijn jongere jaren waren zijn haren bruin, in plaats van zilver.
    Huisdier: Een Feniks, genaamd Felix
    Schoolhoofd: Ja
    Afdelingshoofd: Nee




    Hoofdmonitoren: VOL

    Meisje: Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Jongen: Morrison Andrew Melrose | Nightingalex | 1.9







    || REGELS ||




    *Er is geen limiet in het hebben van personages (probeer jongens en meisjes wel gelijk te houden, en geef ook anderen de kans om een bestaande personage te kiezen)
    *Wanneer in het speeltopic, graag praten tussen haakjes wanneer OOC
    *Geen ruzie maken wanneer OOC
    *Niet zomaar elkaars personages besturen (tenzij je toestemming hebt van die persoon zelf)
    *Volg het verhaallijn van J.K Rowling
    *Als je niet meer meedoet, graag afmelden
    *Alleen de Engelse namen gebruiken van de bestaande personages, dit om verwarring te voorkomen
    *En de belangrijkste regel: heb vooral veel plezier!

    OOC = Out Of Character



    || VERHAALLIJN ||




    Iedereen is net gearriveerd op Hogwarts. Het duurt nog even voor de ceremonie begint dus iedereen kan nog even door het kasteel wandelen, naar hun leerlingenkamers gaan of gewoon alvast plaats nemen in de Grote Zaal.

    De kamer indelingen zijn zoals ieder jaar het zelfde: De meiden van hun eigen jaar slapen allemaal op één kamer en de jongens van hun jaar slapen ook allemaal op één kamer.




    Totaal 32 RPG'ers


    Rollentopic
    Speeltopic 2
    Speeltopic 3

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 19:56 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Ralf Auron - 4th year Hufflepuff

    Ik haalde een aantal keren diep adem, toen ik mijn hoofd ophees en de grote deur van Hogwarts voor me zag. Eindelijk thuis? Nee. Ik voelde nog steeds heimwee. Thuis voelde ik dat ook al, en hier ook. De glimlach die ik eerder in het trein hat, verdween van mijn gezicht. Ik had helemaal geen zin om naar binnen te gaan. Ik sta nog steeds voor de grote deur van Hogwarts terwijl iedereen langs me heen liep. Lachend en pratend over de vakantie met hun vrienden. Ze negeerden me totaal toen ze me 'perongeluk' duwden, zoals gewoonlijk. Over vrienden gesproken, ik had mijn vrienden niet gezien in de trein. Het was alsof ze me vermeden, want ik zag ze wel, maar ik wachtte tot ze naar mij kwamen. Met een zucht gleed ik met mijn vingers door mijn warrige haren die nu nog warriger werden dan daarvoor en dwong mezelf de negatieve gedachtes te vergeten, wat ook lukte. Al meteen daarna sierde er een glimlach op mijn gezicht. Man, ik kan niet wachten tot de v.t.z.k. lessen weer gaan beginnen.


    [Kort, ik weet het, voor georgie ga ik wel meer schrijven :') ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 22:38 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders – 6e jaar Ravenklauw – Aanvoeder, Chaser

    Ik liep het bordes op waar het vol zat met leerlingen die luidruchtig hun vakanties bespraken en dingen lieten zien die ze gekocht hadden. Ik had er op dit moment niet echt veel zin naar; ik wilde een ding en dat was uit deze dreuzel kleding. Toch kon ik het niet na laten om te kijken of ik Finnick, Amy of Holly ergens zag; maar die leken verdwenen. Ze waren mijn afdelingsgenoten- net zoals Luna maar dat was meer een kennis dan een vriendin. Ze leek altijd ver weg met haar gedachten maar desondanks dat deed ik altijd aardig tegen haar en stond ik voor haar klaar. Ik zag haar nu ook met Ginny staan waarna mijn blik op Ralf viel die hopeloos voor de deur stond. Hij was een weerwolf en ik was een faunaat- als hij er weer last van kreeg ging ik altijd met hem mee. Ik vond het zielig voor hem dat hij vroeger gebeten was en ik hoopte door mijn hulp alles wat voor hem te verlichten.
    Zachtjes liep ik naar hem toe met een grijns en pookte hem aan. ‘Hey Ralf. Hoe was je vakantie?’

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 22:46 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Hufflepuff

    Na een aantal keren ongewoon achterelkaar gezucht te hebben, zette ik mijn eerste stap om naar binnen te gaan. Maar op dat moment voelde ik iemand me aan poken. Ik schrok me rot, maar draaide me niet om.
    'Hey Ralf. Hoe was je vakantie?' Hoorde ik. Juist ja. Campbell pookte me. Ik draaide me met een grijns naar hem om, die al gouw in een vriendelijke gelach veranderde. Campbell is een hele goede vriend van me, een faunaat zelfs. Hij weet dat ik een weerwolf ben, dat ik vroeger gebeten was, en hij weet dat ik soms erg depressief erover kan zijn. daarom probeerd hij me te helpen. Als hij er niet was, was Hogwarts meer te vergelijken met Azkaban, maar met 4x zoveel dementoren om me heen.
    'Fantastisch,' zei ik sarcastisch.
    Natuurlijk was mijn vakantie verschrikkelijk, net als de vorige keren. En natuurlijk kwam dat weer door mijn o zo perfecte ouders.
    'Ik weet niet wat mij meer gek maakt. Mijn ouders, of de pijn die ik elke keer krijg als het volle maan is,' zuchtte ik en wenkte mijn blik weer van Campbell af.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Echt geen vrijwilligers voor Ralfie? @Ralfisforeveralone oke dit was wel de laatste keer :')]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell

    'Fantastisch.' Zei Ralf waar de sarcasme vanaf droop. Wat me toch bezorgt om hem maakte. 'Ik weet niet wat mij meer gek maakt. Mijn ouders of de pijn die ik elke keer krijg als het volle maan is.' Ik knikte begrijpend. Ik had een keuze om te veranderen.maar die keuze heeft Ralf echter nooit gehad. Dat was hem ontnomen. 'Je mag altijd mijn geschifte vader komen opeten.' Grijnsde ik naar hem.
    'Alleen ik weet niet of hij zo lekker zou smaken. Eerder naar de snot of oorsmeer smaak van smekkies in alle smaken.' Ik zuchtte. 'als ze daar ooit te kort aan die smaak hebben bied ik mijn vader aan.' [Niet zo lang stuk maar zit op mob xd.]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Hufflepuff

    'Je mag altijd mijn geschifte vader komen opeten.' Grijnsde campbell naar me. Ik grijnsde terug. 'Alleen ik weet niet of hij zo lekker zou smaken. Eerder naar de snot of oorsmeer smaak van smekkies in alle smaken.' Campbell zuchtte. Hij weet ook altijd wel van die raarste dingen te zeggen, en daar ben ik natuutlijk aan gewend geraakt. 'als ze daar ooit te kort aan die smaak hebben bied ik mijn vader aan.'
    'Offer je vader niet op voor die smaak, bij mijn vader proef je dat meer,' vertelde ik.
    'Letterlijk,'
    Het werd kouder buiten en steeds meer verlaten.
    'Zullen we maar..' absurd stopte ik halverwegen mijn zin toen ik op een belangrijkere vraag kwam.
    'Waar is Lucka?' Vroeg ik, meer tegen de universum dan tegen Campbell en keek om me heen. Ik had hem tot nu toe nergens tegen gekomen en ik maak me wel een beetje zorgen daar over.

    [ Ik ben ook op mob hoor (: ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [MT]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    (Ik had een aardig stukje geschreven. Valt mijn internet weg. Ik ga vanmiddag overnieuw schrijven. )


    Vampire + Servant = Servamp

    [Komen leraren ook op school aan, of zijn die er al? :$]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Campbell Saunders – 6e jaar Ravenklauw – Aanvoeder, Chaser

    ‘Offer je vader niet op voor die smaak, bij mijn vader proef je dat meer.’ Hoorde ik Ralf zeggen. ‘Nou dan offeren we ze allebei op.’ Ik stak mijn tong naar hem uit nadat hij ‘Letterlijk.’ Zei.
    Een koude rilling ging over mij heen. Ondanks dat het een zomeravond was was hij nogal koud; maar dat was niet gek want op Zweinstein kon alles omgedraaid zijn.
    ‘Zullen we maar..’ begon Ralf waarna hij weer zweeg.
    Ik wilde net vragen wat er was maar hij vroeg al; ‘Waar is Lucka?’
    Ik wist dat die twee beste vrienden waren; ze zaten ook bij elkaar in de klas en afdeling; net zoals ik en Finnick.
    ‘Uhm weet ik niet; maar Ralf ik ga even mijzelf omkleden.’ Ik wees op de dreuzel kleding die ik nog aan had. ‘Anders ben ik té onweerstaanbaar.’ Zei ik met een grijns.
    Ik klopte hem even op zijn schouder en liep Zweinstein in en liep automatisch naar de Ravenklauw leerlingen kamer; naar mijn slaapkamer waar ik met Finnick sliep. Ook hier was Finnick niet te bekennen. Ik liep naar mijn hutkoffers die al zeer netjes door de huiselfen neer gezet was en trok mijn shirt uit waarna mijn broek volgde en viste mijn gewaad uit mijn hutkoffer.


    [ Ik moet werken van 12;00-22:00/23:00 dus ik reageer pas heelll laat :p Enneh.... Finnick je mag binnenkomen als je zin hebt ^^.]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Autumn Sophia Miller - 6th year Gryffindor


    Met grote passen beende Autumn het kasteel binnen. Ze haatte het om als laatste binnen te komen lopen. Al gauw ging ze op zoek naar een bekend gezicht. Toen ze deze niet zag, liep ze gauw door naar de Gryffindor kamer, waar ze vlot binnenliep nadat ze het wachtwoord had gezegd. Met een plof nam ze plaats op haar bed en verwisselde haar kleding met haar gewaad. Ze had niet zo'n leuke vakantie gehad, vanwege haar Oma die ziek was geworden. Ze heeft de hele vakantie in het ziekenhuis gelegen en was er nog steeds niet uit. Een kort gedag was alles wat ze had kunnen doen. Ze besloot om die avond maar een brief te schrijven. Al piepend kwam Lizzy uit de mouw van haar gewaad gekropen. Ze streelde haar over haar kopje en zette haar op haar schouder. Het jonge ratje was pas sinds een maand in haar bezit.

    [Mijn topics
    Ugh ik moet Snapies rol nog invullen... :@
    Hmm, waar kan ik met Freddie naartoe?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Schrojf je post met freddie maar, georgie gaat je wel volgen :])


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley - 6de jaar Griffoendor - Beater

    Ik spring uit de koets en kijk rond. Meteen verschijnt er een grote grijns op mijn gezicht.
    'Home sweet home!' zeg ik vrolijk en ik kijk achterom naar George. Natuurlijk is Het Nest ook mijn huis, maar toch is en blijft Zweinstein gewoon een plek waar ik me thuis voel. Ik zie Vilder met een soort van detector voor de ingang staan en maak een klakkend geluidje met mijn tong.
    'En hoe leiden we die oude vriend van ons af zonder dat hij onze geniale uitvindingen vindt?' vraag ik aan George en ik kijk naar de oude conciërge. Mijn hand gaat naar mijn broekzak waar een paar snoepjes inzitten. Geen echte snoepjes natuurlijk. Je gaat ervan kotsen of andere dingen doen waardoor je de les uit mag.
    'Denk je dat hij deze snoepjes zou herkennen met dat ding?' Ik kijk naar George en laat de snoepjes zien. Misschien was het slimmer geweest om ze in mijn koffer te laten zitten, maar ik die wordt waarschijnlijk ook gecheckt.
    'En als dat zo is, hoe zorgen we dat mam er niet achter komt?' vraag ik aan mijn tweelingbroer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley - 6de jaar Gryffindor - chaser

    'Home sweet home!' Hoorde ik Fred zeggen. Ik sprong van de koets af en keek mijn broer aan, wiens ogen op onze oude vriend, Filders was gericht. Al meteen kwam er een glimlach op mijn gezicht. 'En hoe leiden we die oude vriend van ons af zonder dat hij onze geniale uitvindingen vindt?' Vroeg Fred. Ik zweeg toen ik naast Fred ging staan en samen naar de oude conciërge staarden. Fred en ik hadden geniale snoepjes uitgevonden thuis waarmee je ernstig ziek kan raken en zo uit de lessen kan blijven. Natuurlijk gaat Filders het van ons afpakken als hij het ziet. 'Denk je dat hij deze snoepjes zou herkennen met dat ding?' Zei fred en haalde de snoepjes uit zijn zak.
    'En als dat zo is, hoe zorgen we dat mam er niet achter komt?' vraag ik aan mijn tweelingbroer.
    Ik hield mijn hoofd een beetje schuin terwijl ik Filders maar aan staarde.
    'We kunnen ook gewoon wegrennen als hij het ziet, maar dat is te saai, en gaat hij mam een uil sturen,' antwoorde ik.
    'En voor het geval dat ze dat echt gaan doen, kunnen we proberen de uil te bemachtigen of we kunnen onze oude vriend chanteren met de pukkel potion,' bij die gedachte begon ik te lachen. Oh, dit jaar gaat echt fantastisch worden, als we deze spullen tenminste naar binnen kunnen smokkelen.

    [Forge in actie :'D]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 21:28 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••