• Harry Potter and the Order of the Phoenix || RPG


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar. Maar net als de voorheen gaande jaren, gebeuren er ook dit jaar verschrikkelijke dingen. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd om een oogje te houden op Albus Dumbledore. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Kort om: Harry Potter en zijn vrienden zullen het dit schooljaar nog zwaarder krijgen dan het jaar daarvoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.






    || INVULLEN ||



    Bestaande rollen die al bezet zijn (kijk eerst hier als je kiest om een bestaande rol te nemen):

    - Luna Lovegood | RingKeeper
    - Dolores Umbridge | KiliGirl
    - Fred Weasley | RAB
    - George Weasley | Obliviate7
    - Albus Dumbledore | Silvanaa
    - Nigel Worpert | RingKeeper
    - Severus Snape | RAB
    - Harry Potter | Silvanaa
    - Hermione Granger | Nightingalex
    - Draco Malfoy | Silvanaa
    - Ginny Weasley | Leora
    - Rubeus Hagrid | LyraPhoenix
    -Ron Weasley | RAB


    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Harry Potter, Ron Weasley, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - bloedstatus
    - afdeling
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor (alleen zevende jaars kunnen aangewezen worden als hoofdmonitor)


    Invullijstje leraar, afdelingshoofd, schoolhoofd, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Dumbledore, Severus Snape, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - bloedstatus
    - geschiedenis
    - vakken
    - innerlijk
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingshoofd (ja of nee)






    || ROLLEN ||



    Reserveringen:

    - Ravenclaw | Zesde jaar | BarnOwl
    - Professor | Fabeldieren | LyraPhoenix
    - Gryffindor | Hoofdmonitor | Leora


    Leerlingen:

    Ravenclaw:
    - Finnick Dave Williams | Zesde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Amy Lynn Winchester | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Luna Lovegood | Vijfde jaar | RingKeeper | 1.2
    - Holliday Grainger | Zevende jaar | Leora | 1.8
    - Campbell Saunders | Zesde jaar | Leora | 1.16

    Slytherin:
    - Aurorea Millenia Malfoy | Zesde jaar | Pwettyness 1.2
    - Raven Juliette Smith | Zesde jaar | Elijah | 1.9
    - Lucy-Amy Crowley | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Morrison Andrew Melrose | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Draco Lucius Malfoy | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.12
    - Michelle Helia McMahon | Vijfde jaar | CrazyGirlxx | 1.17
    - Bryan Blackwood | Zevende jaar | LyraPhoenix | 1.18
    - Serena Rossini | Zesde jaar | BarnOwl | 1.19

    Gryffindor:
    - Brooke Jane Eatside | Zesde jaar | CrazyGirlxx | 1.1
    - Autumn Sophia Miller | Zesde jaar | Elvithien | 1.1
    - Fred Weasley | Zesde jaar | RAB | 1.4
    - George Weasley | Zesde jaar | Obliviate7 | 1.4
    - Gianni Zari Melrose | Zesde jaar | Nightingalex | 1.9
    - Harry James Potter | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.10
    - Ginny Weasley | Vierde jaar | Leora | 1.14
    - Nigel Wolpert | Tweede jaar | RingKeeper | 1.19
    - Hermione Jean Granger | Vijfde jaar | Nightingalex | 1.19
    - Ronald Bilius Weasley | Vijfde jaar | RAB | 1.20

    Hufflepuff:
    - Lucka McKinnon | Vierde jaar | LyraPhoenix | 1.9
    - Ralf Auron | Vierde jaar | Obliviate7 | 1.11
    - Moreno Quallius Flint Belladonna | Zevende jaar | Pwettyness | 1.17


    Leraren:

    Astronomie :
    Toverdranken : Severus Snape | RAB | 1.19
    Verzorging van Fabeldieren : Rubeus Hagrid | LyraPhoenix | 1.16
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Regina Joanna Morrison | MissMills | 1.4
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Dolores Umbridge | KiliGirl | 1.20
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde :
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9



    || SPECIALE FUNCTIES ||



    Klassenoudsten:

    Gryffindor :
    Meisje : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Jongen : Ronald Bilius Weasley | RAB | 1.20

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Lynn Winchester | Silvanaa | 1.1
    Jongen : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1

    Slytherin :
    Meisje : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Jongen : Gereserveerd


    Zwerkbalteams:

    Slytherin
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 : Bryan Blackwood | Pwettyness | 1.18
    Keeper : Michelle Helia McMahon CrazyGirlxx | 1.17
    Beater 1 : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12
    Beater 2 : Gereserveerd
    Seeker : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Aanvoerder : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker : Ralf Auron | Obliviate7 | 1.11
    Aanvoerder : Moreno Quallius Flint Belladonna | Pwettyness | 1.17

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Chaser 2 : Campbell Saunders | Leora | 1.16
    Chaser 3 :
    Keeper : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    Aanvoerder : Campbell Saunders | Leora | 1.16

    Gryffindor
    Chaser 1 : George Weasley | Obliviate7 | 1.4
    Chaser 2 : Ginny Weasley | Leora | 1.14
    Chaser 3 : Gianni Zari Melrose | Nightingalex | 1.9
    Keeper : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Beater 1 : Autumn Sophia Miller | Elvithien | 1.1
    Beater 2 : Fred Weasley | RAB | 1.4
    Seeker : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10
    Aanvoerder : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9
    Slytherin: Severus Snape | RAB
    Ravenclaw:
    Hufflepuff:


    Schoolhoofd:

    Naam: Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
    Leeftijd: 114
    Bloedstatus Halfbloed
    Geschiedenis: Albus heeft één jongere zus, die op jonge leeftijd is gestorven, en één jongere broer, die tevens nog leeft. Hij heeft echter geen goede band met zijn broer omdat die Albus de schuld geeft van de dood van hun zusje. Albus zat in Gryffindor toen hij naar Hogwarts ging, en heeft daarna nog ruim 17 jaar Transfiguratie gegeven, totdat hij zelf tot schoolhoofd werd benoemd.
    Vakken: Albus geeft geen lessen
    Innerlijk: Albus is een dromerige man die een apart gevoel voor humor heeft. Hij is vaak heel kalm en geeft de leerlingen veel advies. Hij is eerlijk en direct en probeert iedereen altijd op zijn gemak te stellen. Hij is een man van zijn woord en houd er niet van om te liegen.
    Uiterlijk: Albus heeft een gerimpeld gezicht. Zijn haren zijn lang en zilver, net als zijn baard. Hij draagt soms een ronde bril op het puntje van zijn neus. Albus heeft helder blauwe ogen. In zijn jongere jaren waren zijn haren bruin, in plaats van zilver.
    Huisdier: Een Feniks, genaamd Felix
    Schoolhoofd: Ja
    Afdelingshoofd: Nee




    Hoofdmonitoren: VOL

    Meisje: Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Jongen: Morrison Andrew Melrose | Nightingalex | 1.9







    || REGELS ||




    *Er is geen limiet in het hebben van personages (probeer jongens en meisjes wel gelijk te houden, en geef ook anderen de kans om een bestaande personage te kiezen)
    *Wanneer in het speeltopic, graag praten tussen haakjes wanneer OOC
    *Geen ruzie maken wanneer OOC
    *Niet zomaar elkaars personages besturen (tenzij je toestemming hebt van die persoon zelf)
    *Volg het verhaallijn van J.K Rowling
    *Als je niet meer meedoet, graag afmelden
    *Alleen de Engelse namen gebruiken van de bestaande personages, dit om verwarring te voorkomen
    *En de belangrijkste regel: heb vooral veel plezier!

    OOC = Out Of Character



    || VERHAALLIJN ||




    Iedereen is net gearriveerd op Hogwarts. Het duurt nog even voor de ceremonie begint dus iedereen kan nog even door het kasteel wandelen, naar hun leerlingenkamers gaan of gewoon alvast plaats nemen in de Grote Zaal.

    De kamer indelingen zijn zoals ieder jaar het zelfde: De meiden van hun eigen jaar slapen allemaal op één kamer en de jongens van hun jaar slapen ook allemaal op één kamer.




    Totaal 32 RPG'ers


    Rollentopic
    Speeltopic 2
    Speeltopic 3

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 19:56 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Lucka Hawking // Huffelpuf // vierde jaar

    Strompelend liep ik richting de deuren van zweinstein en kijk kort omhoog naar de reuzachtige torens. Ik beet zachtjes op mijn lip en wist dat dit jaar weer eens een gezellig jaar zou gaan worden.
    Alles begon al tijdens de treinreis. Ze wachtte me op buiten de coupe en zag de zwadderaars als staan, staken hun voet uit en lieten me struikelen. De tranen liepen toen over mijn wangen en had gehoopt dat dit jaar over zou gaan.
    Ik keek even langs de deur en zie Ralf staan. Een glimlachje verscheen op mijn mond en ik liep rustig op hem af. Ik zag dat er iemand bij hem weg ging en dat gaf me even de gelegenheid omhem te spreken.
    'Hoi, hoe gaat het,' zei ik met een wat zwakke stem. 'Leuke vakantie gehad?' vroeg ik daarna om eerst maar de sfeer wat omhoog te gooien.

    Bryan Blackwood//Slytherin//Zevende jaar
    Weer een saai schooljaar en mijn vrienden zaten er ook niet bepaald spontaan bij. Gelukkig was dit mijn laatste jaar en kon ik eindelijk doen wat ik zelf zou willen. Zachtjes haal ik mijn hand door mijn korte haren en kijk een van mijn vrienden aan als ik een klodder speeksel op de grond kwat.
    De twee jongens achter me begonnen zachtjes te grinniken en ik keek ze met spleet ogen aan.
    Hermy mijn zwarte rat, zat op mijn schouder en piepte hels in mijn rechter oor, waarbij ik de neiging kreeg om hem te straffen. In de trein naar hogwarts was een en al gieren en brullen. Een jochie van Huffelpuf liep door de gang en een van mijn vrienden liet hem struikelen. Niet veel later rende hij jankend weg, maar ach. Als ik straks maar niet gezien word als de verschrikkelijkste jongen van de school.

    (Sorry voor de twee kleine stukjes, heb op dit moment weinig inspi.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Fred Weasley - 6de jaar Griffoendor - Beater

    'We kunnen ook gewoon wegrennen als hij het ziet, maar dat is te saai, en gaat hij mam een uil sturen,' antwoord hij. Ik knik en denk na.
    'En voor het geval dat ze dat echt gaan doen, kunnen we proberen de uil te bemachtigen of we kunnen onze oude vriend chanteren met de pukkel potion.' Ik lach en doe alle snoepjes behalve één terug in mijn zak.
    'Je gaf me net een geweldig idee. Ik denk dat hij na een lange dag werken misschien wel zin in een snoepje,' zeg ik en ik laat het kleine snoepje zien. Ik trek George mee de bosjes in achter Vilder en stop van achteren het snoepje in zijn broekzak. Ik grijns en wacht tot hij in zijn broekzak voelt en het snoepje ziet. Hij denkt niet na en stopt het in zijn mond. Meteen begint hij te braken en de leerlingen in de buurt lachen zich kapot. Vilder rent weg en ik walg van het gore overgeefsel dat hij achtergelaten heeft. Ik kijk George triomfantelijk aan en stap uit de bosjes om rustig naar het kasteel te lopen.
    'Nou George, we kunnen maar beter snel naar het kasteel gaan voordat er nog zo iets gebeurt,' grijns ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Jullie gaan er snel doorheen haha. Ik ga ook maar even mijn post schrijven. Wie heeft er interesse in Draco/Harry/Amy/Finnick?]


    "We accept the love we think we deserve."

    [mag Ralf seeker van het Hufflepuff zwerkbalteam zijn? maar dan dat hij eerst audities daarvoor doet (: ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Een jochie van Huffelpuf liep door de gang en een van mijn vrienden liet hem struikelen. Niet veel later rende hij jankend weg, maar ach. Als ik straks maar niet gezien word als de verschrikkelijkste jongen van de school.



    Pas maar op Bryan, want Brooke slaat je zo in elkaar!

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 17:26 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik denk dat Brooke en Autumn/Sophia goede vriendinnen zouden zijn, what do you think ;3?

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 17:26 ]

    Elvithien schreef:
    Ik denk dat Brooke en Autumn/Sophia goede vriendinnen zouden zijn, what do you think ;3?



    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Obliviate7 schreef:
    [mag Ralf seeker van het Hufflepuff zwerkbalteam zijn? maar dan dat hij eerst audities daarvoor doet (: ]

    [Jahoor!]


    "We accept the love we think we deserve."

    Obliviate7 schreef:
    [Echt geen vrijwilligers voor Ralfie? @Ralfisforeveralone oke dit was wel de laatste keer :')]


    [Wahaha ik heb wel een professor voor je in de aanbieding :P]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Ben ik de enige die niet snapt waar die 1.1 voor staat :')?

    George Weasley - 6de jaar Griffoendor - Chaser

    Fred lachte en deed de snoepjes weer in zijn zak, op een na.
    'Je gaf me net een geweldig idee. Ik denk dat hij na een lange dag werken misschien wel zin in een snoepje,' zei hij en hij liet me het kleine snoepje zien. Ik begon te grinniken en klapte een keer met mijn handen.
    ‘ik gaf jou een idee? ik wist wel dat ik een geniale brein had,’ jokte ik en grijnsde naar maar broer. Voordat ik nog iets kon zeggen, trok hij me mee naar de bosjes toe, achter Vilders. Ik keek toe hoe hij het snoepje zachtjes in zijn broekzak liet glijden. Ik en Fred begonnen te grijnzen en wachtte af tot hij in zijn broekzak grabbelde. Zonder na te denken, pakte Vilders de snoepje uit zijn zak en gooide het in zijn mond. Niet veel later begon hij te braken en rende weg. Ik begon pesterig te lachen en gaf mijn broer een vriendelijke stomp tegen zijn schouder aan.
    ‘Geniaal!’ gierde ik.
    'Nou George, we kunnen maar beter snel naar het kasteel gaan voordat er nog zo iets gebeurt,' vertelde Fred me en samen liepen we rustig de grens over, op weg naar Zweinstein.

    Terwijl we rustig op de pad liepen die naar Zweinstein lijd, dacht ik na wat we allemaal konden bereiken dit jaar met al onze fantastische uitvindingen. Dit gaat simpelweg geniaal worden. Een willekeurige lach verliet mijn mond toen ik een paar tweede jaars zag lopen, een paar meter verderop van mij en Fred. Ik stomp hem zachtjes aan en wees naar de groep tweede jaars en grabbelde de snoepjes uit zijn broekzak.
    ‘zullen we maar een beetje onderhandelen om de tijd te doven,’ vroeg ik aan hem en begon zachtjes te grinniken.
    ‘of wil je het bewaren voor later om het aan Vilders te voeren?’



    Ralf Auron - 4th year Hufflepuff - Auditions for Seeker

    ‘Uhm weet ik niet; maar Ralf ik ga even mijzelf omkleden, Anders ben ik té onweerstaanbaar.’ Zei Campbell met een grijns.
    hij klopte even op mijn schouder en liep de kasteel in, en liet me alleen. Ik liet een korte zucht toen hij binnen was. Toen hij niet meer te zien was, begon ik zachtjes in mezelf te mompelen.
    ‘en toen liet je me alleen in de kou, wat een tof gesprek.’ Ik zuchtte.
    Op dat moment voelde ik een aantal ogen tegen mijn rug aan prikken. Het was vreemd om het zo te zeggen, maar ik herkende de voetstappen van Lucka. Een grijns verscheen op mijn gezicht.
    'Hoi, hoe gaat het,' hoorde ik hem met een zwakke stemmetje.
    Ik draaide me naar hem om en begon breed te glimlachen, maar verdween al snel toen ik iets glinsterend zag, net onder de oog van mijn vriend.
    'Leuke vakantie gehad?' vroeg hij daarna, duidelijk om het sfeer weer omhoog de gooien.
    ‘eh, zoals altijd!’ lachte ik onzeker en gaf hem een vriendelijke stomp.
    ‘afschuwelijk dus,’
    Ik tilde mijn hoofd een beetje op toen ik een druppel voelde vallen in mijn nek. Donkere wolken verschenen in de hemel wat aangaf dat het zou gaan regenen.
    ‘hoe gaat het met jou? je zet er niet al te best uit,’ vroeg ik aan hem en probeerde mijn blik zo bezorgd mogelijk eruit te laten zien.

    [BOOOOM! Ongeveer 300 woorden per karakter :’D]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 17:53 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Elvithien schreef:
    Ben ik de enige die niet snapt waar die 1.1 voor staat :')?


    dat betekend op welke pagina je karakter staat, wist ik eerst ook niet hoor :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    MissMills schreef:
    (...)

    [Wahaha ik heb wel een professor voor je in de aanbieding :P]


    een professor? nee dat hoeft niet, ik heb liever iemand tussen de 13 en 17 jaar :'D ook al is hij 14 :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    een professor? nee dat hoeft niet, ik heb liever iemand tussen de 13 en 17 jaar :'D ook al is hij 14 :')

    [Ik heb er vier voor je. Harry, Draco, Amy en Finn. Kies maar (': ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Ik heb er vier voor je. Harry, Draco, Amy en Finn. Kies maar (': ]


    [mwuhaha alle vier :'D]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••