• Waarschijnlijk niet echt de goede plaats, ik persoonlijk vind het niet echt een spelletje maar okay.



    Het laatste boek dat ik heb gekocht was "Q&A A day". Ik kwam het per toeval tegen in een boekwinkel. Officieel was ik gewoon op zoek naar een boek om te lezen, niet zozeer om zelf iets te doen. Daarnaast ben ik ook echt waardeloos in het bijhouden van een dagboek, maar deze sprak me erg aan.

    Het is de bedoeling dat je iedere dag een vraag beantwoordt, gedurende 5 jaar. Nu kun je denken 'What the hell? Die is gek.' Nou ja, niet echt. Je kan namelijk niet meer dan 4 regeltjes invullen. Uiteindelijk maak je dus een soort dagboek, waarin je terug kan zien hoe je echt veranderd bent in die 5 jaar. Er zitten vragen tussen die vrij kort zijn. 13 januari: Where do you want to travel next? of 8 maart: What was the last song you listened to?, tot vragen die wat langer zijn.17 februari: If you could change something about today, what would it be? en 17 juni: The best hour of today was.... Why? Deze versie is Engels, en ik moet bekennen dat ik ook niet heb gekeken of er een Nederlandse versie van is (zal haast wel).
    Ik ben hier nog zoet mee tot en met 2018, maar ik moet ook nog maar zien of ik dit nog vol ga houden.

    Wat is het laatste boek dat jij hebt gekocht?

    Oh zulke boeken zijn superleuk!

    Mijn laatste boek is denk ik World After van Susan Ee. Maar ik koop eigenlijk alleen boeken fysiek als ik ze echt supergoed vindt/lijken en als ik naar de boekenfestijn ga haha. Verder lees ik vooral op m'n iPhone (klein scherm maar ideaal voor lezen in bed).


    As travars

    Ahw die lijkt me leuk ;o..
    Ehm mijn laatste boek was Wreck This Journal..
    Verder leen ik vooral boeken aangezien het voor mij vrij zeldzaam is om een boek meer dan 1x te lezen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gaaf! Ik vind zulk soort boeken altijd zo leuk haha.

    Ik heb vorige week toevallig nog drie boeken gekocht. The Perks of Being a Wallflower, The Fault in Our Stars & The Hobbit! (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Deze beauty:



    Ik koop alleen boeken die ik mooi genoeg vind en waarvan ik denk dat ik ze langer mooi blijf vinden. Aangezien ik obsessief bezig ben met de serie A Song of Ice and Fire/Het Lied van IJs en Vuur (die ik nu overigens compleet heb), heb ik besloten dat ik alles ervan moet hebben, waaronder deze novella die zich 90 jaar vóór de bovengenoemde serie afspeelt. Dit is de eerste novella die ik heb, nog twee te gaan.

    Dat boek dat jij hebt gekocht lijkt me trouwens ook heel erg gaaf. Helaas ben ik nu een beetje blut waardoor al dit soort aankopen moeten worden opgeschort.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 0:38 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Een vriendin van mij heeft 'm ook. C:
    Mijn laatstgekochte boek is The Painted Man van Peter v. Brett.


    Caution first, always.

    Oh, dat is leuk! c:
    Mijn nieuwste boek is Half Bad van Sally Green, het is nu net een weekje uit en ik vind het tot nu toe een geweldig boek, goed geschreven ook, vooral voor een auteur die net debuteert. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    De Amandelboom van Michelle Cohen Corasanti


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Legend of Korra art book


    No growth of the heart is ever a waste

    O dat boek lijkt me echt leuk!
    Ik heb vorige week The one that I don't want van Alexandra Potter en Remember me? van Sophie Kinsella gekocht.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 9:15 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Zulke boeken vind ik echt zo leuk! (Alleen heb ik ook altijd moeite met het bijhouden)
    Het laatste wat ik heb gekocht is een Harry Potter boxset (Engelse versie). En ik stond net op het punt om 3 John Green boeken te kopen maar ik ben er nog niet uit welke cover ik van Paper Towns wil...


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Opstand, volgens mij.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    The fault in our stars.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Veel te veel, ik heb deze week een dikke aankoop gedaan op bol.com die bevat:
    - The Hobbit
    - Paper Towns en Looking for Alaska van John Green
    - The Maze Runner trilogie

    Ik ben weer eventjes zoet! (A)


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    The fault in our stars van John Green (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zo'n boeken zijn leuk.

    Ik weet niet meer welk mijn laatst gekochte boek was...


    16 - 09 - '17