• Goodevening Q! (:

    Voorheen heette ik Litch, wat een samensmelting was van Lilo & Stitch. Dit had ik samen met een vriendin gekozen, want zij zou zichzelf Silo noemen. Nu kwam ik op het idee om weer samen een shipnaam te nemen.

    Timon en Pumbaa. Ofwel in mijn geval: Timbaa, en voor een heel lieve vriendin van mij Pumon!



    Wat is tot nu toe jouw favoriete username?

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 18:58 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wist het meteen. (krul) Leuke naam!

    Mijn favoriet is Chocolata. En PapiIlon, maar dat is met die stomme L-truc.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Om eerlijk te zijn was het eerste waar ik aan moest denken een verbasterde versie van Timber, zoals in het nummer van Pitbull. De echte betekenis is een stuk leuker. :'D

    Mijn favoriete username valt waarschijnlijk wel te raden. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Om eerlijk te zijn was het eerste waar ik aan moest denken een verbasterde versie van Timber, zoals in het nummer van Pitbull. De echte betekenis is een stuk leuker. :'D

    Mijn favoriete username valt waarschijnlijk wel te raden. Ik heb niet echt een favoriete username :Y)


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Om eerlijk te zijn was het eerste waar ik aan moest denken een verbasterde versie van Timber, zoals in het nummer van Pitbull. De echte betekenis is een stuk leuker. :'D

    Mijn favoriete username valt waarschijnlijk wel te raden. :Y)

    Oh, oh, dat zal wel Ikkehh zijn! :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oh, oh, dat zal wel Ikkehh zijn! :Y)


    Goh, hoe wist je dat? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuke username! Leuk bedacht. :3
    Mijn favoriete username tot nu toe is toch wel Gargoyle, of Gilbertson. Misschien dat ik die eerste ook ooit nog eens terugneem.


    :)

    Aah. Leuk! Ik moest eerst denken aan een iPhone ringtone (bloos)
    Mijn favorite is denk ik wel Hohenheim. (: Die wil ik in ieder geval wel weer een keertje terug (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nog bedankt iedereen! (:


    Pretty is just a pretty word.

    Oeh, leuk. Pumbaa is echt awesome (en Timon ook) :Y) Mijn huidige naam is tot nu toe mijn favoriet ^^


    -

    Omg that's awesome!

    Mijn favoriete username is mijn huidige. [Helaas wel met de L-truc]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Pumbaa schreef:
    Oeh, leuk. Pumbaa is echt awesome (en Timon ook) :Y) Mijn huidige naam is tot nu toe mijn favoriet ^^


    Oh, jij hebt de originele naam waar ik de helft van heb. Echt leuke username heb je!


    Pretty is just a pretty word.

    Nicee!

    Ik ben eigenlijk wel tevreden met al mijn usernames. Girolski vind ik wel het leukst klinken (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Geweldig!
    Mijn leukste username is denk ik ImAwesome of buddy.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is eigenlijk best wel een vorm van geniaal,

    Mijn favoriete naam tot nu is BlackAlpha en mijn huidige ^^


    ©1998

    Leuk!!

    Ik houd heel erg van mijn huidige username, maar Cloverhand vond ik ook erg leuk.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran