• Ja, ja. Dat pleziertje heb ik morgen om 8.10. Heerlijk vroeg dus en morgen heb ik ook nog eens gewoon school, yeah! (cat)

    Mijn vraag is, hoe pijnlijk is dit? Mijn verstandskiezen zijn niet ontstoken en er zitten geen gaatjes in (zover ik weet). Ik heb een redelijk hoge pijngrens, maar doordat ik deze soort pijn niet ken (nooit last gehad van mijn tanden) ben ik best wel nerveus voor morgen.

    Dus ja, als je verstandskiezen zijn getrokken, please share your story :Y)

    EDIT: Ik ben weer terug en pffff. Het stelt echt niks voor. Van de spuiten merk je niks, hooguit dat die die in je gehemelte gaat een beetje prikt. Thats all.

    Nu is het wachten op het uitwerken van de verdoving. Yeah.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 9:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het klinkt altijd zo pijnlijk. :'D
    Ik heb geen idee trouwens, die van mij zitten er nog. Maar ik hoor wel eens dat de spuit vervelender is dan het trekken zelf. Geen idee of dit waar is.
    Succes in ieder geval!

    Elvenking schreef:
    Het klinkt altijd zo pijnlijk. :'D
    Ik heb geen idee trouwens, die van mij zitten er nog. Maar ik hoor wel eens dat de spuit vervelender is dan het trekken zelf. Geen idee of dit waar is.
    Succes in ieder geval!
    Het lijkt me echt vreselijk om een spuit in mijn mond te krijgen. Ik ben niet bang voor naalden, maar zo'n ding in mijn mond hebben. Brrr. Nee dankje.

    Dankjeweeel :3

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 8:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb bij elke kant 4 spuiten gekregen 2 onder en 2 boven, de spuit in mijn gehemelte deed wel erg zeer.
    Bij de eerste keer trekken deed het erna wel pijn, maar de tweede keer trekken had daarna ik haast geen pijn.

    Mijn verstandskiezen heb ik nog, maar ik heb wel hele slechte tanden, waardoor ik soms gaatjes heb zelfs wanneer ik braaf iedere dag mijn tanden poets. Ik denk dat de tandarts bij mij ongeveer even vaak heeft geboord met verdoving als zonder, en het valt in mijn ervaring allebei prima uit te houden. Met verdoving is minder pijnlijk terwijl ze bezig zijn en het spuitje op zich valt wel mee, maar het is nog wat langer onprettig als je weer bij de tandarts weg bent, want een deel van je kaak en wang zijn gewoon nog helemaal gevoelloos. :')
    Maar ik heb geen idee of het trekken van kiezen misschien veel meer pijn doet, of dat de spuitjes dan vervelender zijn. Ik zou het gewoon de tandarts eens vragen, want hij/zij zou wel moeten weten wat de meeste mensen het prettigst vinden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga die ook moeten trekken, ooit. Maar ik heb hier dus ook wel angst voor. Ik ben dan wel aan mijn kaak geopereerd en heb de verdoving en alles gehad en spuiten in mijn mond kan er ook nog wel bij, maar trekken... Buh, het lijkt me zo'n vies idee!
    Succes in ieder geval.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Goh, dat hangt van persoon tot persoon af. Toen de mijne getrokken waren had ik er niet zo heel veel last van, enkel als ik wat wilde eten. Het was een marteling om geen vast voedsel te kunnen eten


    Take me to wonderland

    Zijn je verstandskiezen al door gekomen of niet?
    Die van mij waren het niet. Van de operatie voelde ik niets - ik was volledig verdoofd - maar de daarop volgende dagen was ik net een hamster en moest ik op pijnstillers leven.

    Maar mijn pijngrens is behoorlijk laag.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 10:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh god, serieus. I'd whine and cry like a little kid >.>
    Heb het zelf niet mee hoeven maken maar sterkte!


    No growth of the heart is ever a waste

    Geen ervaring en dat gaat hopelijk ook niet komen. Maar succes.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mijn verstandskiezen hoeven waarschijnlijk niet getrokken, omdat ze recht staan en ik er niet echt last van heb. Bij mijn broer stonden alle vier zijn verstandskiezen gekanteld en moesten ze dus getrokken worden. Hij had heel erg veel pijn en lag te creperen op de bank. Mijn andere broer had er volgens mij nauwelijks last van.


    Take risks and conquer your fears.

    OakenshieId schreef:
    Zijn je verstandskiezen al door gekomen of niet?
    Die van mij waren het niet. Van de operatie voelde ik niets - ik was volledig verdoofd - maar de daarop volgende dagen was ik net een hamster en moest ik op pijnstillers leven.

    Maar mijn pijngrens is behoorlijk laag.
    Ze zijn aan het doorkomen, maar dat doen ze al jaren en het schiet niet echt op.

    En god, zoveel verschillende ervaringen. Hopelijk heb ik er amper last van :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Die van mij zijn nu net aan het doorkomen, en volgens mijn tandarts staan ze voor nu prima, dus ik hoop dat ik dat niet hoef te ondergaan. :')
    Maar ik heb er geen ervaringen mee dus, in ieder geval veel sterkte, ik hoop dat het mee zal vallen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Verstandskiezen heb ik niet laten trekken, maar die er naast wel (teveel tanden). De spuit was echt erg, niet alleen de pijn maar de helft liep er ook langs waardoor ik de smaak proefde. Of het aan de slechte tandarts ligt weet ik niet, misschien heeft iedereen dat wel. Daarna doet het trekken niet per se pijn, maar het voeld erg vervelend, het trekken, schudden en je tand los horen en voelen gaan is echt geen plezier. Op één tand heb ik daar meer dan een uur gezeten en ik heb in mezelf moed in moeten zingen (in mijn hoofd natuurlijk)
    Nu zijn we 2 jaar verder en ik durf nog altijd niet voor mijn ondertanden terwijl die getrokken moeten worden om plaats te maken voor mijn verstandskiezen (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Daar gaat je verstand dan. :p

    Maar ik heb er geen ervaring mee. Ik weet alleen hoe het is om gaatjes te laten vullen, haha. Succes bij de tandarts!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn verstandkiezen zijn er allemaal uit getrokken – en, it is not a nice story.
    Nee, ik zal niet overdrijven – ik heb het in twee verschillende keren moeten doen (eerst links, dan rechts – beide keren in het ziekenhuis, omdat mijn kiezen te "ver" in mijn mond lagen) en heb beide keren verdoving gekregen. Ik had al ervaring met tanden laten trekken, alleen je verstandskiezen laten trekken is een geheel stuk heftiger. Mijn pijngrens ligt ook behoorlijk hoog en ik val nog liever flauw dan dat ik aangeef dat het te veel pijn doet – waardoor ik de tweede keer een pauze van een kwartier heb moeten nemen omdat ik bijna out ging in die stoel (':
    Je moet er even doorheen – "even op je tanden bijten", zoals mijn arts zo geweldig zei.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 11:55 ]