• Jazeker, vandaag is een bijzondere dag. Vandaag, 20 jaar geleden alweer, werd er een meisje op de wereld gezet. De naam die ze kreeg was Emma. Já, onze Emma. Krull Emma, is de persoon over wie ik het nu heb.
    Een meisje -jonge vrouw- wie bekend is onder vele users hier op Quizlet. Emma, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Moge je een hele fijne dag hebben! c:






    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Proficiat!


    Take risks and conquer your fears.

    Gefeliciteerd lieverd :D


    Life is hard and then we die

    Ahhhh wat ontzettend leuk! :$ Dankjewel Yolanda (K)

    Bedankt iedereen voor jullie lieve en enthousiaste reacties!

    Happiny schreef:
    Gefeliciteerd Emma! ^^


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Gefeliciteerd!


    For those I love, I will sacrifice

    Gefeliciteerd Emma! Dat je nog vele jaren voor je mag hebben om heel veel schattige dingetjes te haken. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Gefeliciteerd Emma! Dat je nog vele jaren voor je mag hebben om heel veel schattige dingetjes te haken. *O*

    Ik heb een nieuw haakboek gekregen! =D

    Gefeliciteerd!


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Krull schreef:
    (...)
    Ik heb een nieuw haakboek gekregen! =D


    Voor je verjaardag? Wat leuk. ^^ Dan zul je de komende tijd in ieder geval nog niet verveeld raken, haha. :'D

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 12:51 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd, maak er een leuke dag van!

    Square schreef:
    (...)

    Voor je verjaardag? Wat leuk. ^^ Dan zul je de komende tijd in ieder geval nog niet verveeld raken, haha. :'D

    Yesh. Nee, ik heb nog zo veel leuke creaties in mn boeken staan die ik kan haken =3

    Gefeliciteerd Emma! Hopelijk heb je een leuke dag vandaag (:


    Tijd voor koffie.

    Krull schreef:
    (...)
    Yesh. Nee, ik heb nog zo veel leuke creaties in mn boeken staan die ik kan haken =3


    Hehe, het verbaast me niet dat je juist een boek met dingen om te haken hebt gekregen. Dat zou ook echt het eerste zijn waar ik aan zou denken als ik een cadeau voor je zou moeten kopen. :'D
    En mooi zo. Q is een stuk vrolijker met jouw sinaasappels en koe en andere dingetjes. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciflapstaart! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Gratuliere!


    "Well, well. Look who we've got here!"