• Hey,

    Ik vroeg me af of jullie een goede stelling hebben waar ik mijn betoog over kan doen. Ik heb er best veel gevonden op internet, maar heel veel zijn niet meer actueel en ik kan ook niet altijd goede argumenten erbij verzinnen.
    Dus, hebben jullie misschien een leuke, actuele stelling?

    Alvast bedankt!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik deed mijn betoog (mondeling en schriftelijk) over een stakingsverbod voor noodhulpdiensten. Niet echt actueel, maar wel bruikbaar en het zal altijd kunnen gebeuren. Voor goede argumenten moet je even goed zoeken maar dan heb je ook wat. Veel succes :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Geert Wilders moet uit de Tweede Kamer verbannen worden. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Voor school moet ik ook een betoog houden en ik doe het over dat het kankermedicijn, Nexavar, voor iedereen betaalbaar moet zijn, maar dat is nu al niet meer actueel. Maar je kan het doen over de aardbevingen in Groningen (dat doen ook veel mensen). Succes!


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Iets over een zombie apocalypse. :Y) Overheden kunnen door middel van genetisch gemanipuleerde parasieten straks de hersens overnemen van mensen. En nee, dit verzin ik niet. Ga maar even Googlen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk dat er genoeg te schrijven valt over Wilders.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja, ik kan wel over wilders gaan schrijven, maar ik kan geen argumenten tegen vinden, dus dat wordt een beetje lastig. Zombie apocalypsen lijkt me een beetje eng en nogal een moeilijk onderwerp om over te schrijven.

    Ik ga nog even verder kijken maar in ieder geval bedankt allemaal! (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik had het over de AIVD gedaan :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Gewoon even het journaal kijken, onderwerp kiezen wat je leuk lijkt en daar een stelling bij verzinnen.
    Ik had het een hele poos terug over het tweetalig onderwijs dat ze willen doorvoeren op de basisscholen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.