• Ik vroeg me dus af of iemand dit al eens gedaan had... Het lijkt me namelijk echt onwijs om het eens te doen voor een verjaardag of gewoon als uitstapje met vrienden, al probeer ik m'n ma te charteren om het te doen voor het 'vrijgezellenfeest' van haar (her)trouw met m'n pa. Zij zijn altijd wel in voor dit soort dingen, en hun vrienden ook :'D
    (Voor m'n pa z'n 50ste verjaardag zijn we gaan paintballen, en hebben ze hem halverwege in het spel in een roze konijnenpak gehesen, waarna hij over het hele parcours moest rennen en er zo'n 50/60 man op hem mochten schieten. Die bunny run was dus echt vet, al vond m'n pa het achteraf toch minder :'D)
    Nu, je hebt ook andere 'spellen' die je op hetzelfde concept kan spelen. Als je op de site kijkt onder 'Games' vind je alles wat ze aanbieden.
    Want ook Operation Freddy lijkt me nog best grappig.
    Ook vind ikzelf 15€ per persoon voor zo'n uitstapje goed meevallen, en het is eens wat nieuws. (Tenzij je een spel neemt dat op maat wordt gemaakt, dan is dat tussen de 25-50€ per persoon)

    En tja, ik dacht, ik zal het eens hier posten, aangezien ik zo nu en dan topics voorbij zie komen met de vraag wat te doen op een vrije dag/weekend. Dus misschien dat meer mensen dit wel iets tofs vinden om eens te doen/ uit te proberen met vrienden, of voor te stellen als schooluitstap - wat ze dus ook aanbieden op de site.
    Het is wel vanaf 16 jaar...
    En sorry als het in het verkeerde subforum sta, maar ik dacht: ik plaats het hier, aangezien het toch iets is wat je met familie/vrienden doet....


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb het al eens gedaan, maar ik kwam toen net met mijn voet uit het gips, dus dat was niet echt leuk voor mij. Ook omdat wij in het traagste team zaten. Ik met mijn pijnlijke voet en wat dikkere mensen die ook geen conditie hadden. Nuja de rest beloofde om niet te gaan lopen, dus dat deden ze wel. Hebben wij lekker de tram even beginnen nemen. :'D
    Maar als iedereen goed te been is, is het vast wel heel leuk om te doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat ziet er echt heel gaaf uit. :3
    Ik heb nog nooit zoiets gedaan, maar ik wil het zeker wel een keer doen. Ik kan me ook nog herinneren dat er iets leuks in Amsterdam zit waarbij je met een aantal mensen in een ruimte zit en dan dingen moet oplossen zodat je eruit kan komen. Tenminste, dat was het geloof ik. Nouja, al dat soort dingen klinken gewoon heel leuk om met een groep mensen te doen.

    Cavalier schreef:
    Ik heb het al eens gedaan, maar ik kwam toen net met mijn voet uit het gips, dus dat was niet echt leuk voor mij. Ook omdat wij in het traagste team zaten. Ik met mijn pijnlijke voet en wat dikkere mensen die ook geen conditie hadden. Nuja de rest beloofde om niet te gaan lopen, dus dat deden ze wel. Hebben wij lekker de tram even beginnen nemen. :'D
    Maar als iedereen goed te been is, is het vast wel heel leuk om te doen.

    Naww, dat is wel erg spijtig op die manier dan.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Elvenking schreef:
    Dat ziet er echt heel gaaf uit. :3
    Ik heb nog nooit zoiets gedaan, maar ik wil het zeker wel een keer doen. Ik kan me ook nog herinneren dat er iets leuks in Amsterdam zit waarbij je met een aantal mensen in een ruimte zit en dan dingen moet oplossen zodat je eruit kan komen. Tenminste, dat was het geloof ik. Nouja, al dat soort dingen klinken gewoon heel leuk om met een groep mensen te doen.

    Ik ben zelf dus ook altijd wel voor zulke interactieve uitstappen te vinden, en ik vond deze toevalligerwijs aangezien ik opzoek was naar leuke uitstappen met het gezin voor in het weekend. En aangezien er hier toch redelijk veel mensjes boven de 16 zijn, dacht ik, ik maak er een topic voor aan XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Naww, dat is wel erg spijtig op die manier dan.
    Ik vond het ook dom, want ze hadden besloten om dat te doen en ik had iets van oké en als de meeting dan gedaan was, kwam degene die het voorstelde naar mij en zei ze dat ik vast niet kon meedoen omdat het te interactief was (had ze het detail van het spel nog niet uitgelegd). Ik was dus ook niet van plan om eerst mee te gaan, maar iedereen smeekte omdat we dan even zouden zijn. Best jammer, maar kijk op zich is het concept wel heel leuk, en de andere vonden het ook heel leuk, enkel ik had er een slechte ervaring mee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cavalier schreef:
    (...)Ik vond het ook dom, want ze hadden besloten om dat te doen en ik had iets van oké en als de meeting dan gedaan was, kwam degene die het voorstelde naar mij en zei ze dat ik vast niet kon meedoen omdat het te interactief was (had ze het detail van het spel nog niet uitgelegd). Ik was dus ook niet van plan om eerst mee te gaan, maar iedereen smeekte omdat we dan even zouden zijn. Best jammer, maar kijk op zich is het concept wel heel leuk, en de andere vonden het ook heel leuk, enkel ik had er een slechte ervaring mee.

    Het is inderdaad erg jammer dat je op dat moment dan precies uit het gips bent gekomen. Dus het is ook wel logisch dat het voor jouzelf dan een slechte ervaring was. Misschien eens voor een 2de keer over doen?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”