• Hi! Eh, het is nogal vanzelfsprekend dat ik van American Horror Story houd als je mijn profiel al hebt gezien. Al heel lang ben ik op zoek naar zulke jurken, vesten, laarsjes en hoeden enzovoort die Violet Harmon draagt. Nergens kan ik ze echt vinden - althans niet hier op Nederlandse websites of in de winkels. Bij blogs kan ik het ook niet echt vinden wat dat is meer Zoë Benson - een personage die de actrice speelt in het derde seizoen -.
    Weet iemand hier blogs waarbij je echt de kleren van Violet kan vinden of websites? Ik vind haar style echt heel gaaf.

    Alvast heel erg bedankt!


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Is er echt geen blog op misschien Tumblr die het uitzoekt? Want daar zou je ook nog kunnen kijken.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Misschien heb je hier wat aan?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Misschien heb je hier wat aan?


    Wauw, dat is echt precies wat ik zocht! Gelijk weer een hoop nieuwe kleren bestellen :Y).


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.