• Als eerste geen idee waar dit hoort.


    Nou was ik dus vandaag op school (goh.)
    Na de pauze liepen we naar de les en voelde ik ineens een soort van elektrische schok/drukking op mijn schouder, als een soort van een hand op je schouder maar dan met een tinteling. Ik had dit eerder ook al één keer.
    Zou het kunnen zijn dat het een overleden dierbare is of een andere random geest? of is mijn fantasie nou echt op hol geslagen?

    En om dit topic nuttig te houden, hebben jullie ooit zo'n beleving gehad?


    nothing is true, everything is permitted.

    Ik geloof niet in geesten etc. en heb zoiets volgens mij ook wel eens alleen heb ik dan gewoon een "spastische" spier


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik zou niet durven zeggen dat ik niet in "geesten" geloof, maar ik geloof niet echt dat geesten je fysiek kunnen aanraken.


    Take me to wonderland

    Yeah, ik ga voor optie 2.


    quidquid excusatio prandium pro

    Bennefrost schreef:
    Ik zou niet durven zeggen dat ik niet in "geesten" geloof, maar ik geloof niet echt dat geesten je fysiek kunnen aanraken.

    Spotgaai schreef:
    Ik geloof niet in geesten etc. en heb zoiets volgens mij ook wel eens alleen heb ik dan gewoon een "spastische" spier.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Persoonlijk geloof ik niet in geesten etc, maarja, je weet het natuurlijk nooit.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik zou zeggen dat je gewoon een steek in je schouder had.
    Ik geloof wel dar er meer is, maar ik weet niet wat "meer" is. Of ik zou het graag geloven, idk.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Obviously an aggressive demon.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik geloof zelf niet in geesten, maar het is maar waar je zelf in wilt geloven.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Barnabas schreef:
    Obviously an aggressive demon.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Barnabas schreef:
    Obviously an aggressive demon.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eigenlijk geloof ik niet echt in geesten.. Soms heb ik wel het idee dat ik iemand zie staan en daarna opeens niet meer, maar dan maak ik mezelf ook gewoon wijs dat het mijn fantasie is... Dus optie twee.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 19:03 ]


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Persoonlijk denk ik dat je gewoon last had van een spiertrekking.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Okammy schreef:
    Yeah, ik ga voor optie 2.


    Queer zijn is gewoon alles

    Bennefrost schreef:
    Ik zou niet durven zeggen dat ik niet in "geesten" geloof, maar ik geloof niet echt dat geesten je fysiek kunnen aanraken.

    This ^^ Want ik geloof wel in geesten maar of ze mensen aanraken? Nee, dat wel niet.


    -