• [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 13:58 ]


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Gewoon door laten roken.
    Hij zal toch niet stoppen, klinkt lullig, maar hij weet vanzelf wel wanneer hij moet stoppen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    De jeugd van tegenwoordig (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Het is niet aan jou om er iets over te zeggen.
    Het is zijn beslissing en zijn leven.. Je kunt wel aan hem vragen waarom hij rookt, maar om hem te laten stoppen niet aan beginnen

    -that's life-


    La credenza è una medicina contro il timore

    Hmm... Ik ga 3 scenario's geven:
    1) Vraag of hij iets aan je kwijt wil. Zegt hij ja, vraag dan wat. Als hij aangeeft dat het roken is vraag dan waarom hij dat doet. En geef hem dan langzamerhand je mening.

    2) Vraag of hij iets aan je kwijt wil. Zegt hij ja, vraag dan wat. Als hij iets anders zegt dan roken, steun hem dan eerst daarbij en geef hem mogelijk advies. Begin daarna voorzichtig over roken en vraag wat hij daarvan vindt. Werk daarna langzamerhand naar je eigen mening toe.

    3) Vraag of hij iets aan je kwijt wil. Zegt hij nee, vraag dan of hij het zeker weet. Zegt hij dan ja, zeg dan zelf dat je daar anders overdenkt en begin over roken. Vraag zijn mening erover en vraag waarom hij aan roken doet. Werk daarna langzamerhand naar je eigen mening toe.

    Natuurlijk zijn er vast wel meer optie's maar deze lijken mij het praktisch. En je hebt gelijk, 12 jaar is veel te jong om te beginnen met roken.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ^Lol of hij vind het gwn stoer.

    Laten roken.

    Het is zijn keuze.

    Trouwens ik rook al sinds ik 8 was dus ik mag niks zeggen.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 16:56 ]

    Als hij wilt roken, moet ie dat doen.
    Dat is zijn eigen keuze, al snap ik dat jij bezorgd bent, want roken is nou niet bepaald gezond (';


    Me so good.

    Ik heb precies hetzelfde probleem. En als ik vraag waarom ze rookt, weéét ze het niet! Waarom rook je dan? vraag ik me dan af.
    Maar goed. Ik dring niet tot haar door, dus ik laat haar lekker.
    Maar je kunt het altijd proberen te zeggen, gewoon doen. Maar de kans is groot dat ze niet luisteren, met hun aardappelhersens. (krul)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Charleston schreef:
    Het is niet aan jou om er iets over te zeggen.
    Het is zijn beslissing en zijn leven.. Je kunt wel aan hem vragen waarom hij rookt, maar om hem te laten stoppen niet aan beginnen

    -that's life-


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Laat lekker. Mijn vriendje rookt ook zo nu en dan en ik vind dat hij dat zelf moet weten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hale schreef:
    Laten roken.

    Het is zijn keuzen.

    Trouwens ik rook al sinds ik 8 was dus ik mag niks zeggen.

    rook jij al sinds je 8e? jezus
    OT: hij heeft er zelf voor gekozen dus laat hem toch joh. en trouwens, als je aan roken denkt, denk je al heel gauw negatief. het is gewoon een soort behoefte en helemaal niet zo erg hoor :W


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    (...)
    rook jij al sinds je 8e? jezus
    OT: hij heeft er zelf voor gekozen dus laat hem toch joh. en trouwens, als je aan roken denkt, denk je al heel gauw negatief. het is gewoon een soort behoefte en helemaal niet zo erg hoor :W


    Ja.

    Erg he?

    Hale schreef:
    (...)

    Ja.

    Erg he?

    eigenlijk best erg ja. zacht uitgedrukt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hale schreef:
    (...)

    Ja.

    Erg he?

    Waarom eigenlijk?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    DancingDead schreef:
    (...)
    eigenlijk best erg ja. zacht uitgedrukt


    Ach ja mee laten slepen door vrienden.

    En op mijn 12de verjaardag gooide mijn stiefbroer een pakje shag en vloei na me toe en ik moest leren draaien.

    ...