• Ik weet het niet maar.. is het waar dat Bill rookt?

    Yep ze Rooken Allemaal,Behalve Gusti...Tom Rookt het meest,en Bill ZEGD da Hij het alleen doe als hij gestresst is,Ma hij doet het Veel meer:S
    Terwijl da Ta SuprSlecht voor zn Stem is...
    Amai,da 1e Meisje moet ook is Vriendlijk doen,Kbdoel,asge Just fan bent kunde da ook ni weeten e;)
    Xx


    FF over Gustav, ik heb ooit eens een foto van hem gezien waarbij hij een pakje Marlboro onder zijn vest droeg.. Zegmaar, hij had zijn vest/jas over zijn onderarm geslagen en hield met diezelfde hand Marlboro vast.. Denk eigenlijk ook wel dat hij rookt:S Sorry, TH, maar dommer dan dat kunnen jullie niet worden:S


    I want my bloody cheese now!^^

    Jep hij rookt Ö
    M oet die niet doen is slecht voor z'n stem ):

    Ze roken al heel lang, maar niet aan een stuk door. Gewoon soms. Al zie ik Bill steeds vaker rokend verschijnen.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    hij rookt duhh xD
    maja als hij straks weer iets aan zijn stem heeft is het niet mij schuld hij rookt zijn stem dood ik niet

    Pff, ik snap ni da iedereen daar zoon drama van maakt... iedereen in die wereld rookt, en bill is echt ni de enige zanger die rookt, ik denk ook ni da zijn stem daarvan kapot is gegaan, da zal er ni beter van worde, maar als ge 2 en half jaar zonder ophoude elke avond de ziel uit u lijf zing over een hal me 10 000 gillende meisjes, is da geen wonder da u stem op een gegeve moment gewoon foert zegt eh :D

    Yep ze Rooken Allemaal,Behalve Gusti...Tom Rookt het meest,en Bill ZEGD da Hij het alleen doe als hij gestresst is,Ma hij doet het Veel meer:S
    Terwijl da Ta SuprSlecht voor zn Stem is...
    Amai,da 1e Meisje moet ook is Vriendlijk doen,Kbdoel,asge Just fan bent kunde da ook ni weeten e;)
    Xx
    kan tog zijn da Bill vaak gestresst is!dat lijkt me wel met zoon drukke baan en Gustav is gewoon braaf(behalfe dat hij water in fans hun gezicht gooit XD)dus das te begrijpe dat hij da niet doet
    maar het is slegt voor Bill zn stam jah ik rookte ook maar ben gestopt omdat ik bang was da k mn stem zou verneuken ik wil zo graag zangeres worden..


    take me away

    Yep ze Rooken Allemaal,Behalve Gusti...Tom Rookt het meest,en Bill ZEGD da Hij het alleen doe als hij gestresst is,Ma hij doet het Veel meer:S
    Terwijl da Ta SuprSlecht voor zn Stem is...
    Amai,da 1e Meisje moet ook is Vriendlijk doen,Kbdoel,asge Just fan bent kunde da ook ni weeten e;)
    Xx

    hah je dacht dat Gustav nie rookt? kijk dan op de DVD je kon Gustav zien op zijn drumstel en rook naast hem en de rest zit allemaal op een bankje te roken.

    hij rookt wel ja, ik vind het nie slim van ze maar kan er wijnig aan veranderen.... kwa roken is Gustav de enige met Hersnes.... om ff lekker gemeen te zijn xD whahaha

    Al langer dan een halfjaar geloof ik xD Precies weet ik het niet... Tom en Georg ook.
    Idd, Gustav is de slimste (A)(H)


    Sweet dreams will come true.

    Bill rookt als sinds hij 14 is.
    Alle jongeren roken in Duitsland \o/ of oke, 99%

    Ik vind da eigenlijk wel sexy iemand die rookt en knap is XD

    Wajoo, komt dereen achter, wtf ben jij voor küwt fan? o.O


    Chill dude o_O

    weetje zij kan het ook nie weten oor!!


    I changed.

    dat doet hij toevallig al 3,5 jaar -_-?
    jeetje, al die ''fans'' die nu niet meer fan zijn omdat hij rookt zijn n stel monsoontutjes >_<


    I don't need words to feel those lips.

    jep hij rookt net als tommeke. als je goed kijkt bij de vakantiefoto's zie je dat ze een sigaret vasthouden. en Bill lust gwn chocolade hij eet op een foto een magnum en bij hitkrant vroegen ze of th wist wat hagelslag was en toen uitgelegt werd dat het chocokorreltjes waren zegt Bill hmm klinkt lekker dat zou ik wel een keer willen proberen.


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Niet iedereen weet alles zoals jij :x


    Omg idd.

    Dus, je bent pas fan, als even kijken.

    Je ongeveer de kleur van hun tandenborstel weet, hun maat van hun schoenen, en wat voor merk shampoo ze gebruiken? ^^

    tjonge.