• Dag mensen van quizlet,

    Het klinkt misschien als een luxeprobleem, maar laatst heb ik een fotoshoot gehad. Hiervan wordt een beperkt aantal foto's geëxposeerd en ik mag hier enkele van kiezen. Deze worden vervolgens bewerkt en hiervoor gebruikt. Maar nu kan ik niet kiezen tussen twee, redelijk gelijke foto's. Het gaat hier om de lichtval en de gezichtsuitdrukking. Zou iemand mij kunnen helpen kiezen?


    Zo, ik heb mijn keuze gemaakt, het werd de tweede, dit is het uiteindelijk geworden: http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=245585

    Groet, Savoureur

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 14:15 ]


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Foto 2 werkt niet (:

    De tweede, daar heb je meer expressie in je gezicht.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 14:09 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zou voor 2 gaan. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind ook de 2e mooier.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Tweede, je gezichtsuitdrukking is daar mooier.


    Your make-up is terrible

    De 1ste is wel zwoeler

    1


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2 :)


    Can't control my second personality

    Assassin schreef:
    Tweede, je gezichtsuitdrukking is daar mooier.


    26 - 02 - '16

    De tweede^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Tweede. Je gezichtsuitdrukking vind ik daar mooier en je lijkt minder stijf.


    I can't even think straight.

    De tweede.
    Op de eerste foto deed je me trouwens denken aan Jennifer Love Hewitt (of zoiets, die vrouw van Ghost Whisperer)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    De tweede.
    Op de eerste foto deed je me trouwens denken aan Jennifer Love Hewitt (of zoiets, die vrouw van Ghost Whisperer)


    Haha, misschien dat ik daardoor twijfel. Ik vind Jennifer Love een mooie vrouw.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Tweede ^^

    De tweede. Ik vind de eerste er zo onnatuurlijk uit zien op een trap. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    De tweede. Ik vind de eerste er zo onnatuurlijk uit zien op een trap. :W


    Het was de bedoeling iets theatraals/dramatisch neer te zetten. Maar daar heb je idd wel gelijk in.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."