• 'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

OMFG IK DENK DAT IK KLAAR BEN AAAAH

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Met wat? ;o

Danmarks Dynamite.

Het cloud kussentje.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Fotoooooo?

Danmarks Dynamite.

Even uploaden, en een foto maken. Ofcourse.

-

[ bericht aangepast op 10 april 2014 - 19:38 ]

Is dat een kussen? Hahaha.

[ bericht aangepast op 10 april 2014 - 19:32 ]

Danmarks Dynamite.

Ja, but idk waarom hij er zo raar uitziet. Daarbij, van buiten is het geen stof ofzo. Maar hij is wel gevuld met van dat zachte spul.

Ik wil foto zieeennn.

Reality's overrated.

Nymphe schreef:
    Ik wil foto zieeennn.

•*• Lululu •*•

Neh, sorry.

Efe schreef:
    Neh, sorry.

D:

Reality's overrated.

Sowwy Noekie. ;c

Efe schreef:
    Sowwy Noekie. ;c

Mwuh, waarom niet?

Reality's overrated.

Gewoon, it's.. lelijk.