• Audacity -> Tomoko ^^

    Dit is de naam van de hoofdpersonage van de anime Watamote, oftewel Watashi ga Motenai no wa dō Kangaetemo Omaera ga Warui, oftewel No matter how I look at it, it’s you guys' fault I’m not popular.

    Tomoko is een typische 'mojyo': een somber, onpopulair meisje dat totaal geen ervaring heeft op gebied van jongens. Op haar school ziet niemand haar en praat ze met niemand, na school doodt ze haar tijd met games en anime. Heel graag zou ze willen zijn zoals de populaire 'bitches' op haar school, bewonderd en geliefd met tal van vriendjes, maar ze is te socially awkward om ook maar een bestelling te doen bij een fastfood restaurant. De enige persoon met wie ze normaal kan praten en geen lid van haar familie is, is haar vriendin uit middle school Yuu, maar zij is sinds ze naar verschillende scholen gaan erg veranderd.

    De belevenissen van Tomoko zijn zeer herkenbaar en ontzettend awkward, wat het naast hilarisch soms ook een tikkeltje pijnlijk maakt om te kijken :Y). Het plot is naar mijn mening meh, maar desalniettemin zeker het kijken waard als je standaard animes een beetje zat bent en gewoon eens goed wil lachen. Voor de anime veteranen onder ons ook leuk: de episodes zitten vol met anime referenties.



    De opening:



    i put the fun in funeral

    Leuke naam!


    Pretty is just a pretty word.

    Geweldig! ;d.
    Ik heb hem gezien ;d. Ik verwachtte eerst totaal iets anders toen ik de opening hoorde xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Super toffe naam! Ik wil die anime nu eigenlijk ook wel gaan bekijken!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Timbaa schreef:
    Leuke naam!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nai schreef:
    Geweldig! ;d.
    Ik heb hem gezien ;d. Ik verwachtte eerst totaal iets anders toen ik de opening hoorde xd.


    Haha, echt hè.

    Dankjulliewel ^^.


    i put the fun in funeral

    Timbaa schreef:
    Leuke naam!


    26 - 02 - '16