• (Ik wist niet zeker waar ik dit moest plaatsen, dus excuses als het bij het verkeerde onderdeel is geplaatst)

    Ik wilde jullie graag om advies vragen, aangezien jullie daar best wel goed in zijn hier op Quizlet lol. Nou ben ik best wel een concertganger en ga ik ook (waarschijnlijk, dus) naar het concert van Of Mice & Men op vrijdag. Maar sinds een paar dagen lijk ik helemaal geen zin meer te hebben in het concert of er enthousiast over te zijn. Elke keer dat ik eraan denk krijg ik een heel zwaar gevoel in mijn buik en heb ik er gewoon een rotgevoel bij, ondanks dat ik Of Mice & Men echt ontzettend graag live wil zien.
    Ik dacht dat dat wel over zou zijn na een nachtje slapen, maar het is dus nog steeds zo en het gevoel wordt gewoon steeds sterker. Dit komt denk ik mede omdat ik gisteren heb gehoord dat de mensen met wie ik zou gaan daar al om 8 uur 's ochtends staan, terwijl ik gewoon school heb en daar dus pas om 5 uur 's middags kan zijn, wat betekent dat ik dus alleen moet gaan. Het alleen gaan is op zich geen probleem, want dat doe ik wel vaker, maar ik weet dat dit soort concerten er best wel heftig aan toe kunnen gaan en dan voel ik me toch veiliger als ik met iemand samen ben.

    Maar goed, back to the point (jezus ik ben goed in lange teksten schrijven over helemaal niets); ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Aan de ene kant wil ik ze echt graag zien (aangezien ik twee weken terug ook een kaartje heb gekocht voor het tweede concert in augustus), maar aan de andere kant wil ik niet gaan als ik me er zo paniekerig en angstig over voel. Dus ik wilde jullie eigenlijk vragen wat jullie denken dat goed is om te doen of wat jullie in mijn plaats zouden doen; dit kaartje verkopen en gewoon wachten tot het concert in augustus, of een andere oplossing (zo ja, welke) bedenken en gewoon gaan? Ik weet namelijk echt niet zo goed wat ik hiermee aan moet.

    Nogmaals sorry voor deze lap zeikerige tekst, lol.

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 23:50 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Het zou erg spijtig zijn als je vanwege dat je kaartje verkoopt en toch niet gaat. Misschien dat je iemand kunt fixen die met jou mee kan gaan? Dan heb je toch wat 'veiligheid' en gaat het paniekerige gevoel misschien wel weg.
    Maar is het echt vanwege die mensen die er sinds een vroege tijd staan of niet? Want dat is meestal wel zo bij concerten, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    Het zou erg spijtig zijn als je vanwege dat je kaartje verkoopt en toch niet gaat. Misschien dat je iemand kunt fixen die met jou mee kan gaan? Dan heb je toch wat 'veiligheid' en gaat het paniekerige gevoel misschien wel weg.
    Maar is het echt vanwege die mensen die er sinds een vroege tijd staan of niet? Want dat is meestal wel zo bij concerten, hehe.


    Ik probeer inderdaad nog iemand te vinden, maar iedereen die ik ken die gaat, gaat dus op een ontzettend vroege tijd. Hierdoor kan ik niet echt meer bij hen in de rij staan. Daarbij is het uitverkocht dus kan er niemand last-minute mee.

    En ik weet inderdaad dat het meestal zo is dat mensen vroeg in de rij gaan staan, maar ik had er nogal op gerekend dat ik met hen zou gaan en nu gaat dat dus opeens niet meer door. Als ik geen school had gehad was ik ook vroeg bij geweest, maar omdat ik er niet geweldig voor sta op school wil ik liever geen dag missen.

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 0:01 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Ik probeer inderdaad nog iemand te vinden, maar iedereen die ik ken die gaat, gaat dus op een ontzettend vroege tijd. Hierdoor kan ik niet echt meer bij hen in de rij staan. Daarbij is het uitverkocht dus kan er niemand last-minute mee.

    En ik weet inderdaad dat het meestal zo is dat mensen vroeg in de rij gaan staan, maar ik had er nogal op gerekend dat ik met hen zou gaan en nu gaat dat dus opeens niet meer door. Als ik geen school had gehad was ik ook vroeg bij geweest, maar omdat ik er niet geweldig voor sta op school wil ik liever geen dag missen.

    Kun je niet met hun een tijd/plek afspreken dat je ze kunt ontmoeten, zodat je toch bij hun kunt staan bij het concert? Ik weet niet of dat mogelijk is, maar een vriendin van mij had dat wel 's gedaan met een vriendin van haar en dat lukte gemakkelijk - dat was een buitenconcert.

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 0:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je niet gaat krijg je spijt!
    Gewoon gaan, ookal is het eng. Als je er eenmaal bent, ben je blij dat je bent gegaan. Geloof me.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Kun je niet met hun een tijd/plek afspreken dat je ze kunt ontmoeten, zodat je toch bij hun kunt staan bij het concert? Ik weet niet of dat mogelijk is, maar een vriendin van mij had dat wel 's gedaan met een vriendin van haar en dat lukte gemakkelijk - dat was een buitenconcert.


    Bij de Melkweg is dat niet echt mogelijk, haha; dat heb ik al een keer geprobeerd en dat werkte niet.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Bij de Melkweg is dat niet echt mogelijk, haha; dat heb ik al een keer geprobeerd en dat werkte niet.

    Ooh, das wel kut.. ehhm, kun je niet eerder van school gaan?

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 18:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaat het om de reis daarheen of vooral om het feit als je daar bent?
    Anders kan je je ouders vragen of ze je misschien willen brengen en als je daar afspreekt, spreek je toch af bij de toiletten?
    Die zijn vaak wel makkelijk te vinden (;

    Voor de rest ken ik de Melkweg niet, dus ik weet niet hoe onmogelijk het daar is xD

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 13:45 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Gaat het om de reis daarheen of vooral om het feit als je daar bent?
    Anders kan je je ouders vragen of ze je misschien willen brengen en als je daar afspreekt, spreek je toch af bij de toiletten?
    Die zijn vaak wel makkelijk te vinden (;

    Voor de rest ken ik de Melkweg niet, dus ik weet niet hoe onmogelijk het daar is xD


    Het reizen vind ik geen probleem, haha! Meer als ik daar ben inderdaad.

    Maar het is juist zo dat al die mensen daar zijn om een kansje te kunnen krijgen op front row, dus ik denk niet dat ze die daarvoor willen verliezen.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Het enige waar ik nu bang voor ben zijn de moshpits, omg. :'D
    Ik ga rond één uur weg, mams gaat me ziekmelden. Zijn jouw ouders niet bereid om dat voor één keertje doen?

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 15:03 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    - Kutmobiel -.-

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 15:03 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hé, ik ga in augustus! Maar gewoon gaan, je gaat er inderdaad spijt van krijgen als je niet gaat :').


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik zou maar wel gewoon naar het concert gaan, want waarschijnlijk ga je er ook echt spijt van krijgen als je het mist, want ja Of Mice & Men is gewoon awesome. Het is alleen niet zo leuk dat je alleen moet gaan en iedereen dan nog moet gaan zoeken en dat je er nu niet zo'n goed gevoel over hebt, maar ik weet zelf eigenlijk ook geen oplossing.
    Dus ik hoop dat je het gewoon leuk gaat hebben tijdens het concert!


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik ga ze live zien op Jera ^^ Ik herken het niet dat ik paniekerig word, ik heb er alleen nooit zin in. Ik tel altijd af en als het dan dichtbij komt dan heb ik helemaal geen zin meer in en dan ga ik klagen (ook tijdens het concert). Ik krijg snel last van mijn rug/knieën/voeten dus ik klaag veel te veel (cat) En ik ga toevallig vanavond naar Brand New, en ik heb totaal geen zin ._.

    als je niet gaat mag je je kaartje altijd aan mij geven hmm ik zou zeker gaan hoor! Ik wilde er like heel graag heen maar kon niet =[ misschien kan je nog kijken of je met mensen kan afspreken elkaar ergens te zien zodat je niet alleen bent, of zodra je er bent gewoon bij iemand aanhangen (dat doe ik best wel vaak ;P) En op zich is het misschien handig om dan niet helemaal vooraan te gaan staan ofzo? daar kan het nog weleens wat ruiger eraan toe gaan jeweetwel..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Je moet gaan naar het concert. Ik ging onlangs ook naar een concert en mijn zus deed er ook heel vervelend over en ze wou niet meer gaan en uiteindelijk hebben we ons ontzettend geamuseerd en hebben we zelf de band ontmoet zodat ze met haar hoofd in de wolken rondliep. Soms gaat je zin wat over door de moeite die je moet doen om er te gaan, maar als je ze echt graag hoort en ze graag live wilt zien, moet je gewoon gaan. Anders ga je er echt spijt van hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?