• Hoi!
    Sinds gister is mijn gm afgeopen en ik heb dus weer reclame, maar nu heb ik steeds dat als ik bijvoorbeeld Forum 'mijn topics' wil aanklikken, dat reclame voor dat balkje komt en ik er niet op kan klikken.


    Link voor groter plaatje.

    Kan dit ook opgelost worden?
    want anders ga ik weer terug naar GM (cat)

    Scribe.

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 18:38 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb hier ook last van op mijn iPad. Als ik de pagina refresh, dan heb ik er geen last meer van.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Je hebt Google Chrome, dus ik raad je aan om gewoon adblock aan te zetten. Dat is sowieso mooier, want met GM zie je nog altijd dat stomme hokje (A) En het helpt ook tegen vervelende reclames op andere sites.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    Je hebt Google Chrome, dus ik raad je aan om gewoon adblock aan te zetten. Dat is sowieso mooier, want met GM zie je nog altijd dat stomme hokje (A) En het helpt ook tegen vervelende reclames op andere sites.

    Hoe krijg ik adblock er dan op?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hohenheim schreef:
    Je hebt Google Chrome, dus ik raad je aan om gewoon adblock aan te zetten. Dat is sowieso mooier, want met GM zie je nog altijd dat stomme hokje (A) En het helpt ook tegen vervelende reclames op andere sites.

    Meh, ik vind het nu lelijker hoor. Mijn streep loopt namelijk door mijn quicklinks.
    En stiekem heb ik alleen adblock voor iets anders.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat heb ik ook!! Echt irritant. Maar ik zit niet op Google Chrome, dus ik heb geen idee hoe dat weg moet krijgen...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Je gaat naar de store [als je een nieuw tabblad opent en dan rechtsboven op 'Applicaties' klikt, krijg je "Winkel" of "Store".] Je typt daar de extensie in die je wilt. Ik heb "AdBlock" van getadblock.com, maar er zijn er meer. Ik raad je aan om alleen een extensie uit de store te installeren en niet van een of andere vage site.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sim schreef:
    (...)
    Meh, ik vind het nu lelijker hoor. Mijn streep loopt namelijk door mijn quicklinks.
    En stiekem heb ik alleen adblock voor iets anders.


    O, dat heb ik niet Ö
    Ik heb AdBlock eigenlijk alleen geïnstalleerd voor Youtube en... andere dingen, ja (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ohja, dat heb ik ook wel eens. Dan refresh ik de pagina gewoon even (zoals al eerder is gezegd) en dan kan het wel. Of ik ga heel langzaam met mijn muis naar de zijkant zodat ik er toch nog op kan klikken :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wyrd schreef:
    Ohja, dat heb ik ook wel eens. Dan refresh ik de pagina gewoon even (zoals al eerder is gezegd) en dan kan het wel. Of ik ga heel langzaam met mijn muis naar de zijkant zodat ik er toch nog op kan klikken :'D


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik heb het doorgegeven aan het bedrijf dat de advertenties regelt.

    Tot die tijd idd maar even F5en


    Dit is mijn signature...

    Hohenheim schreef:
    Je hebt Google Chrome, dus ik raad je aan om gewoon adblock aan te zetten. Dat is sowieso mooier, want met GM zie je nog altijd dat stomme hokje (A) En het helpt ook tegen vervelende reclames op andere sites.

    Dat is een keer afgeraden geweest. Addblock kan blijkbaar voor andere problemen op Q zorgen en daar kan Rutger niets aan doen. Dus als je mogelijk extra blijvende problemen wil hebben, moet je addblock installeren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat is een keer afgeraden geweest. Addblock kan blijkbaar voor andere problemen op Q zorgen en daar kan Rutger niets aan doen. Dus als je mogelijk extra blijvende problemen wil hebben, moet je addblock installeren.


    Voor wat voor problemen dan? Ik heb ook adblock (weliswaar met firrfox) en heb nog nooit problemen ermee gehad. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Voor wat voor problemen dan? Ik heb ook adblock (weliswaar met firrfox) en heb nog nooit problemen ermee gehad. (:

    Ik zal eens enkele topics voor je zoeken.

    Klik en klik. Weliswaar lay-out probleempjes, maar dat ligt dus aan jezelf en niet aan Q. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik zal eens enkele topics voor je zoeken.

    Klik en klik. Weliswaar lay-out probleempjes, maar dat ligt dus aan jezelf en niet aan Q. ^^


    Ooh dat bedoel je!
    Ik heb wel datzelfde als bij die tweede link die je stuurde, maar eigenlijk vind ik dat wel fijn. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Ooh dat bedoel je!
    Ik heb wel datzelfde als bij die tweede link die je stuurde, maar eigenlijk vind ik dat wel fijn. (:


    Ik gebruik dat ding sowieso nauwelijks en ik wist niet eens dat het daar niet hoorde omdat ik altijd adblock heb. Achja, liever adblock en wat lay-out -"probleempjes" dan advertenties (cat)