• Zoals de titel al zelf zegt ik zou jullie willen vragen om deze pagina te liken. Het zou heel veel voor deze jongens betekenen.

    Het gaat hier om een band bestaande uit drie jongens allemaal tussen de 15-17 jaar. Sommige spelen zelfs nog niet eens zo lang muziek, maar ze zijn erg gedreven, goede vrienden en beschikken naar mijn mening, als je voor het genre natuurlijk bent, over veel potentieel. Ik ken ze persoonlijk en ik zou het erg fijn vinden moesten jullie ze liken aangezien ik vind dat deze jongens wat aan populariteit verdienen.

    Als jullie nog iets willen weten over deze jongens? Just aks ;)

    [ bericht aangepast op 11 april 2014 - 11:47 ]

    nope sorry


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Altijd zo leuk als mensen vragen een pagina te liken zonder te zeggen wie het zijn/ waar 't voor is/info te geven.
    En vooral als het om een band gaat, post wat muziek van hun.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Altijd zo leuk als mensen vragen een pagina te liken zonder te zeggen wie het zijn/ waar 't voor is/info te geven.
    En vooral als het om een band gaat, post wat muziek van hun.


    Hamartia

    No can do. Ik vind niet dat ze kunnen zingen, hun gemaakte video's zijn niet goed (achtergrond muziek te hard, voorgrond muziek te zacht) en ik like sowieso amper iets op Facebook. Sorry


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry, niet mijn smaak. Maar een tipje: het zal wat leuker zijn als je mss wat informatie geeft over hun. Ken je hun persoonlijk ofzo?


    -

    Dauth schreef:
    No can do. Ik vind niet dat ze kunnen zingen, hun gemaakte video's zijn niet goed (achtergrond muziek te hard, voorgrond muziek te zacht) en ik like sowieso amper iets op Facebook. Sorry

    Ze? er zingt maar één iemand en ja hallo ze zijn niet professioneel hoor.

    Gailybell schreef:
    Sorry, niet mijn smaak. Maar een tipje: het zal wat leuker zijn als je mss wat informatie geeft over hun. Ken je hun persoonlijk ofzo?

    Bedankt voor de tip ik zal hier boven wat informatie zetten ;) en jups ken ze persoonlijk.

    Zo kut dat je geen filmpjes op je mobiel kunt kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Ze? er zingt maar één iemand en ja hallo ze zijn niet professioneel hoor.

    Dan mag hij nog steeds vinden dat die persoon niet kan zingen toch?

    OT: Ik like bijna nooit zomaar iets, dus no rather not.


    From these ashes, I will rise

    Nopes.


    Nee, ik vind ze namelijk niet goed. Degene die zingt, zingt niet eens zo goed. Dan ken ik betere beginnende bandjes.

    [ bericht aangepast op 11 april 2014 - 17:54 ]


    "Ignite, my love. Ignite."