• Redenen waarom ik liever geen vuurwerk heb:
    ~ Ik vind vuur eng. Ooit heb ik toen ik heel klein was het huis bijna in de fik gestoken en nu durf ik zelfs geen aansteker aan doen.
    ~ Ik ben een keer door een hond gebeten met oud en nieuw die geschrokken was door eht voor werk en daarna kreeg ik nog een vonk van een trek touwtje in op in de wond.
    ~ Een keer wouden ze vuurwerk af steken viel de pot om kwam er een tegen mijn been maar gelukkig heb ik geen blijven wonden er aan overgehouden.
    ~ Ik heb overgevoelige oren waardoor ik al heel snel oorpijn krijg. Een knal van vuurwerk komt bij mij drie keer zo hard aan als bij de meeste van jullie.

    Nou dat waren mijn redenen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb één reden. NEE TWEE! Ik ben bang voor vuur en het is gewoon eng. Want vroeger, toen was mijn pa dronken, en toen ging hij zo'n giga pijl afsteken en toen ging dat mis, en toen kwam ie recht op mij en mijn mama en oma af, wij stonden in de deuropening, en toen moesten we snel de deur dichtgooien en knalde die daar tegenaan.
    Ik durf nog niet eens een rotje af te steken. (baby)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik vind vuur enmg net al
    Mn broertje begon tegen me te praten en voor mn ogen te zwaaien terwijl ik een tol aan het aansteken was dus ik zeg "stil es!" en ik was toen aan het trillen hij wild eniet ophouden en toen vloog toen ie aan was een vong tegen mn vinger aan ik kon hem niet goiien mn broertje stond voor me ik heb hem opzij moeten gooien nu wel een brandplek op mn duim, en net wilde ik wat pakken had mn sigaret in mn hand en mn sigaret kwam tussen mn vingers dus prandplek 2

    Jigsaw schreef:
    Ik heb één reden. NEE TWEE! Ik ben bang voor vuur en het is gewoon eng. Want vroeger, toen was mijn pa dronken, en toen ging hij zo'n giga pijl afsteken en toen ging dat mis, en toen kwam ie recht op mij en mijn mama en oma af, wij stonden in de deuropening, en toen moesten we snel de deur dichtgooien en knalde die daar tegenaan.
    Ik durf nog niet eens een rotje af te steken. (baby)

    moet ik je een keer helpen ? (:


    Life is a beautiful struggle

    ontopic ; ik vind het niet eng, ik vind het awesome. <3


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    ontopic ; ik vind het niet eng, ik vind het awesome. <3


    Haha. Ik niet (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    ~ Ik ben bang dat die dingen op me afkomen en dan ontploffen,
    ~ Wanneer ik ze zelf af ga steken weet ik niet hoe snel ik het weg moet gooien, dus een gevaar voor een ander..
    ~ Geld verspilling

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 1:17 ]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Het laatste heb ik ook. En dan natuurlijk die rook die er voor zorgt dat ik nauwelijks kan ademen en elke ademteug brand, dankzij mijn astma. Maar we steken het wel af. Alleen dit jaar niet ='D En dat hoeft ook niet, want ik kan het vuurwerk van heel Den Haag, Scheveningen en Rijswijk zien ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Het laatste heb ik ook. En dan natuurlijk die rook die er voor zorgt dat ik nauwelijks kan ademen en elke ademteug brand, dankzij mijn astma. Maar we steken het wel af. Alleen dit jaar niet ='D En dat hoeft ook niet, want ik kan het vuurwerk van heel Den Haag, Scheveningen en Rijswijk zien ='D


    Dat lijkt me echt super mooi om te zien !
    Maar dat van dat ademen heb ik ook, gelukkig is het zo dat hier in het dorp niet veel vuurwerk meer wordt afgeschoten en ik er minder last van heb. En anders heb ik mijn sjaal goed voor de mond.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Coyote schreef:
    (...)

    Dat lijkt me echt super mooi om te zien !
    Maar dat van dat ademen heb ik ook, gelukkig is het zo dat hier in het dorp niet veel vuurwerk meer wordt afgeschoten en ik er minder last van heb. En anders heb ik mijn sjaal goed voor de mond.



    Het is heel mooi ja (:
    En tja, alle rook die gaat natuurlijk hoog zitten, dus als je hoog staat dan heb je een ruime hoeveelheid rook die je binnenkrijgt, jammer genoeg. Lang leve medicijnen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)


    Het is heel mooi ja (:
    En tja, alle rook die gaat natuurlijk hoog zitten, dus als je hoog staat dan heb je een ruime hoeveelheid rook die je binnenkrijgt, jammer genoeg. Lang leve medicijnen :Y)


    Daarom ben ik klein maar fijn ;p
    Haha lang leve de medicatie inderdaad.

    Maar echt super jaloers dat je de 3 steden dan kunt bekijken.. :P


    La credenza è una medicina contro il timore

    De vriendin van mijn broer heeft net een stuk beton van zo'n vlinderbom tegen haar achterhoofd gehad... Dikke bult haha..
    Nu haat ik vuurwerk


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ik was al bang voor vuurwerk, en nu een van de buren naar de eerste hulp moest omdat ze een vuurpijl in d'r nek kreeg durf ik zelfs geen sterretje aan te steken..
    o.O
    ook werden er vuurpijlen op ons afgevuurd o.O


    Me so good.

    ik heb me verbrand aan een sterretje, nu is mijn duim verbrand.
    Er is een Vuurpijl precies boven mij hoofd ontploft:( m'n haar was helemaal afgebrand aan 1 kant.
    een vuurpijl knalde bijna tegen mijn been aan, het was dat ik een stap naar voren deed anders was nu vast mijn been eraf!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik moet ook niks van vuurwerk hebben :X


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ooit een vuurpijl tegen mijn poot gekregen en nu ga ik dus nooit meer vuurwerk afsteken. En mijn vader en broertje zijn gister bijna geraakt door een vlammende fiets.


    Today will be Girl's Day party with you~