• Met veel pijn in mijn hart moet ik voorlopig even afscheid nemen van Q.

    Dit omdat ik het geheel onverwachts ineens super druk heb gekregen, plus gezeik met mijn vriend en gewoon geen gaatje meer kan vinden om hier op bezig te zijn. Dit vind ik vooral verschrikkelijk voor de leuke rpg's waar ik aan mee doe. Ik kan het gewoon niet meer over mijn hart verkrijgen om iedereen zo lang op me te laten wachten terwijl ik zelf weet dat ik er niks aan kan doen.

    sorry iedereen voor de irritaties die ik hiermee heb opgewerkt

    en misschien weer tot ooit

    xxxjes Sigil

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:26 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Naahw, bijna naamgenootje wat jammer!

    Maar natuurlijk is het wel begrijpelijk, en ik wens je dan ook heel veel succes met alles. Hopelijk tot gauw!
    *gives you a big hug*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah, no! Hopelijk komt alles snel goed en kunnen we je snel weer op Q tegenkomen! ;d
    Zo jammer dat je gaat, maar het is begrijpelijk. (Ik zal je bij mijn RPG op 'pauze' zetten).

    Tot snel dan maar ^^

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    Ah, no! Hopelijk komt alles snel goed en kunnen we je snel weer op Q tegenkomen! ;d
    Zo jammer dat je gaat, maar het is begrijpelijk. (Ik zal je bij mijn RPG op 'pauze' zetten).

    Tot snel dan maar ^^


    dankjewel dat zou ik Prettig vinden. Dab kan ik er nog wat mee doen als ik wel weer een gaatje vind :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Heel veel sterkte en succes <3


    26 - 02 - '16

    Gelukkig kan ik je af en toe nog stelen. ;3


    Your make-up is terrible

    Sigil schreef:
    (...)

    dankjewel dat zou ik Prettig vinden. Dab kan ik er nog wat mee doen als ik wel weer een gaatje vind :)

    Graag gedaan. Het is een erg goede reden waarom je nu even niet mee kan doen, dus je kan altijd weer inspringen bij die van mij! Ik hoop alleen dan nog dat 'ie dan nog leeft xd hehe. Ik weet namelijk niet voor hoe lang je wegblijft, maar hopelijk word het snel opgelost ;d.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veel succes met alles! Hopelijk komt alles snel weer goed, of in elk geval een stuk beter.
    Alleen, als je dit toevallig nog checkt: wie neemt je roleplay over?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Succes meis ik hoop dat alles zo snel mogelijk weer inorde komt!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Roku schreef:
    Heel veel sterkte en succes. <3


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."