• Ik heb mijn username (voorheen: HuIIabaIoo) veranderd naar Cinderelly. Cinderelly is de bijnaam die Jack en Gus hebben voor Cinderella. De Nederlandse versie daarvan is Assepoes. Ik heb lopen twijfelen, maar ik vind beide leuk.

    Soooo, dat weten jullie dan ook weer. Iemand nog recent een username veranderd naar iets episch? :')

    Ik ben de laatste paar weken ontzettend afwezig geweest. Dit heeft ook een reden en die houd ik liever privé. Het is wel tamelijk ingrijpend op mij geweest en daarom heb ik ook, naast tijd te weinig door een toetsweek die er tussendoor kwam, geen behoefte gehad om veel op Quizlet te zitten. Quizlet is mijn uitlaatklep, maar ik wou eerst voor mijzelf uitzoeken hoe en wat. Ik heb deze week drie inhaaltoetsen van mijn toetsweek. Gisteren één en morgen nog twee. Ik hop vanaf morgen weer meer online te kunnen komen, want ik heb Quizlet echt gemist.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Leuke username!! :3
    En hopelijk gaat alles snel weer goed. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Leuke username!! :3
    En hopelijk gaat alles snel weer goed. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ah leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Awwh wat leuk (:


    26 - 02 - '16

    McBride schreef:
    Leuke username!! :3
    En hopelijk gaat alles snel weer goed. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."