• Mythomania
    Where lying becomes more than a habit, a behavior of habitual or compulsive lying. Conclusion: a mental illness.


    Finley’s Institute. Een plek waar leugens de hoofdrol spelen. Een plek zonder uitweg. Een plek waar niets is wat het lijkt. Generaties na generaties wordt de instelling uit handen gegeven. Van vader op zoon of in dit geval van vader op twee zoons en één dochter. Dit keer is er geen ontsnappen meer aan. Alles is strenger dan ooit te voren. Bewakers luren om de hoeken en verplegers staan te popelen om hun patiënten te verzorgen. Alles wordt ingezet om het beeld zo echt mogelijk te maken. Maar echter weet de buitenwereld niet wat er werkelijk achter deze vuile witte muren plaats vind. Komt de buitenwereld het ooit te weten?

    Al jarenlang is Finley’s Institute een dekmantel voor de prostitutie-wereld. Vaders en moeders brengen hun zoons of dochters naar deze welberuchte instelling in de hoop dat zij hen kunnen genezen van hun mentale ziektes. De drie familieleden struimen samen met de hulp van een dokter heel Australië af, op zoek naar instabiele mensen, om zo de ouders van het kind te overtuigen van hun ziekte. Deze ziektes zijn duidelijk vals en bovendien zijn hun kinderen gezonder dan ooit.
    Af en toe ontvoeren ze ook een drugsverslaafde, iemand die platgespoten is door de drugs en waarvan het leven aan een zijden draadje hangt. Deze hebben immers geen familie. Er zal niemand zijn die voor hen zal vechten waardoor de hoop op een ontsnapping helemaal verdwijnt.
    Maar wat als deze instelling niet is wat ze lijkt? Zullen de slachtoffers samen ontsnappen? Of zullen ze eerder elkaar in de haren vliegen om zo in gunst te komen van één van de drie familieleden? Zullen de bewakers of de verpleegsters in opstand komen? En zijn de drie familieleden echt wel zeker van hun rol in de instelling?

    Rollen:
    Drie familieleden:
    - Landon Zachary Finley - Clayton
    - Walsh Dexter Finley - Thrones
    - Riley Linn Finley - Raquelle

    Bewakers:
    - Ethan Kennedy - Cashby
    -

    Verplegers:
    - John Hurley - Hiraeth
    - Arya Noah Hunter - Valryian

    Prostituees:
    - Gereserveerd door Raquelle
    - Sterling "Steelo" Sebastian Rutherford - Dumbledore
    - Alvera Varinia Fuensanta - Eavan
    - Asmara Bhatnagar - Valerious
    -
    -

    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd*:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    'Ziekte' of drugsverslaafd(variatie!):
    Karakter:
    Relaties**:
    Extra:


    *Leeftijden zijn verschillend qua functie:
    - Familieleden: 18 - 27
    - Bewakers: 25 - 30
    - Verplegers: 22 - 27
    - Prostituees: 17 - 23 (in overleg mag er soms wel eens een 16jarige zijn.)
    ** Hiermee bedoelen we dat onderlinge relaties mogen worden afgesproken opdat de RPG zo minder snel zal dood gaan. Met relaties bedoelen we eerder familiebanden, vrienden, vijanden, kennissen etc.


    Regels:
    - Maximaal twee personages per persoon!
    - Minimaal 300 woorden per post. Gebruik omgevingen, gedachten, etc.
    - De naam van je personage vermelden boven de post.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Geen Mary Sues of Gary Stus
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Anders vervallen ze, mits een goede reden.
    - Je personage kan niet opeens dood gaan.
    - Graag mensen die niet al na één dag stoppen.
    - Enkel Eavan, Raquelle of Clayton openen het topic tenzij je toestemming hebt.

    Dit idee is gebaseerd op de film Sucker Punch.
    Have fun! c:

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 14:29 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Misschien een beetje het gebrek aan tijd.
    Denk je dat jullie heel snel zouden gaan of is like een/twee keer posten in de week voldoende?


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cashby schreef:
    Misschien een beetje het gebrek aan tijd.
    Denk je dat jullie heel snel zouden gaan of is like een/twee keer posten in de week voldoende?


    Oh zeker niet! Een/twee keer posten in de week is volgens mij meer dan genoeg. Ik heb geen zin in een snelvaart RPG en bovendien zullen de meeste mensen weer bijna naar school moeten waardoor het zeker niet als een sneltrein zal lopen. Dus doe gerust mee. :')


    Rise and rise again until lambs become lions

    Naomi, what do you think of Walsh yet?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Clayton schreef:
    (...)

    Je personage is gewoon geweldig! Seriously.


    :$
    Dankje, haha
    I did my best


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Rol:
    Jongste van de drie.
    Naam:
    Riley Linn Finley
    Bijnamen:
    Riles
    Leeftijd:
    19, bijna 20.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Uiterlijk:


    Riley is vergeleken met haar broers een redelijk klein meisje, ze heeft namelijk maar een lengte van 1M67, terwijl haar broers rond de 1M80/1M90 zijn. Verder heeft Riley een slank postuur ze zo rond de 53 kg. Riley heeft lang, donkerbruin haar dat tot ongeveer het middelste van haar rug loopt. De vorm van het haar is stijl met slag naarmate de onderkant nadert.
    Riley heeft daarbij ook een smal gezichtje waar diepblauwe ogen te zien zijn, verder heeft Riley een lichte huid en zijn er sproetjes zichtbaar. De sproetjes zitten vooral rondom haar neus. Riley heeft een normale grote qua neus en amandelvormige ogen. Riley heeft een kleine mond die heel vaak op elkaar gedrukt is. Riley's kledingstijl is een beetje casual die meer afwijkt naar de wat afwijkende kledingstijl. Riley is vaak te vinden in donkere jeans en daar dan een blouse over. Verder zal je Riley ook alleen maar zien met gympen aan.

    Freya Tingley
    Karakter:
    Riley is een heel slim en sluw meisje. Ze is op verschillende manieren slim, namelijk als in dat ze goed is met rekenen en dergelijke (hierdoor is zij ook vaak degene die voor de financiën zorgt, gewoon omdat haar broers hier te dom en/of te lui voor zijn), maar ook als in goed in plannetjes bedenken, manipuleren van mensen, snel het antwoord op raadsels weten. Verder is Riley ook slim met haar woorden, ze kiest ze zorgvuldig uit, zodat mensen vaak gekwetst raken en niets zinnigs terug weten te zeggen. Helaas heeft het haar ook wel is in haar nadeel gewerkt, maar dat laat ze natuurlijk achterwege.
    Riley is een persoon dat echt wel gevoelens heeft, emoties heeft. Behulpzaamheid kan tonen. Ze is verre weg hetzelfde als Walsh, hun karakters verschillen tótaal. Riley heeft er geen moeite mee om iemand te troosten als diegene liefdesverdriet heeft of iets anders waardoor diegene verdrietig is, mits diegene iemand is die ze lief heeft. Als ze je niet mag zal ze doen alsof ze niks gezien heeft en doorlopen of er zelfs nog een lullige opmerking over maken. Ze zal voor die mensen die ze trouw is, die lief heeft door het vuur gaan.
    Verder is Riley ook heel eerlijk. Soms is dit positief, soms negatief. Hiermee wordt bedoeld dat ze eerlijk kan over goede dingen, bevoordeeld als ze je een complimentje geeft (wat ze niet vaak doet) of je op iets goed wijst, maar dit kan ze natuurlijk ook over het tegenovergestelde. Vaak is het ook zo dat ze eerlijk op de negatieve manier is, want vindt nou eenmaal niet snel iets goed. Het is echt heel moeilijk om er voor ze zorgen dat ze je ziet staan.
    Ongeduldig is een van de dingen aan Riley die echt niet goed zijn. Riley is namelijk vreselijk ongeduldig. Ze kan namelijk nooit langer dan vijf minuten wachten, ze wil zoveel mogelijk in een keer doen. Bij de prostituees is het nog erger. Als het aan Riley ligt krijgen ze maximaal twee minuten de tijd om alles klaar te hebben, natuurlijk weet zij ook wel dat dit nooit zou lukken, dus wacht ze - met tegenzin - langer op hen. Het is natuurlijk dan ook heel logisch dat je haar daarna met een chagrijnige kop zal zien. Als er iets is wat Riley haat, is het wachten wel. Het geldt niet alleen voor de prostituees, ook bij winkels, restaurants en alle andere dingen waarbij ze moet wachten is het lastig voor haar om haar geduld niet te verliezen.
    Zoals al eerder is gezegd is Riley eerlijk over alles en iedereen, hierdoor krijg je dus ook dat ze bot uit de hoek kan komen, zoals iedereen het dan zegt. Dit geldt niet alleen voor dat feit, maar ook dat ze qua een normaal gesprek hebben wel eens 'botte' opmerkingen kan maken, volgens andere. Riley zelf heeft het vaak niet door, tot dat ze het gezicht van de andere ziet, waaruit blijkt dat ze diegene gekwetst heeft of iets dergelijks. Riley hoort - of wilt het gewoon niet horen - het botte in haar woorden niet.
    Je zal Riley nooit zo snel zien glimlachen, zien huilen in de buurt van prostituees. Haar emoties laat ze alleen gaan bij haar broers, die zijn de enige die ze echt vertrouwt en dat is soms al matig. Bij de prostituees en het personeel heeft ze haar bekende poker-face op, om hun te laten merken dat ze gevoelloos is, wat ze dus echt niet is. Sommige mensen hebben dit al eens gemerkt of gezien, waaronder Alvera, het lievelingetje van Landon. Zij heeft haar wel is emoties zien tonen. Verdriet, vreugde maar ook vaak genoeg woede. Riley is een geweldige faker. Alles wat ze doet als ze in de buurt van de prostituees is, haar bewegingen, emoties, woorden, alles is een groot spel. Ze gedraagt zich anders, zodat ze harder overkomt.
    Al met al is ze het minst gevaarlijk van de drie. Riley is niet iemand die gelijk geweld zal gebruiken, ze is beter met woorden. Wanneer er geweld nodig is, zal ze het wel gebruiken, maar ze slaat bij lange na niet zo hard als haar broers. Verder is Riley een twijfelaar, dit betekent dat ze niet zeker weet wat ze wil. Bij het instituut blijven en haar vader volgen of het instituut verlaten en een eigen leven starten. Het is een feit dat ze haar vader haat, omdat hij haar verplicht heeft hier te werken als meisjes zijnde. Zij heeft hem hiervoor nooit vergeven.

    Relaties:
    Walsh Dexter en Landon Zachary Finley:
    Deze twee zijn haar oudere broers. Ze houdt veel van haar broers en zou echt niet zonder ze kunnen. Ze is wel van mening dat haar broer Walsh soms iets te ver doordraait. Niet dat je daar ooit iets over hoort zeggen, want dat zal ze niet doen. Uit angst voor wat Walsh haar kan aandoen, want niemand weet waartoe Walsh in staat is als iemand hem beledigt of hem wijst op dingen die hij 'verkeerd' doet. Wanneer haar broers haar bevelen gaan geven of de baas over haar gaan spelen is het helemaal omgekeerd. Riley heeft daar echt een hekel aan en zal ook geen moeite hebben om haar handen te laten wapperen.
    Alvera Varinia Fuensanta:
    Deze twee liggen elkaar niet echt. Vele mensen zeggen dat het jaloezie is, omdat Alvera het lievelingetje van Landon, haar broer, is. Dit is echter totaal niet zo. Alvera haalt namelijk heel vaak het bloed onder haar nagels vandaan en hetzelfde doet ze ook bij haar. Dit doet ze vaak om haar broer eens te pesten, die dit absoluut niet apprecieert. De echte reden waarom ze elkaar niet mogen is nooit echt duidelijk geweest. Alvera vindt het ook zeer leuk om Riley te irriteren, wat Riley weer boos maakt, waardoor zij weer tegen haar uitvalt, waarna Landon haar weer een standje geeft.
    Sterling "Steelo" Sebastian Rutherford:
    Steelo is iemand met wie Riley het erg goed kan vinden. Steelo is haar maatje, dit komt door hun leeftijd en omdat ze veel dingen gemeen hebben. Ze weet dat Walsh een grote hekel aan hem heeft en hem graag pijn doet, Riley lukt het wel eens te voorkomen door ertussen te springen, iets wat niet echt gewaardeerd wordt. Steelo en Riley zijn hele goede vrienden van elkaar en hebben een sterke band. Ze zijn ook heel close samen, waardoor mensen denken dat ze een stiekeme relatie hebben. Riley hoopt maar dat haar vader deze roddel niet hoort, want dan is ze nog verder van huis.
    Rhys Samuel Crawford:
    John Hurley:

    Extra:
    Riley heeft stiekem altijd al willen stijldansen, maar ze heeft het nooit gekund. Toen ze op een dag niks te doen had ging ze kijken waar iedereen mee bezig was en toen zag ze het Steelo doen. Ze wilde het ook leren en zo trokken ze met elkaar op. Nu zijn ze door deze hobby heel close geworden. Verder vindt Riley moderne dans ook geweldig om te doen.

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 22:56 ]


    That is a perfect copy of reality.

    (duh)


    this made my day :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Expendables schreef:
    (...)

    this made my day :')


    Hehehehe.


    That is a perfect copy of reality.

    Wij hebben nu hier vakantie, dus dat is het probleem niet.. Maar ik doe aan redelijk veel mee, daarom weet ik niet of het überhaupt handig is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Wij hebben nu hier vakantie, dus dat is het probleem niet.. Maar ik doe aan redelijk veel mee, daarom weet ik niet of het überhaupt handig is.


    Echt heel snel zal hij niet gaan, denk ik. Maar je moet het inderdaad zelf weten wat het handigste voor je is. Ik kan eventueel al wel een persoon voor je reserveren? Zodat je er nog over kan nadenken maar dat je al wel de rol hebt die je eventueel zou willen.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Clayton schreef:
    (...)

    Echt heel snel zal hij niet gaan, denk ik. Maar je moet het inderdaad zelf weten wat het handigste voor je is. Ik kan eventueel al wel een persoon voor je reserveren? Zodat je er nog over kan nadenken maar dat je al wel de rol hebt die je eventueel zou willen.

    Het zou wel fijn zijn, in elk geval bedankt voor het aanbod, maar dat had ik al eens bij een ander rollentopic gedaan en toen werd erover gezeurd. Er werd druk op me gelegd en telkens gevraagd wanneer ik het eindelijk in zou vullen/ de character sheet afmaken, dat stel ik niet bepaald op prijs.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Whaaah ik twijfel want ik ben momente veel aan het werk dus ik kan alleen s avonds reageren maar ik wil wel heel graag! Wat zoek je nog? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zou je voor mij misschien een bewaker kunnen reserveren?


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Mijn topics, ik ga hier nog even over nadenken.


    26 - 02 - '16

    Dumbledore schreef:
    Whaaah ik twijfel want ik ben momente veel aan het werk dus ik kan alleen s avonds reageren maar ik wil wel heel graag! Wat zoek je nog? (:


    Dat is genoeg hoor! Het hoeft echt geen sneltrein te worden. ^^
    En we hebben nog één mannelijke bewaker, één mannelijke prostituee, twee vrouwelijke prostituees en één mannelijke verpleger beschikbaar. Je zegt maar wat je wilt. c:

    Morticia schreef:
    (...)
    Het zou wel fijn zijn, in elk geval bedankt voor het aanbod, maar dat had ik al eens bij een ander rollentopic gedaan en toen werd erover gezeurd. Er werd druk op me gelegd en telkens gevraagd wanneer ik het eindelijk in zou vullen/ de character sheet afmaken, dat stel ik niet bepaald op prijs.


    Dat kan ik inderdaad wel begrijpen. Moet echt vet vervelend zijn! Ik zou zeggen: denk er maar rustig over na en eventueel kunnen we - als alles al vol zit - nog wel één personage erbij voegen. Dus no pressure. ;p


    @Cashby
    Je staat erbij!

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 19:29 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Doe maar een vrouwelijke prostituut voor mij. Ik ga de rol morgen invullen. (Misschien al een deel vandaag, maar dat weet ik nog niet zeker)


    26 - 02 - '16