• -

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 15:15 ]


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Vraag zijn nummer toch. Of als hij fb heeft kun je vrienden worden en chatten.
    Ik heb trouwens geen ervaring met jongens. Trololo


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jingles schreef:
    Vraag zijn nummer toch. Of als hij fb heeft kun je vrienden worden en chatten.
    Ik heb trouwens geen ervaring met jongens. Trololo

    Yes indeed.
    Je hebt hem op Facebook. Gewoon een gesprekje aangaan met hem, over de dingen die jullie beiden leuk vinden, etc.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja en dan gewoon subtiel vragen om zijn nummer, omdat het makkelijker via w'app gaat.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Lik zijn gezicht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Scribe schreef:
    Ja en dan gewoon subtiel vragen om zijn nummer, omdat het makkelijker via w'app gaat.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Initiate schreef:
    Lik zijn gezicht.

    Dit werkt wel.
    Een vriendin van me was al even aan het flirten met een jongen. Ze doen samen fitness en moesten zo'n oefening doen waarbij ze heel veel evenwicht nodig hadden en daarom moesten ze op elkaar steunen. Hun hoofden waren heel dichtbij en toen heeft hij haar gelikt. Ze toen omver gevallen, dus de oefening was mislukt, maar later waren ze wel een koppel. Jammer dat hun karakters niet pasten, want het is ondertussen wel weer uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lastig...
    Aangezien hij jou heeft toegevoegd op fb zou je zelf inderdaad nu het initiatief kunnen nemen. Gewoon een gesprek beginnen en als het dan klinkt kun je altijd nog zijn nummer vragen. Wat ik dus niet zou doen is gelijk, omdat het zoals hierboven makkelijker zou zijn dan fb chat. Ik waardeer het in ieder geval nooit zo als iemand die ik amper gesproken heb gelijk mijn nummer vraagt, omdat het zo gezegd makkelijker zou zijn.
    Succes!


    Hamartia

    Een vriendin van mij ging met haar huidige vriendje gewoon praten op Facebook als je even heb gepraat kun je misschien zijn nummer vragen!


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Weetje, dit soort vragen hebben ALTIJD hetzelfde antwoord:
    Gewoon praten...
    Als je niks durft zoals dit, kom je nergens.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dankjulliewel voor alle adviezen en ik heb zijn nummer :D


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Heel veel praten heet dat. Heel veel praten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."