• -

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 15:15 ]


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Vraag zijn nummer toch. Of als hij fb heeft kun je vrienden worden en chatten.
    Ik heb trouwens geen ervaring met jongens. Trololo


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jingles schreef:
    Vraag zijn nummer toch. Of als hij fb heeft kun je vrienden worden en chatten.
    Ik heb trouwens geen ervaring met jongens. Trololo

    Yes indeed.
    Je hebt hem op Facebook. Gewoon een gesprekje aangaan met hem, over de dingen die jullie beiden leuk vinden, etc.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja en dan gewoon subtiel vragen om zijn nummer, omdat het makkelijker via w'app gaat.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Lik zijn gezicht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Scribe schreef:
    Ja en dan gewoon subtiel vragen om zijn nummer, omdat het makkelijker via w'app gaat.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Initiate schreef:
    Lik zijn gezicht.

    Dit werkt wel.
    Een vriendin van me was al even aan het flirten met een jongen. Ze doen samen fitness en moesten zo'n oefening doen waarbij ze heel veel evenwicht nodig hadden en daarom moesten ze op elkaar steunen. Hun hoofden waren heel dichtbij en toen heeft hij haar gelikt. Ze toen omver gevallen, dus de oefening was mislukt, maar later waren ze wel een koppel. Jammer dat hun karakters niet pasten, want het is ondertussen wel weer uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lastig...