• Hey

    Ik heb nu al meer dan 2 maanden een neuspiercing en sinds kort zit er een vochtbultje. Nu wil ik daar het liefst zo snel mogelijk vanaf willen zijn. Ik heb Google al doorzocht en daar kwam uit dat zeezouten eventueel helpt. Maar nu is mijn vraag dus, heeft iemand hier ervaring mee? En helpt het ook echt? Duurt het lang voordat dat bultje weg is?

    En ik heb nu gewoon een knopje en ik wil graag een ringetje erin. Ik heb al eentje gehaald maar ik krijg hem er totaal niet in. Ik krijg hem niet door het gaatje, terwijl het gaatje wel nog steeds open is. En het gaatje is ook niet te klein, want het staafje van mijn knopje is even dik. Misschien hebben sommige van jullie hier ervaring mee en tips? Ik kan natuurlijk ook naar de piercingshop gaan zodat zij hem er voor mij indoen, maar om elke keer naar daar te gaan is ook lastig, vooral omdat er geen in de buurt is.

    Alvast bedankt! (:

    Zeezouten kun je wel doen, het werkt ontstekingsremmend. Verwacht echter niet dat het met één dag al weg is. Als je het echt niet vertrouwd, kun je ook naar de huisarts gaan en antibiotica krijgen. Zit je knopje er nog steeds in? Een ringetje werkt iets anders dan een knopje met in doen. Het makkelijkste is om wel even naar de piercingshop te gaan als je te lang aan het prutsen bent.

    Fawkes schreef:
    Zeezouten kun je wel doen, het werkt ontstekingsremmend. Verwacht echter niet dat het met één dag al weg is. Als je het echt niet vertrouwd, kun je ook naar de huisarts gaan en antibiotica krijgen. Zit je knopje er nog steeds in? Een ringetje werkt iets anders dan een knopje met in doen. Het makkelijkste is om wel even naar de piercingshop te gaan als je te lang aan het prutsen bent.

    Ik denk dat hiermee wel genoeg gezegd is, right.


    Don't walk. Run, you sheep, run.