• -

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 19:24 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik vind het erg leuk staan! :]


    El Diablo.

    Jurkjes! Je hebt er de vormen voor en hij staat je erg leuk! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het staat allebei heel erg leuk!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sciuto schreef:
    Jurkjes! Je hebt er de vormen voor en hij staat je erg leuk! (:


    JamesPotter schreef:
    Het staat allebei heel erg leuk!


    campeon schreef:
    Ik vind het erg leuk staan! :]


    Ahw dankjewel :$

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 17:02 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik vind het super staan :)

    Als jij je er fijn in voelt dan moet je het gewoon aandoen. Trek je niets aan van wat mensen op school ervan vinden, want eens is de eerste keer toch?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Dat jurkje staat je echt geweldig! Al vind ik dat t-shirtje en die spijkerbroek ook heel mooi staan. Ik snap heel goed dat je het niet durft (heb ik ook heel vaak gehad met bepaalde kledingstukken), maar als ik het zo op de foto zie, weet ik haast zeker dat je er complimenten over zult krijgen.

    Het staat je allebei echt heel goed, het jurkje misschien zelfs nóg mooier! Niets om je voor te schamen dus, lekker aantrekken!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Het jurkje staat je echt mooi. Ik vind je met t-shirt en spijkerbroek iets stoerder, met jurkje zie je er iets liever uit. Trouwens, wat is dat op je arm op de foto waarop je het jurkje aan hebt? Het viel mij ineens op, vandaar dat ik het vraag.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 17:28 ]


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    Het jurkje staat je echt mooi. Ik vind je met t-shirt en spijkerbroek iets stoerder, met jurkje zie er iets liever uit. Trouwens, wat is dat op je arm op de foto waarop je het jurkje aan hebt? Het viel mij ineens op, vandaar dat ik het vraag.


    Ik zie het nu ook x) het is de spiegel die is een beetje vies :') en dankjewel ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Einmana schreef:
    Het staat je allebei echt heel goed, het jurkje misschien zelfs nóg mooier! Niets om je voor te schamen dus, lekker aantrekken!


    Eichen schreef:
    Dat jurkje staat je echt geweldig! Al vind ik dat t-shirtje en die spijkerbroek ook heel mooi staan. Ik snap heel goed dat je het niet durft (heb ik ook heel vaak gehad met bepaalde kledingstukken), maar als ik het zo op de foto zie, weet ik haast zeker dat je er complimenten over zult krijgen.


    Foreverx schreef:
    Ik vind het super staan

    Als jij je er fijn in voelt dan moet je het gewoon aandoen. Trek je niets aan van wat mensen op school ervan vinden, want eens is de eerste keer toch?


    Jullie hebben gelijk ik ga gwn een keertje zo'n jurkje aantrekken ^^ en dankjewel x


    I just caught the wave in your eyes

    Als ik heel eerlijk ben dan doet zo'n jurkje zoveel meer voor je dan jeans met 'n t-shirt. Staat je heel leuk! ; )


    "I shut my eyes in order to see.'

    Einmana schreef:
    Het staat je allebei echt heel goed, het jurkje misschien zelfs nóg mooier! Niets om je voor te schamen dus, lekker aantrekken!


    16 - 09 - '17

    Ik vind het altijd meer een kwestie van uitstraling. Wat voor uitstraling wil je jezelf geven?
    Je hebt heel veel verschillende soorten jurkjes en daar zullen er vast bij zijn die je staan. Maar je moet wel van een stoere uitstraling naar een lieve uitstraling durven gaan. Anders ga je je er erg ongemakkelijk in voelen.
    Ik heb zelf ook al jaren geen jurkjes gekocht tot drie werken terug ik in Athene was en daar een jurk had gepast waarin ik me ook goed voelde! Die draag ik nu graag, het is echt zo'n zomerse maxidress waarin m'n figuur goed uitkomt.
    Wat ik hiermee wil mee geven is dat je je jurkje prima kunt dragen, maar je er wel vertrouwen in moet hebben dat je het leuk vindt zodat je je niet ongemakkelijk gaat voelen ^^ =]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik vind beide goed staan, en je moet je vooral niet druk maken over wat anderen zeggen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Moth schreef:
    Als ik heel eerlijk ben dan doet zo'n jurkje zoveel meer voor je dan jeans met 'n t-shirt. Staat je heel leuk! ; )


    26 - 02 - '16