• ik heb toestemming van Yoda

    De eerste opdracht is om degene die meedoen beter te leren kennen (qua schrijfstijl) daarom moeten ze uit het oogpunt van de tribuut schrijven die de eerste hongerspelen heeft gewonnen
    2. Of je nog juryleden zoekt, zo ja; hoeveel: nee ik zoek geen juryleden meer
    3. Hoeveel leden je wilt: ong. 10
    4. Hoeveel rondes er zijn: ong.8 rondes
    5. Hoe lang één ronde duurt: 8 dagen.
    6. Hoe jij om gaat met mensen die hun opdracht niet op tijd inleveren/kunnen inleveren. niet op tijd en geen (goede) reden hebben is eerste dag 1 punt aftrek tweede dag 2 punten aftrek enz. niet kunnen inleveren: ze hebben 1 joker die ze mogen inzetten als ze dat doen krijgen ze om er bij te blijven 3 punten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    oke? waarom wordt m'n topic ineens bij de catogorie vragen geplaatst? sorry


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Kweenie. Hoeveel tijd krijg je per opdracht ongeveer? Want heb niet zoveel tijd, maar wil wel graag meedoen.
    Maar euhm.. Niet om te kwetsen of zo, of om gemeen te doen. Maar de lay-out ziet er niet echt professioneel of uitnodigend uit, misschien moet je eens bij andere wedstrijden kijken voor een voorbeeld?
    Verder misschien nog een tip: een tweede jurylid is zeer handig. Om alles alleen te moeten verbeteren (zeker voor schrijfwedstrijden) lijkt me zeer moeilijk en tijdrovend.

    Ik geef alleen tips eh! (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Misschien een idee om je beginpost eens aan te passen en wat overzichtelijker te maken voor eventuele deelnemers? Dit is niet echt duidelijk en aantrekkelijk voor mensen zo...