• Ik schrijf een verhaal over Rose Weasley en Scorpius Malfoy en ik ben niet zo goed in het verzinnen van karakters dus ik kan wel wat hulp gebruiken ^^

    De rollen:
    - Goede vriend van Scorpius
    - 2 vrienden van Rose
    - Beste vriendin van Rose
    - Leraren van Zweinstein (maakt niet uit welke vakken, ik heb er gewoon een paar nodig)
    - Mensen uit Griffoendor (vooral vijfde en zesdejaars)
    - Mensen uit Zwadderich (vooral vijfde en zesdejaars)
    - Een paar mensen uit het zwerkbalteam van Zwadderich/Griffoendor
    - Misschien dat me iets nog tebinnen schiet

    Lijstje (een eigen lijstje is ook goed, dit is gewoon een voorbeeld)
    - Rol
    - Naam
    - Leeftijd
    - Afdeling (voor leerlingen)
    - Vak (voor leraren)
    - Uiterlijk
    - Karakter
    - Extra?

    Bedankt als je me wilt helpen!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 16:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nog rollen nodig? xD


    Little do you know

    Uhm ja nog een pestkop uit Zwadderich


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ben benieuwd. Laat het me maar weten! :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    rol:vriendin Rose
    naam: abagail
    leeftijd:15
    afdeling: ravenklauw
    vak:?
    uiterlijk: zwarte krullen, grote bruine ogen, een getinte huid 1.55 lang.
    innerlijk: dromerig, erg wijs, praat niet veel maar als ze iets zegt is het waar.
    hobby's: ze heeft altijd een boekje bij waar een grote uil op staat, niemand weet wat daar in staat, ze helpt vaak bij kruidekunde omdat dat haar lievelings vak is ook zie je haar vaak in de bieb
    huisdieren: een kat- kitty en een uil- toetoe

    veel succes met je vehaal, laat me weten als je der gebruikt.

    joske02 schreef:
    rol:vriendin Rose
    naam: abagail
    leeftijd:15
    afdeling: ravenklauw
    vak:?
    uiterlijk: zwarte krullen, grote bruine ogen, een getinte huid 1.55 lang.
    innerlijk: dromerig, erg wijs, praat niet veel maar als ze iets zegt is het waar.
    hobby's: ze heeft altijd een boekje bij waar een grote uil op staat, niemand weet wat daar in staat, ze helpt vaak bij kruidekunde omdat dat haar lievelings vak is ook zie je haar vaak in de bieb
    huisdieren: een kat- kitty en een uil- toetoe

    veel succes met je vehaal, laat me weten als je der gebruikt.


    Bedankt! Er was al iemand die de vriendin van Rose ingevuld had, maar ik ga proberen haar nog te gebruiken in mijn verhaal


    Spoiler alert: you will save yourself

    Voor de mensen die graag een kijkje willen nemen bij mijn verhaal: Klik
    Ik heb alle tot nu toe gemaakte personages erin gedaan, helaas was er niet genoeg plek om voor iedereen echt een grote rol te creëren maar ik heb mijn best gedaan

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 17:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    heb je nog rollen nodig?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Dat zou wel handig zijn :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    welke heb je nog nodig?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ik kan eventueel iemand uit Gryffindor maken die ook nog in het Zwerkbalteam zit en een leraar, als je die nodig hebt natuurlijk (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Het maakt niet heel veel uit, maar leerlingen zijn altijd fijn!
    En oja, een pestkop uit Zwadderich heb ik nog nodig


    Spoiler alert: you will save yourself



    Rol Leraar Hogwarts
    Naam Desiree Flavia Herophile
    Leeftijd 31
    Afdeling (voor leerlingen)
    Vak (voor leraren) Potions
    Uiterlijk Desiree heeft warm, bruin haar tot net over haar schouders. Haar ogen hebben een lichtblauwe/lichtgroene kleur en zijn altijd omrand met zwarte make-up als ze de deur uitgaat. Ze heeft een lengte van ongeveer 1.80 meter, en is voor een vrouw dus best wel lang.
    Karakter Over het algemeen is Desiree heel geduldig, en zal ze haar leerlingen een paar keer waarschuwen. Maar wanneer een leerling te ver gaat, ontploft ze ook echt. Het is een aardige vrouw, maar sommige leerlingen durven geen woord meer in de klas te zeggen na een uitbrander. Vaak voelt ze zich hier achteraf schuldig over, en zal de leerling apart spreken om uit te leggen wat het probleem was. Ze houdt er niet van als mensen bang voor haar zijn, want - ook al is het een uitstekende heks - ze is geen tiran in het lokaal. Ze kan wel streng zijn, vooral met het nakijken van toverdranken, opdrachten en opstellen. Ze heeft er geen probleem mee om een vriendelijk gesprekje met een leerling te voeren.
    Extra Ze zat vroeger in Ravenclaw, en is nu hoofd van deze afdeling.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rol: Vijfdejaars Gryffindor, bevriend met Rose.
    Naam: Vanessa Meghan Sunfield.
    Leeftijd: 15.
    Afdeling: Gryffindor.
    Uiterlijk:



    Vanessa heeft lang, stijl lichtblond haar dat netjes langs haar wat gebruinde huid hangt. Ze is misschien 1.67 lang maar dat maakt haar niks uit. Ze heeft lichtblauwe ogen die je lief aankijken.
    Karakter: Vanessa is vrolijk en ook erg aardig, ze is goed in vrienden maken en zal nooit iemand buitensluiten. Ze heeft een goede band met haar vrienden en breekt die niet zomaar. Ze is erg hilarisch en onhandig maar dat vindt ze alleen maar leuk en schattig. Bij Vanessa kan je altijd je hart uitstorten en je problemen vertellen, ook is ze daarom een goede luisteraar. Ze heeft echter moeite met haar eigen emoties en kropt die ook allemaal op. Ze is een studiebol en dol op leren, alle vakken vindt ze geweldig.
    Extra: Vanessa is de Seeker van het Gryffindor Zwerkbalteam.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Rol: Lerares Hogwarts.
    Naam: Jane Johanna Eatside.
    Leeftijd: 29.
    Vak: Bezweringen.
    Uiterlijk:



    Jane heeft zwart golvend haar dat ze los langs haar schouders heeft hangen. Jane heeft een zongebruinde huid en draagt meestal mantels. Ze heeft bruine ogen die je vanzelfsprekend streng maar ook aardig aankijken.
    Karakter: Jane is strenge maar ook lieve vrouw. Ze geeft soms veel huiswerk mee maar dat doet ze alleen om te zorgen dat de leerlingen het beter gaan snappen en meer bezweringen leren. Jane houdt van haar vak en is volgens velen een goede lerares. Toch kan ze streng overkomen of soms boos maar ze bedoeld dit helemaal niet slecht of bozig. Ze is een erg sociale vrouw en heeft veel contact met de andere leraren waar ze gezellig mee kletst.
    Extra: Jane zat in haar vroegere jaren in Gryffindor, en is nu al vele jaren het afdelingshoofd van Gryffindor.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Bedankt :)


    Spoiler alert: you will save yourself