• "Opperklojo."


    Complimentjes
    Hemmingz
    Lieve Gabber,

    Ik ken je nu al bijna twee jaar, en wat ben ik blij dat ik jou heb leren kennen! We zien elkaar niet veel, maar ik vind t altijd heel gezellig! Duitsland was ook echt mega leuk hahaha
    Ik hoop dat je even vrolijk wordt van al deze berichtjes bc u deserve it!

    Heel veel liefs,
    Annick

    Moreid
    Lieve Gab,
    De vorige keer dat ik hiervoor een berichtje typen, hadden wij nog geen relatie en tbh lijkt dat nu zo ver weg, al is het nog niet eens een jaar geleden. Ik vond je toen wel al leuk en ik ben je daarna ook alleen maar steeds leuker gaan vinden.
    Ik weet dat het de laatste tijd niet zo goed gaat met je, maar ik weet dat je daar doorheen gaat komen, ook al denk je zelf misschien van niet. Want ik weet dat jij sterk genoeg bent om dit te overwinnen en natuurlijk wil ik er alles aan doen om je daarbij te helpen.
    Anyway, aanstaande dinsdag zie ik je weer en ik kan niet wachten tbh. Ik kan ook niet wachten tot volgend jaar, als ik in Leiden studeer en gratis reizen heb,en ik je vaker kan zien.
    Dit berichtje sucks balls, I know, oef. Maar het belangrijkste is in ieder geval dat ik je geweldig vind en ik van je hou, bae. Wat er ook gebeurt. I love you. <3
    Love, Esme(m)e

    0uterspace
    Lieve Gab,

    Jij verdient het zo erg om eens in de spotlight te worden gezet, voor je geweldige schrijftalent en je geweldige covermakende talent. (Is dat een woord? Idk, nu wel hehe.) Je one shots weten me keer op keer half te doden, that's a good thing, en je profiel en je verhalen lay-out is altijd on point c:.
    Ik ben heel erg blij dat ik je ken en ik hoop je heel snel eindelijk te meeten n.n
    Ik suck in deze dingetjes lolz, maar anyway, you deserve this !!

    Xx Lau.

    Kogane
    I love you, we should meet. - Eva

    Jemily
    Lieve Gab, klojo, mevrouw Wood,

    En zo kan ik nog wel even doorgaan met de bijnamen eigenlijk, maar daarvoor ben ik hier niet.
    Ik schrijf dit soort verhaaltje eigenlijk altijd ’s nachts omdat het me dan beter lukt, geen idee hoe dat kan, maar ach, zoals nu ook weer.
    First of all, je bent echt een geweldige vriendin. Je luistert altijd naar m’n zeur verhalen als ik me weer is klojo voelde en dat is fantastisch, gewoon iemand die er altijd voor je is. Verder blijft natuurlijk het feit dat jij mij een fan hebt laten worden van voetbal, een verhaal waar m’n vader misschien stiekem nog steeds wel jaloers over is.:Y)
    En natuurlijk ook alle concerten waar we samen heen gaan, was het niet voor jou, had ik waarschijnlijk de helft van m’n baes niet gezien en weet je hoe fijn het is dat je iemand hebt die gewoon met jou mee wilt. Ja. YES. Oké. Hehehe.
    Ik hoop dat we dit jaar weer heel veel gaan meeten, zoals vorige jaren, maar met de opkomende concerten komt dat wel goed. <3 Also, blijf ik natuurlijk herhalen dat we ooit samen naar een wedstrijd van BVB gaan, want dat moet gewoon gebeuren. It’s a goal. (deal)
    En als laatste, blijf jezelf, want je bent geweldig zoals je nu bent. I love you.

    Liefs, Piekie.

    Creatie(s) in de kijker
    The Originals lijkt een relatief klein fandom te zijn op Q, maar deze story van Benoist (en Jemily) maakt dit fandom weer groots!
    Roomservice • The Originals.
    —— There it was.
    And there it will be.
    A new home, a new life.
    With the Mikaelsons.

    —— "I didn’t knew what I was looking for,
    but I felt my heart aching for it.
    I didn’t knew what I needed,
    until my eyes met yours and it felt as if I made peace with the world again."
    TRAILER

    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    YAAAAAS GAB YOU GO GIRL
    YOU SLAY GIRL
    YOU DESERVE THISSSSSSSSSS
    anyhow you the best ik hoop dat je nog veel chris wood wood mag meemaken (twee keer wood on purpose denk door) OHJA en hopelijk nog veel to en heel veel cm xoxo addie/poukie


    Heaven is a place that we all have

    Leuke berichtjes (:
    enjoy your week!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Fijne week en leuke berichtjes! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Fijne week!


    16 - 09 - '17

    Fijne week!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dat berichtje van Eef. I cry. Kut klojo. :')
    Maar yes. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wat één lieve berichtjes, fijne week! c: (bloos)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aw, gosh wat lief! Ik ga vanavond op mijn laptop eens goed een kijkje nemen. Maar agdjdkdl. Wow.


    Danmarks Dynamite.

    Nee, maar om nog even te reageren. Lieke, Essie, Lau, Annick en Eva. Jullie zijn echt schatjes!
    En wat leuk dat ik ben uitgekozen deze week. En ja, ja ik ben dolblij met dit topic.
    Maakt me echt heeeeeel erg vrolijk. :Y)


    Danmarks Dynamite.