• Hii.Weetje, naar mijn weten heeft Tokio Hotel al altijd in België in het Vorst Nationaal opgetreden. Maar zou het niet beter zijn als hun en hun konten is in het sportpaleis te Antwerpen zouden optreden? Want dan moeten als er nederlanders willen komen kijken ook niet zo ver gaan rijden hee^^. en dat zou een stuk handiger zijn voor mij.^^[woont een half uur van het sportpaleis] x']


    + er geraken veel meer mensies in^^

    Wat vinden jullie?^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik heb daar ook al aan gedacht.
    trouwens daar geraakt toch ook vele meer volk binnen,niet?


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb daar ook al aan gedacht.
    trouwens daar geraakt toch ook vele meer volk binnen,niet?

    Ja^^
    Ik denk 18.500 Man ofzo x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    voor mij ist algelijk waar
    ookal ist in et kleinste kot als ik ermaar naar toe kan of als ze maar eens komen naar belgie ben ik al blij


    Gilles (ll)

    nenee, hasselt ja ! das veel beter in de ethias arena , geraken meer dan 20.000 man binnen & das pas echt handig (:


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    jah, ik wil ook sportpaleis ^^daar kan 17 000 man in en ik woon er 5 minute van :D

    mamie heeft gezegd dat ik dan mag gaan campere (dance)

    :D

    ECHT é dan kan ik met de Bus gaan!!


    *He's the one.

    ECHT é dan kan ik met de Bus gaan!!

    Me To of met de tram maar ik weet eigenlijk niet ofdat de bus ook gratis is als je naar een concert moet x)


    The soul needs autumn.

    Like doh ik ehb buzzy Pas x'D


    *He's the one.

    Daar dacht ik ook al kei lang aan. Ze vinden vorst een van de beste zalen,maar wacht maar tot ze in het sportpaleis zijn geweest n_n

    (...)
    Me To of met de tram maar ik weet eigenlijk niet ofdat de bus ook gratis is als je naar een concert moet x)

    voor mij maakt da ni uit me de bus of tram kheb toch ne buzzypas x)

    Daar dacht ik ook al kei lang aan. Ze vinden vorst een van de beste zalen,maar wacht maar tot ze in het sportpaleis zijn geweest n_n


    LIEFORD wnr zet je pics erop, ik hoop btw dat ej zo wint.<333

    MISS JE NU AL TERUG.<3


    *He's the one.

    jaah, want ik woon in antwerpen en brussel is dus echt wel lang rijden


    And all the girls in the front row scream your name.

    jaah, want ik woon in antwerpen en brussel is dus echt wel lang rijden


    Bij mij maakt dat niet uit ik woon even ver van brussel als van Antwerpen.
    maar Antwerpen si makkelijker omdat ik het daar beter ken.


    *He's the one.

    in het Sportpaleis kunnen ze met max 35.000 man binnen, maar ook minder he, maar dat krijgen ze volgens mij nooit gevuld!!


    Let me be me...

    Like doh ik ehb buzzy Pas x'D

    Ik niet -_-'
    Ik ga met de fiets naar school.Met de lijn mag ik niet echt.Dus geen buzzy pas voor die paar keer dat ik met de bus ga.Voor naar het stad te gaan vinden mijn ouders mij nog te jong, en alleen op de bus zitten ? No Way.Dan flippen ze -_-'
    IHateIt


    The soul needs autumn.