• Ja, ik ben dat liedje aan het luisteren van Marco Borsato -Als je 't niet kent, downloaden! Ik vind het echt een mooi nummer-
    Maar nu was ik aan het denken. Wat zou jij doen als er nooit meer een morgen zal zijn?

    (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Dat nummer is heel mooi ja!

    Ik weet niet wat ik dan zal doen, ik kan nu wel allemaal dingen zeggen, maar dat weet je pas op het moment zelf. Waarschijnlijk zal ik bij de mensen die het meest voor mij betekenen zijn.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 16:49 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    daar denk ik liever nog niet aan x)
    maar als het echt zo zou dan, dan zou ik de hele dag doorbrengen bij mn paarden & vrienden & familie.
    & avonds afscheid nemen van mn vriend.


    Vampire Heart.

    Dan zou ik hetzelfde doen als wat ik die dag gewoon van plan was.
    Is een supermooi en waar nummer trouwens.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Die is mooi.
    Dan zou ik naar mijn crush toe reizen, vertellen hoeveel ik van hem hou, hem op z'n bek pakken -omg- jaja. En dan van het geld dat ik heb naar Zwitserland gaan en daar leren snowboarden. (nerd)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 16:48 ]


    Smiling but close to tears.

    Pff, ik heb geen idee..


    -

    Dan zou ik naar Frankrijk gaan en dan het liefste nog naar Jean-Baptiste en anders naar Parijs. En ik zou mijn familie meenemen en mijn vrienden niet meer willen zien.


    All was well.

    Als dat zou zijn zou ik nu meteen naar die ene jonge fietsen waar ik stiekem al een jaar op veliefd ben en ik zou hem vollop op zijn bek pakken. En dan hopen dat zijn vriendin het morgen te horen krijgt?

    Btw, focking mooi nummer.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Zeer mooi nummer.

    Ik zou dan denk ik een groot deel van de dag bij mijn familie zijn, en mijn laatste zonsondergang met mijn zusje bekijken.


    You move me ......... Kurt

    Ik vind hem wel mooi.

    Ik zou een keer naar Spanje willen gaan dan.


    You're the one that makes the clouds go away.

    Mooi nummer.
    Bij mijn familie en vrienden zijn.
    Mijn broer een stevige knuffel geven.
    En dan Rami opzoeken en zeggen dat hij echt een geweldige jongen is. (Rami was ooit mijn beste vriend.Helaas van school veranderd)
    En vooral bij mn beste vriendinnen zijn.
    Tegen mijn ex-beste vriendin zeggen dat ze haar plaats op de wereld heeft gevonden..
    Samengevat; Alles wat ik momenteel wel zou willen doen, maar toch niet doe.


    effort never betrays you

    Geen idee xD

    Niets, want dat weet je nooit op voorhand! (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zou het pas op dat moment zelf weten. Denk er nooit echt aan, tenzij het zelf gebeurd. Dan weet ik het het beste.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eigenlijk wil ik daar serieus even niet over nadenken. Maar toch; Ik denk alleen met me ouders nog even close zijn (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik leef mijn leven op zijn uiterst en ik geniet op mijn volst. Ik zou niets veranderen. Als er zomaar ineens nooit meer een morgen zou zijn, dan zij het zo..


    Wie du mir, so ich dir.