• Het is waarschijnlijk al eens voorgesteld, maar ik doe het lekker nog eens omdat het er nog steeds niet is en ik het wel mis. Ik vind dat er een mogelijkheid moet bestaan om te kiezen op welke creatie je een abo neemt. Ik maak namelijk heel graag quizzen en sommige mensen zijn er erg goed in, dus ik zou graag op de hoogte blijven van hun nieuwe quizcreaties. Nu kan je zeggen, wordt er vrienden mee en selecteer dat je op de hoogte wilt blijven van hun creaties. Ja dat is waar, maar die andere dingen die ze aanmaken interesseren mij niet. Ik vind dat er dus een mogelijkheid moet bestaan om je te kunnen abonneren op iemand zijn quizzen, gedichten of blogs individueel, want dat zijn losstaande creaties. Hiermee krijgen deze creaties ook meer aandacht, want vaak als ik een goede quiz maak, kijk ik niet meer terug naar die persoon zijn/haar account omdat ik dat gewoon vergeet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Scandal schreef:
    (...)
    Bij je vriendenlijst. Maar dan krijg je enkel mail/pb als die een nieuw hoofdstuk, story of quiz maakt.


    Oh, ik dacht dat dit over iets anders ging dan dat, gezien er in de beginpost dit staat:

    Nu kan je zeggen, wordt er vrienden mee en selecteer dat je op de hoogte wilt blijven van hun creaties. Ja dat is waar, maar die andere dingen die ze aanmaken interesseren mij niet. Ik vind dat er dus een mogelijkheid moet bestaan om je te kunnen abonneren op iemand zijn quizzen, gedichten of blogs individueel, want dat zijn losstaande creaties.


    Dus dat leek me al behandeld x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Vlahos schreef:
    Kan dat niet al? Dat ene knopje met : Blijf op de hoogte van ....'s creaties.


    Ik heb geen flauw idee waar dat staat. Maar blijf je dan niet op de hoogte van ál diens creaties? Dat is naar mijn idee juist niet wat Avarosa bedoelt. Die bedoelt dat je op alléén quizzen of alléén gedichten oid dan op de hoogte wordt gehouden van die persoon. (:

    OT: Ik stem voor! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben tegen. (joehoe)


    If I were once a planet, you were the axis

    Je kan inderdaad voor alle creaties op de hoogte blijven als je vrienden bent met iemand en dat in je vriendenlijst aanklikt dat je een mail wilt krijgen van hun creaties, maar dat is alles en niet een bepaalde creatie. Dat bedoelde ik in de beginpost, maar dat is niet wat ik voorstel. Wat ik voorstel is dat ik graag op de hoogte wil blijven van iemand zijn quizzen of van iemand zijn gedichten of ...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waarom niet? Altijd handig toch (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Marae schreef:
    Ik ben tegen. (joehoe)


    Why?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Decimoway schreef:
    (...)

    Why?
    Omdat ze een holbewoner is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Omdat ze een holbewoner is.


    Ghaha xd. Droge reactie. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Avarosa schreef:
    (...)Omdat ze een holbewoner is.

    Sorry, maar dat zeg je zomaar niet? Ik heb nog altijd mijn eigen mening en ik heb mijn redenen.
    En dat is niet omdat ik een holbewoner ben.
    Ik ben een aap. (joehoe)


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik ben voor!
    Er zijn best goede quizzen, die vast van steeds dezelfde mensen komen, maar - en dat is niet gemeen bedoelt naar die mensen - ik hoef niet met iedereen maar vrienden te worden. Zeker niet als het me alleen maar om die quizzen te doen is.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    Ik ben voor!
    Er zijn best goede quizzen, die vast van steeds dezelfde mensen komen, maar - en dat is niet gemeen bedoelt naar die mensen - ik hoef niet met iedereen maar vrienden te worden. Zeker niet als het me alleen maar om die quizzen te doen is.
    Ja precies en al die andere dingen die ze dan posten, boeit gewoon niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ja precies en al die andere dingen die ze dan posten, boeit gewoon niet.


    Inderdaad, al moet het ook gewoon voor stories kunnen, vind ik. Ik vind het eerst moeten toevoegen aan de vriendenlijst en dan óók alle creaties op je bord krijgen, gewoon wat veel.
    Er moet gewoon ergens een menuutje of optietje komen waarin je kunt aanklikken 'houdt me op de hoogte van ..., ..., etc' en dat je dan een ofo meer dingen kunt selecteren. En dat de persoon over wie dat gaat daar mogelijk een berichtje van krijgt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Inderdaad, al moet het ook gewoon voor stories kunnen, vind ik. Ik vind het eerst moeten toevoegen aan de vriendenlijst en dan óók alle creaties op je bord krijgen, gewoon wat veel.
    Er moet gewoon ergens een menuutje of optietje komen waarin je kunt aanklikken 'houdt me op de hoogte van ..., ..., etc' en dat je dan een ofo meer dingen kunt selecteren. En dat de persoon over wie dat gaat daar mogelijk een berichtje van krijgt.
    Daarom nog niet meteen via vrienden, maar misschien een extraknopje waar staat, abonneer je op ... van X bij de creatie lay out op het profiel en dan de mogelijkheid om te kiezen. Of gewoon als je bij een random creatie bent waar er staat abonneer je op alle Quizzen/Stories/... van X


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zelf denk ik niet dat ik het zal gebruiken, maar ik vind het prima als die optie er komt als dat andere users gelukkig maakt. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Zelf denk ik niet dat ik het zal gebruiken, maar ik vind het prima als die optie er komt als dat andere users gelukkig maakt. :')


    The thing you do mean something to people -Ncis