• En wel dit shirtje!



    Ik vind 'm zo awesome :3
    Ik hoop dat 'ie snel aankomt!

    Hebben jullie ooit iets op Large.nl besteld?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 17:24 ]


    26 - 02 - '16

    Zo vaak (:

    Het is erg betrouwbaar en heeft leuke kleren! Fijn dat je wat hebt kunnen vinden ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Awesome! Nee, maar ik ga er zeker een keer kijken. Ik hou van je shirt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Leuk shirt!
    Ik heb dan niks besteld maar mijn moeder had voor kerst voor mij een trui besteld en een vest van The Nightmare Before Christmas


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gaaf!
    Ikzelf heb nog nooit iets besteld daar, niet echt mijn stijl (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wauw, wat een mooi shirt. c:
    Maar nee, ik bestel nooit iets online.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Leuk!
    Ik niet, maar mijn broertje roept serieus al 2 dagen lang hoe graag hij iets bij Large wil bestellen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hij is echt heel leuk!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Thanks all :3


    26 - 02 - '16

    Oeh, dat ziet er heel gaaf uit. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk! Ik wilde ook zo'n zelfde hemdje, alleen dan van de RHCP. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik het te duur vond, meh.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Buddy schreef:
    Hij is echt heel leuk!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Leuk shirt!
    Heb al een paar keer iets besteld bij de Large, maar verwacht niet dat je het binnen twee of drie dagen binnen hebt. Heb ooit eens 6 weken moeten wachten op een complete bestelling, omdat er één ding tussen zat dat nog niet leverbaar was >.<
    Maar de kwaliteit van de kleren is over het algemeen wel goed. Vind het af en toe nog wel prijzig, hoewel dat ook wel weer afhankelijk is van wat je besteld.

    Fawkes schreef:
    Leuk shirt!
    Heb al een paar keer iets besteld bij de Large, maar verwacht niet dat je het binnen twee of drie dagen binnen hebt. Heb ooit eens 6 weken moeten wachten op een complete bestelling, omdat er één ding tussen zat dat nog niet leverbaar was >.<
    Maar de kwaliteit van de kleren is over het algemeen wel goed. Vind het af en toe nog wel prijzig, hoewel dat ook wel weer afhankelijk is van wat je besteld.


    Oke :3
    Mijn shirtje was 23,- nog wat inclusief verzendkosten.


    26 - 02 - '16

    Fawkes schreef:
    Leuk shirt!
    Heb al een paar keer iets besteld bij de Large, maar verwacht niet dat je het binnen twee of drie dagen binnen hebt. Heb ooit eens 6 weken moeten wachten op een complete bestelling, omdat er één ding tussen zat dat nog niet leverbaar was >.<
    Maar de kwaliteit van de kleren is over het algemeen wel goed. Vind het af en toe nog wel prijzig, hoewel dat ook wel weer afhankelijk is van wat je besteld.

    Weet je wat ik dan doe, als er iets niet bestelbaar is? Dan doe ik een bestelling ernaast, met iets anders erbij. Dan krijg je het ene binnen twee dagen, en het andere later.

    Ik heb het overigens altijd binnen twee/drie dagen binnen! (:

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 18:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Roku schreef:
    (...)

    Oke :3
    Mijn shirtje was 23,- nog wat inclusief verzendkosten.


    3.75 volgens mij (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.