• ik weet niet waarom maar ik denk dat ToHo's einde nadert. de jongens hebben hun beste tijd wel gehad vind ik en ze zijn veranderd ... erg veranderd...
    ik gun ze nog MAXIMAAL 2 jaar maar dat is omdat ik tog nog iets in ze geloof... hoe lang denken jullie dat ze nog vol gaan houden ?


    We can only learn to love by loving.

    hmm ik denk een jaar of 3 xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    3 a 2 jaar?


    Take My Hand Take A Breath ...

    Hmm.
    Ik denk,
    Tussen de 1
    & 3 jaar.
    Maar het kan ook later[ofeerder] zijn.
    Weet jij veel wat er in hun afspeelt, zo meteen zijn ze nog dikke maties.^^ maar dat gevoel heb ik ook nog wel, dan sta ik voor mijn poster en dan vraag ik echt zo van tegen Tom'Hoelang nog, hoelanggaan jullie het volhouden?'
    En dan zegt ie niks terug xD
    xox.<3

    hmm, moeilijk maar ik denk ook ongeveer 2jaar mss wel minder ...

    hmm, moeilijk maar ik denk ook ongeveer 2jaar mss wel minder ...

    Zo denk ik ook :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik hoop vooraltijd maar wel op manier dat ze er vet veel plezier in hebbe...

    ik denk wel dat vet veel meide over hele wereld zelfmoord gaan plegen als ze stoppe:S niet lullig bedoelt maar heel veel meiden hangen met hun leven egt aan hun. ik ehb er geen problemen mee als dat hun manier van leven is maar ik zou het wel balen vinden als inenkeer een massa TH fans dood gaan omdat ze stoppe:S


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Totdat ze elkaar beu zijn gezien (: en even een pauze nemen en dan nooit meer terug komen.


    The soul needs autumn.

    ik hoop vooraltijd maar wel op manier dat ze er vet veel plezier in hebbe...

    ik denk wel dat vet veel meide over hele wereld zelfmoord gaan plegen als ze stoppe:S niet lullig bedoelt maar heel veel meiden hangen met hun leven egt aan hun. ik ehb er geen problemen mee als dat hun manier van leven is maar ik zou het wel balen vinden als inenkeer een massa TH fans dood gaan omdat ze stoppe:S


    whaha omg sorry sie da so voor me in 1 x massa zelfmoord o_o


    We can only learn to love by loving.

    Ik geef ze nog maximaal 2 jaar . =]

    I'm prepared . x']


    /

    Ik denk dat het binnen 3 jaar voorbij is. Ze hebben de status van 'dát jeugdbandje', dus heb het idee dat de muziek in 3 jaar zo is veranderd, dat de muziek niet meer hetzelfde is als toen met DDM. Ze worden ouder, I know. Maar de fans veranderen. De fans bestaan voor het grootste deel uit jonge meiden tussen de 11-17 jaar. Die voelen zich niet meer aangesproken als de lyrics anders worden& de muziek misschien zelfs ruiger.
    Dit is hoe ik erover denk.


    I want my bloody cheese now!^^

    Massazelfmoord omg. Nee, ik denk nog 3 jaar.


    Life is hard and then we die

    kan mij het sgelen hoelang ze nog bestaan al ist morge gdaan met hun
    ik blijf fan en ik blijf luistrn naar hun oude liedjes

    begin 2009 komt de nieuwe cd uit, dan word er weer een heel nieuwe europe tour gdaan en zo is TH weer Totaly in


    Gilles (ll)

    Ik geef ze nog 1-3 jaar.

    begin 2009 komt de nieuwe cd uit, dan word er weer een heel nieuwe europe tour gdaan en zo is TH weer Totaly in


    ... Tot ze terug naar Amerika gaan en daar een halfjaar blijven.


    One man's fun is another's hell.

    Ik geef ze nog 1-3 jaar.

    (...)

    ... Tot ze terug naar Amerika gaan en daar een halfjaar blijven.

    idd wnt dan voelen we ons weer gebruikt enzo n_n


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    idd wnt dan voelen we ons weer gebruikt enzo n_n
    En gelijk hebben we.


    Life is hard and then we die