• ik weet niet waarom maar ik denk dat ToHo's einde nadert. de jongens hebben hun beste tijd wel gehad vind ik en ze zijn veranderd ... erg veranderd...
    ik gun ze nog MAXIMAAL 2 jaar maar dat is omdat ik tog nog iets in ze geloof... hoe lang denken jullie dat ze nog vol gaan houden ?


    We can only learn to love by loving.

    ik geef ze nog een jaartje of 3 miss... of langer als ze heel veel succes hebben in amerika.. dat ze daar dan verder gaan en hier stoppen

    Ik geef ze nog zo lang het kan. Ik hoop natuurlijk dat ze het nog 3 jaar ofzo volhouden maarja, misschien krijgen ze morgen ofzo wel ruzie en is alles over. TH fur immer(H)


    T O K I O H O T E L < 3

    2 jaar, dan zijn ze van het contract af en mogen ze uit elkaar gaan. Dan doen ze het ook. Naar hoe het er nu uitziet ben ik dáár vrij zeker van.

    Ze zijn eigenlijk ook wel een beetje aan vakantie toe. Ik bedoel, Bill is het echt naar z'n hoofd gestegen.


    Life is hard and then we die

    1 à 2 jaar?


    What you see, is what you get.

    Ze zijn eigenlijk ook wel een beetje aan vakantie toe. Ik bedoel, Bill is het echt naar z'n hoofd gestegen.

    valt mee, hij heeft vakantie aangevraagt. Maar ze mogen niet =] Deze USA tour moest eerst, daarna het album, dan weer touren en dan rond juli maybe vakantie voor ze.
    Zo ziet het schema er voor nu lichtjes utigedrukt uit.

    Gossie, dat is best wel.. zielig..


    Life is hard and then we die

    Best wel he?
    Vind ik ook, maarja, hij moet gewoon weer ziek worden. =] Dan krijgen ze vakantie. Of tom z'n hand breken.

    Best wel he?
    Vind ik ook, maarja, hij moet gewoon weer ziek worden. =] Dan krijgen ze vakantie. Of tom z'n hand breken.

    IK BEN VOOR TOM ZIJN HAND BREKEN !! n_n
    da vindk wel grappig o_o [/sorry ik duivelse anti-tom dag vndaag]


    We can only learn to love by loving.

    georg en tom worden spontaan aangevallen door een paar "haters" en die breken hun beide handen. -ik ben de hater, wie nog meer XD?-


    Life is hard and then we die

    Ik weet het niet en ga het ook niet zeggen ook.
    Ik geniet van hun zolang als het nog kan=D

    georg en tom worden spontaan aangevallen door een paar "haters" en die breken hun beide handen. -ik ben de hater, wie nog meer XD?-


    Ik, dan schud ik zo hevig met zijn handjes om hem nog te feliciteren met zijn verjaardag en dan knak x'D


    a figment of your imagination

    georg en tom worden spontaan aangevallen door een paar "haters" en die breken hun beide handen. -ik ben de hater, wie nog meer XD?-

    IK HELP JE!:P
    *pakt honkbalknuppel*


    We can only learn to love by loving.

    Gezellig. Nou, morgenavond het vliegtuig van 10 uur naar London en vanaf daar het vliegtuig naar New York en dan start de ZOEK TOM EN GEORG actie XD


    Life is hard and then we die

    Niet langer dan een jaar. Alhoewel... Misschien net een jaartje.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'