• Mensen luister nou eens,!
    Gustav stop niet met Tokio Hotel,Dat is een vette roddel,en die roddel bestaat al Super lang! echt waar,! Haterzz proberen die roddel omhoog te krijgen omdat gustav een stil iemand is,En daardoor trappen er fans in! IK ZEG HET ; GUSTAV GAAT NIET WEG. Kom op, denk je nou echt dat hiij het zal verlaten met zo'n Groot succes?! ;)

    x(flower)

    waarom doe die filter het niet?
    nouja moeten ze maar een goed contract tekene :P

    waarom doe die filter het niet?
    nouja moeten ze maar een goed contract tekene :P



    dat ben ik met je eens!;)
    x

    waarom doe die filter het niet?

    Ik weet niet, heb het al gemeld bij Rutger. Ik hoor er meer klachten over.

    Als Gussie weg gaat dan vindt Lies dat niet leuk

    Maar ie gaat niet weg (yeah)(yeah)(yeah)


    Jij bent dom x)

    goh maar als je er slim bij nadenkt is het simpel Gustav die zijn beste vrienden verlaat voor een Hoer met dikke tieten NOW WAY!!!!!!


    you will be my forever and ever.....

    Weetje? Als ze over 2 jaar stoppen, Dat zien we dan wel,! maar laten we nu dan niet boos op ze zijn,en dan nog 2 jaar van ze genieten,Of maybe wel langer! ^^

    x


    idd. ^^

    Over 2 jaar zien we wel weer verder.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ze zijn er nu nog, we zien over 2 jaar wel... Dus nu al niet gaan denken dat Gussie ermee kapt want Gustav, Georg, Bill & Tom zijn goede vrienden. Ze maken samen muziek en dat is hun droom! Ofcourse zijn er soms ruzies, mjha ik mep mijn zusjes ook en zij mij ook dus^^


    Tears are crashing out of my eyes

    DUS MENSEN DENK NIET NA OVER WANEER ZE GAAN STOPPEN!
    Geniet gewoon van hun muziek :]


    Tears are crashing out of my eyes

    Ja Idd Ze stoppen echt niet lusiter idd naar de muziek goed gesproken(anoukSILENCE)

    Ik zie het wel. Ik ga me er niet eens druk om maken. Iedereen kan veel zeggen. maar ik trek pas een concluzie als ik het uit hun mond hoor.


    Dunno ><

    OW JE WILT NIET WETEN HOE BLIJ IK BEN MET DIT TOPIC

    (A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)

    :) YOU ARE NOW SACRED :)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Hallo als hij zelf zegt dat hij miss mee stopt (30%) is dat geen roddel hoor..


    Tom and Georg could write a bad romance.


    Die roddel is absoluut niet bedacht door haters, maar door de fans zelf. Waarom in godsnaam zouden haters Tokio Hotel observeren om vervolgens op te merken dat Gustav de stilste is en dàn zeggen 'Hij zal eruit stappen.' Nee, het zijn absoluut de haters niet! Het zijn de f a n s die over alles panikeren en beginnen fluisteren. Jezus allemachtig!


    you can have whatever you like.


    Die roddel is absoluut niet bedacht door haters, maar door de fans zelf. Waarom in godsnaam zouden haters Tokio Hotel observeren om vervolgens op te merken dat Gustav de stilste is en dàn zeggen 'Hij zal eruit stappen.' Nee, het zijn absoluut de haters niet! Het zijn de f a n s die over alles panikeren en beginnen fluisteren. Jezus allemachtig!



    Zou ook kunnen,!maar Chill! Ik ga nie tgeloven dat gus eruit gaat! Kom op zeg!