• Ja, ik heb een trailer nodig, ik weet dat er al een paar topic zijn van mensen die trailers maken, maar die hebben het al zo druk!
    Wat ik denk dat je moet weten, ik heb geen flauw idee wat jullie precies nodig hebben:
    inhoud story:
    Trust
    Remus Lupos en zijn vrienden zijn alom bekend als de ‘marauders’. Weinigen, buiten de griffoendor leden, weten dat Remus een weerwolf is. Anna-Lisa weet dit echter wel. Een geheim bezwaard haar ziel echter, ze is zelf een weerwolf. Niemand weet dit, ze kan niemand vertrouwen, bang dat ze haar gaan uitsluiten. Dit resulteert ook in het uitzonderlijke lage vrienden aantal, namelijk nul. Niemand wou ooit haar vriend zijn. Terwijl zij gevangen zit in haar web van leugens, ziet ze andere mensen lachen, plezier maken, huilen, troost zoeken bij elkaar. Deze dingen mist ze, tot er iets totaal nieuw op haar pad komt, vriendschap. De jonge Sirius Zwarts is een griffoendor en is een marauder. Zij is een Huffelpuf. Als op een dag Sirius haar opmerkt in de grote zaal rond de middag gaat hij naar haar toe, maar zij duwt hem weg, wilt niemand vertrouwen, want niemand is in haar ogen te vertrouwen. Zal ze Sirius kunnen vertrouwen?


    Ik heb liefst dat je met filmpjes werkt. Wil je wat meer info, vraag dan maar, de story staat immers nog niet online
    Edit:
    Anna-Lisa is een 14jarig meisje, uiterlijk doet er niet echt toe

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 20:53 ]


    Ex astris, sciencia

    Nou, er zijn zó veel getalenteerde mensen hier op Q!


    Ex astris, sciencia

    Edit:
    Anna-Lisa is een 14jarig meisje, uiterlijk doet er niet echt toe


    Ex astris, sciencia

    Waarom probeer je het zelf niet. Als je windows hebt, heb je standaard windows movie maker op je pc staan. Als je windows 7 heb, raad ik je aan om een oudere versie op het internet te downloaden, want die versie is niet zo goed. Ik wil je best wel helpen als je vast zit met je filmpje, maar ik heb geen zin om het zelf te maken omdat ik totaal je verhaalloop niet ken. Je kan mss filmpjes van the vampire diaries seison 2 of twilight gebruiken, want daar komen weerwolven in voor. En natuurlijk HP voor je griffoendor en Huffelpuf karakters te benadrukken. En je personages uiteindelijk te gebruiken. Als het niet lukt, wil ik het wel helpen maken, maar ik heb geen zin om al die filmpjes zelf te downloaden, want dat loopt mijn pc'tje traag voor de rest van de maand.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?