• Elke dinsdag en woensdag heb ik stage. En elke keer gebeurd het weer dat er amper werk voor me is, dan zit ik hier gewoon uren met mijn vingers te draaien. Leuk is anders hoor. Soms kom ik na vakanties terug en hebben ze ook geen werk, je zou dan toch denken dat ze genoeg werk zullen hebben? Nou niet dus, maar goed... Vandaag is mijn stagementor er niet en er is geen werk voor me klaargelegd, de andere collega's weten ook niks van werk dat ik eventueel kan doen, dus hier zit ik dan maar weer. Tot 16.30 met mijn vingers draaien? Echt leuk hoor... Ik zit hier al van 8.30 en gelukkig heb ik toch iets kleins gevonden dat ik kan doen, maar wat moet ik voor de rest nog gaan doen hier een hele dag?
    Als iemand tips heeft over wat ik kan doen, alles is welkom! Ik wil me liever bezig houden, dan mij hier uren te gaan vervelen.

    Sorry als dit topic verkeerd staat!


    16 - 09 - '17

    Ik heb van maandag tot vrijdag stage, en soms heb ik het heel druk, maar nu zit ik ook echt niks te doen, inderdaad...

    Ik kijk wel eens een film :X


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    Ik heb van maandag tot vrijdag stage, en soms heb ik het heel druk, maar nu zit ik ook echt niks te doen, inderdaad...

    Ik kijk wel eens een film :X


    Kon ik maar eens zeggen dat ik het druk had op stage, maar niet dus...
    Nja, ik kan geen film kijken, haha. Meestal zit mijn stagementor ook aan dezelfde bureau, dus kan ze alles zien wat ik doe op de computer. Maar nu ze er niet is kan ik dus op Quizlet enz.


    16 - 09 - '17

    Ga op chatlokaal?
    Hoe kneuzig het soms is, je bent dan tenminste even bezig ^^

    Of ga Pony Wood spelen ;$ (Doe ik altijd als ik me verveel)


    wat was dit ookalweer

    Waar loop je stage? Dan weet ik even wat meer om je te helpen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Waar loop je stage? Dan weet ik even wat meer om je te helpen.


    Een dienstenchequebedrijf voor poetshulp en kinderdagverlijf. Ik zit bij beide op de administratie. Vandaag zit ik op het dienstenchequebedrijf.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 10:14 ]


    16 - 09 - '17

    Ik zou eens gaan neerzitten met je stagementor op school en haar het probleem uitleggen.
    Maak haar op een volwassen en vriendelijke manier duidelijk dat je op deze manier helemaal niets hebt aan de stage en niets leert, en vraag naar de mogelijkheden voor een nieuwe stageplek.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    CatchADreamx schreef:
    Ik zou eens gaan neerzitten met je stagementor op school en haar het probleem uitleggen.
    Maak haar op een volwassen en vriendelijke manier duidelijk dat je op deze manier helemaal niets hebt aan de stage en niets leert, en vraag naar de mogelijkheden voor een nieuwe stageplek.


    Mijn stagementor is mijn baas op stage. Ze weet dat ik vaak niks te doen heb, aangezien ze me niet meer werk kan geven. Op de evaluatie van mijn stage is dit al besproken met mijn stagebegeleider en ik heb het er met hem ook nog over gehad in school. Er is helaas niks aan te doen, ik moet gewoon mijn uren doen op stage, werk of geen werk. We kunnen ook niet wisselen van stageplek want die liggen vast van in het begin van het schooljaar tot het einde van het schooljaar, daarbij zou het nu sowieso geen zin hebben om nog te gaan wisselen van stageplek als dat kon, want ik moet nog maar tot 17 juni op stage.


    16 - 09 - '17

    Gewoon even doorzetten. Ga schoonmaken, (kasten) opruimen etc. Neem de vensterbanken af met een doekje, ga ramen lappen. Heb jij wat te doen en zijn zij ook blij.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 10:58 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Gewoon even doorzetten. Ga schoonmaken, (kasten) opruimen etc. Neem de vensterbanken af net ern doekje, ga ramen lappen. Heb jij wat te doen en zijn zij ook blij.


    Dat is wel een goed idee. Ik zal eens kijken of ik kan opruimen en eventueel de afwas doen of zo.


    16 - 09 - '17

    Meestal krijgt een leerling die stage loopt niet zo veel werk. Toen ik op een kinderdagverblijf stage liep, mocht ik de afwas doen en de ruimte schoonmaken. Het meeste werk met de kindjes mocht ik niet eens doen.
    Kun je niet eens voorstellen of je iemand kunt helpen? "Zal ik dit voor je uitprinten?" of "Kan ik koffie voor je halen?" Het zijn misschien kleine dingen, maar misschien geven ze je uiteindelijk wat meer werk in handen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Meestal krijgt een leerling die stage loopt niet zo veel werk. Toen ik op een kinderdagverblijf stage liep, mocht ik de afwas doen en de ruimte schoonmaken. Het meeste werk met de kindjes mocht ik niet eens doen.
    Kun je niet eens voorstellen of je iemand kunt helpen? "Zal ik dit voor je uitprinten?" of "Kan ik koffie voor je halen?" Het zijn misschien kleine dingen, maar misschien geven ze je uiteindelijk wat meer werk in handen.


    Ik mag wel redelijk wat doen hier eerlijk gezegd, maarja.
    Ik ben al een paar keer gaan vragen of ik iets kan doen voor iemand of ergens kan helpen, maar het antwoordt is altijd nee, meer kan ik dan ook niet doen. Maar ik ga zo kijken of ik de afwas kan doen en ergens kan opruimen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 11:09 ]


    16 - 09 - '17

    Neem anders schoolwerk mee, of een leesboek.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat je anders ook kunt doen is vragen of je nog nieuwe koffiepads/thee/melk/suiker etc kan halen in de winkel. Dat is meestal ook wel nodig. Neem dan natuurlijk wel het bonnetje mee terug. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb al 8 maanden lang, vijf dagen in de week stage.. ene keer is er meer werk dan de andere, daar kan je gewoon niets aan veranderen.
    Als ik iets minder werk heb, ga ik of een serie kijken of ik ga zelf wat ontwerpen. Maar ik heb de optie om aan m'n stageverslag te werken,
    want die moet ik ontwerpen.
    Weet niet wat voor stage je hebt?


    To infinity and beyond •

    Scribe schreef:
    Wat je anders ook kunt doen is vragen of je nog nieuwe koffiepads/thee/melk/suiker etc kan halen in de winkel. Dat is meestal ook wel nodig. Neem dan natuurlijk wel het bonnetje mee terug. (:


    Dat wordt altijd op voorhand besteld en dan geleverd. Daarbij heb ik geen idee hoe ik ooit in de winkel moet raken.

    @Huf, ik doe administratie. Ik maak ook altijd mijn stageverslagen op stage.


    16 - 09 - '17