• Meer dan ik zou moeten, ahahha. I know the feeling.
    De titel was: When a customer comes in at 10 minutes 'til close on a Friday

    Vertel me jullie verhalen over irritante klanten maar, om het enigszins nuttig te houden :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahaha


    26 - 02 - '16

    lol wat


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha. Bij mij zijn het vooral mensen die hun rotzooi overal laten liggen.


    Tijd voor koffie.

    Roku schreef:
    Hahaha


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik snap hem niet.


    Some people are art and do art at the same time

    Hahaha geniaal (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Haha, ja, op zo'n moment wil je het liefst even kunnen verdwijnen. Dan wil je eens op tijd naar huis.
    Ik werk bij de bakker en ik vind het hatelijk als ik op het punt sta te vertrekken er nog iemand binnenkomt. :')
    Of nog hatelijker: als ik net alles gepoetst heb, inclusief het broodsnijmachine omdat er al anderhalf uur geen brood meer verkocht is en er nog maar eentje ligt en iemand komt net binnen als ik wil vertrekken en net die persoon wil dat laatste brood hebben. :')

    Ik was zelf te maandag de hatelijke klant. Ik was maandag ziek in mijn maag en ging savonds om 19.20 nog bloed geven. Maar ik moest tot 19.45-50 wachten tot ik kon beginnen. En ze haalden naderhand de spuit uit mijn ader en ik zeg: 'oeh nu voel ik me slecht opeens'. Nog geen seconde later: 'Hmm, ik krijg precies het gevoel dat ik moet gaan overgeven.' En meteen daarna: 'oh, oh, ik moet echt overgeven.' En blegh in de vuilnisbak naast me. :')
    Dus die waren om 20.00 (sluitingstijd) nog niet klaar omdat ze bezorgd waren of ik in orde was. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, heel herkenbaar, haha. Ik werk namelijk op zondag bij de Jumbo op de verslijn en ik mag pas broodjes afscannen als er geen klanten meer zijn. Ofwel, als er na zes uur nog iemand door de winkel loopt wordt ik chagrijnig, omdat ik die broodjes wil aftekenen en afscannen. ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahahah dat zou een uitkomst zijn... Vooral de klanten die vijf minuten voor de keuken sluit nog snel eventjes wat bestellen... Dat betekent voor de kok dat hij nog niet naar huis kan en dat betekent voor mij dat ik later kan beginnen met opruimen en hoogstwaarschijnlijk ook niet op tijd klaar ben.


    Hamartia

    Ik snap 'm nu pas - hahaha.


    Some people are art and do art at the same time

    Rivaille schreef:
    lol wat


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hahahaha :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    SherIock schreef:
    Haha. Bij mij zijn het vooral mensen die hun rotzooi overal laten liggen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mensen die serieus iets voor sluitingstijd binnenkomen en dan nog een volle maaltijd met voorgerecht gaan bestellen dan ook nog een toetje verwachten en alles nog snel willen ook. En dan komen er daarna ook nog een paar van die klootzakken binnen waardoor het nog langer duurt voor ik alle borden terugkrijg en die kan gaan afwassen. Like mens het is maandag kan je niet gewoon noodles eten ofzo.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik werk bij de Jumbo als kassamedewerker, en tien minuten voordat ik mijn kassa mag sluiten zodat ik naar huis kan is het rustig, en dan 3 minuten voor de tijd komt de hele rits tegelijkertijd aan mijn kassa. Hatelijk. (cat)


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.