• hey ik heb een idee zou het nie gemakkelijker zijn als je gewoon bij je smilies ofzo nog een balkje hebt om je kleurtje aan te klikken? dan moet je niet altijd green of blue of weet ik veel wat intikken...laat weten wat jullie ervan vinne!
    xxtomfreakskexxx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    goed idee!!!

    X


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Ö is eigenlijk wel makkelijker...maah kzou de codes nii wegdoen, wnt als je in een quizjes seg maah kleurtjuhs wilt doen dn kan da ook nog gwn


    Why don't you break my heart

    Slimmerd!!<33
    Dat is een super idee!!

    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ö is eigenlijk wel makkelijker...maah kzou de codes nii wegdoen, wnt als je in een quizjes seg maah kleurtjuhs wilt doen dn kan da ook nog gwn
    mja zou eigenlijk ook wel veel gemakkelijker zijn als je smilies kon gebruiken in je quiz da da balkje der daar ook staat.


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Slimmerd!!<33
    Dat is een super idee!!

    x

    (A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ja ghed eigelijk wel gelijk zelle
    goe idee saébel

    _XxX_

    goed idee!!

    Ik vind het een goed idee idd makkelijker ;) (K)


    You can't touch music but music touch you

    Goed idee!


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ja das een kei goe idee en dan moete ni zoveel type :D


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    uhu vindt da ook das vrij iritant zoals als je je tekst schuin gedrukt wilt of dik das ook me al die code's hoe moeten wij da allemaal onthouden :( en op msn staat da ook allemaal in een balk enzu mss is da nog makelijk om der is te kijken en da hier ook zo te plaatsen in een balk ik geef je groot gelijk saebel dit is kei irritant:) xx


    searching for some blood XD

    wel goed idee =)
    alleen als ik op smileys klik dn doet ie ut niet && moet ik helmeaal weer opnieuw beginnen :(
    dus miss word dt dn ook wel beter :D


    when words fail, music speaks.

    Gott!! geweldig!! en die balk moet bij het maken van een neiwue quiz ook staan! en bij de uitkomsten en bij de vragen!!! het moet much easier!!


    death to the one at the end of the serenade.

    [ purple] superideee!:P [ /purple]

    [ purple] *superideeeXD* [ /purple]