• Ik erger me de laatste tijd, zoals meerdere andere mensen, best wel aan die vragen van 'wil je mijn quiz maken?' . Dat soort dingen negeer ik gewoon altijd en heb er verder ook geen last van ofzo, maar nu beginnen mensen ook al te vragen of ik hun profielen wil nomineren.
    Zulke dingen vraag je toch niet? Zet het lekker op het promotie-forum ofzo.. :S Zijn er meer mensen die dit opvalt?
    Xx


    I clicked my heels and wished for you.

    dat mag je toch niet vragen?

    jah het valt heel veel op en het is nog irritant oowk :S

    JAAAA!!!
    Ik heb duidelijk [ lees: had] zo'n oproep op mijn rpofiel staan, doen ze het nog steeds ¬¬
    En als iemandse profiel echt mooi is wint ze/hij hem vanzelf wel..!!

    xx Juul


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik vind het ook erg vervelend.

    zelf doe ik het ook niet want eerlijk gezegd , vind ik het zelfs een beetje zielig..

    [srr als ik daar mensen mee beledig]


    And all the girls in the front row scream your name.

    dat mag je toch niet vragen?

    Dacht ik eerst ook.. kreeg alleen net 2 berichten in mijn gastenboek, achter elkaar, van of ik dat profiel wil nomineren. En dan niet eens omdat we vrienden zijn ofzo (dat zijn we niet).
    Als je dan op hun profiel kijkt zie je allemaal berichten van mensen die wel hebben genomineerd :S
    Hoezo onpersoonlijke reclame?! Ik hoop niet dat quizlet zometeen commerciëel wordt :S


    I clicked my heels and wished for you.

    JAAAA!!!
    Ik heb duidelijk [ lees: had] zo'n oproep op mijn rpofiel staan, doen ze het nog steeds ¬¬
    En als iemandse profiel echt mooi is wint ze/hij hem vanzelf wel..!!

    xx Juul

    Idd, zeker als je regelmatig (op het forum) online bent.


    I clicked my heels and wished for you.

    Uhu vind ik ook,, ik snap het neit ik wil ook die award ook winnen maar ik ag et echt niet vragen het staat boven aan mijn profiel en als ze zin hebben mogen ze het doen of ik vraag het als ik een quizje maak,, das ook al,!! nu zijn er al fucking veel mensen genomineerd en die gaan gwn allemaal zagen (die met kei veel stemmen dan) Das ZIELIG!! hoor je me,!!!!..<3333


    *He's the one.

    Ben gelukkig niet de enige :)


    I clicked my heels and wished for you.

    je ziet er zijn al 2 meisjes boven de 30keer genomineerd ik zelf ben 4 keer genomineerd,!! 1 iemand heeft in mijn gb gezet je profiel is mooi dus ik ehb je genomineerd zonder dat ik het gevraagt had, en dat geeft mij een goed gevoel. ma als ik da had gevraagt aan haar dan zou ik da ni zo leuk vinden,!! IK moet hem alleen hebben die award als ik hem egt verdien,!! Net zoals mijn vriendin hem heeft gewonnen. Anders moet ik hem niet hebben,!!!


    *He's the one.

    je ziet er zijn al 2 meisjes boven de 30keer genomineerd ik zelf ben 4 keer genomineerd,!! 1 iemand heeft in mijn gb gezet je profiel is mooi dus ik ehb je genomineerd zonder dat ik het gevraagt had, en dat geeft mij een goed gevoel. ma als ik da had gevraagt aan haar dan zou ik da ni zo leuk vinden,!! IK moet hem alleen hebben die award als ik hem egt verdien,!! Net zoals mijn vriendin hem heeft gewonnen. Anders moet ik hem niet hebben,!!!


    oeps foutje ik ebn al 8keer genomineerd xD mijn fout,!!!! :P


    *He's the one.

    je ziet er zijn al 2 meisjes boven de 30keer genomineerd ik zelf ben 4 keer genomineerd,!! 1 iemand heeft in mijn gb gezet je profiel is mooi dus ik ehb je genomineerd zonder dat ik het gevraagt had, en dat geeft mij een goed gevoel. ma als ik da had gevraagt aan haar dan zou ik da ni zo leuk vinden,!! IK moet hem alleen hebben die award als ik hem egt verdien,!! Net zoals mijn vriendin hem heeft gewonnen. Anders moet ik hem niet hebben,!!!


    oeps foutje ik ebn al 8keer genomineerd xD mijn fout,!!!! :P


    Nou, kan je blij zijn.. Ik ben nog nooit ergens voor genomineerd geweest, en hoef het ook neit (A')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    je ziet er zijn al 2 meisjes boven de 30keer genomineerd ik zelf ben 4 keer genomineerd,!! 1 iemand heeft in mijn gb gezet je profiel is mooi dus ik ehb je genomineerd zonder dat ik het gevraagt had, en dat geeft mij een goed gevoel. ma als ik da had gevraagt aan haar dan zou ik da ni zo leuk vinden,!! IK moet hem alleen hebben die award als ik hem egt verdien,!! Net zoals mijn vriendin hem heeft gewonnen. Anders moet ik hem niet hebben,!!!


    oeps foutje ik ebn al 8keer genomineerd xD mijn fout,!!!! :P


    Nou, kan je blij zijn.. Ik ben nog nooit ergens voor genomineerd geweest, en hoef het ook neit (A')


    het staat gwn op mijn profiel nomineer mij,!! en ja ik vraag niet egt om, maar is wel leuk,!! maar van die andere vind ik het zielig, en sow als ik bot doe, ik haat zo een mense,!!!


    *He's the one.

    omg jaa.
    ik vind het zó vreselijk. :S
    ik zeg meestal gewoon dat ik er geen zin in heb.
    maar oké, zet je quiz dan lekker in de spotlight, en val mensen er niet mee lastig.
    die berichten gaan bij mij altijd regelrecht die mooie prullenbak in. (':
    rotberichten. :S


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    omg jaa.
    ik vind het zó vreselijk. :S
    ik zeg meestal gewoon dat ik er geen zin in heb.
    maar oké, zet je quiz dan lekker in de spotlight, en val mensen er niet mee lastig.
    die berichten gaan bij mij altijd regelrecht die mooie prullenbak in. (':
    rotberichten. :S


    ach met quizen vind ik het niet erg maar met nomineren wel,!!! dat is zielig, en ik haat zo een mensen,!!


    *He's the one.

    Zou hier niet een Sticky van gemaakt moeten worden? (A)
    Misschien dat het dan helpt..


    I clicked my heels and wished for you.