• Ik ben het boek ontwaken aan het lezen van Kelley Armstrong. Het lijkt me leuk hier een rpg over te maken en ik heb al een kleine opzet gemaakt.

    Op het eerste gezicht lijkt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dat is ook wat de jongeren denken, wanneer ze er heen worden gestuurd. Ze krijgen doktersessies en een diagnose die een stoornis aangeeft, maar later komen ze erachter dat er iets anders aan de hand is; de jongeren zijn paranormalen en hebben paranormale krachten. De krachten gaan van necromancer tot weerwolf en van heks tot halfdemon. Wanneer ze dit ontdekken komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House...


    Wat vinden jullie hiervan?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 9:16 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik heb het boek niet gelezen maar mij lijkt het heel erg leuk!
    Zeg je het als je het gaat uitwerken? :Y)


    wat was dit ookalweer

    Ik heb alle drie de boeken gelezen en ook al aan zo'n RPG - mijn eerste RPG zelfs - hier op Q meegedaan. Het was echt leuk! Dus het is zekers een leuk idee! Dus waarschuw me maar als je er weer ééntje opent! (:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 9:40 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Mij lijkt het een ontzettend interessant idee –– alhoewel ik de boeken niet heb gelezen.


    Paracosm schreef:
    Mij lijkt het een ontzettend interessant idee –– alhoewel ik de boeken niet heb gelezen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Paracosm schreef:
    Mij lijkt het een ontzettend interessant idee –– alhoewel ik de boeken niet heb gelezen.


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Ik twijfel eigenlijk best wel over of ik het topic zal openen, omdat veel rpgs erg snel stoppen. Wel leuk dat het jullie allemaal leuk lijkt.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Je kan het altijd proberen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het lijkt mij echt heel tof! Ik heb de boeken gelezen en was echt verslaafd!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Confiance schreef:
    Ik twijfel eigenlijk best wel over of ik het topic zal openen, omdat veel rpgs erg snel stoppen. Wel leuk dat het jullie allemaal leuk lijkt.


    Ik denk dat wanneer je niet al te hogen eisen stelt en het niet te ingewikkeld maakt het wel goed komt :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Seems nice to me! Ik heb het boek alleen niet gelezen! :)


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Het Rollentopic


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman